Page 5 - e-agora_Proionta_06_2025
P. 5
n AFTER SALES
Μπορεί να βλάψει την αντλία
καυσίμου του οχήματός σου
Μία από τις πιο σοβαρές πιθανές συνέ-
πειες της οδήγησης όταν είναι αναμμένο
το λαμπάκι καυσίμου είναι η βλάβη που
μπορεί να προκληθεί στην αντλία καυσί-
μου, η οποία είναι υπεύθυνη για να στέλ-
νει το καύσιμο στον κινητήρα. Αν λοιπόν
το ρεζερβουάρ είναι άδειο και δεν διέρ-
χεται καύσιμο, η αντλία μπορεί να υπερ-
θερμανθεί, κάτι που θα σημαίνει και το τέ-
λος της.
Το φίλτρο καυσίμου μπορεί
να καταστραφεί
Η οδήγηση αυτοκινήτου με άδειο ρε-
ζερβουάρ μπορεί επίσης να οδηγήσει
στην καταστροφή του φίλτρου καυσίμου. και μπορεί να οδηγήσει σε ατύχημα.
Αν κι η αντικατάσταση ενός κατεστραμμέ- Τα diesel αυτοκίνητα κινδυ-
νου φίλτρου καυσίμου δεν είναι τόσο δα-
πανηρή όσο η επισκευή μιας χαλασμένης νεύουν περισσότερο
αντλίας καυσίμου, θα οδηγήσει σε ένα κό- Τα αυτοκίνητα που κινδυνεύουν πε-
στος το οποίο θα μπορούσε να είχε απο- ρισσότερο όταν κυκλοφορούν με μόνιμα
φευχθεί. Το φίλτρο είναι υπεύθυνο για την αναμμένο το λαμπάκι του ρεζερβουάρ εί-
απομάκρυνση των ιζημάτων από το καύ- ναι τα πετρελαιοκίνητα για δυο λόγους.
σιμο πριν αυτό φτάσει στον κινητήρα, τα Πρώτον, το diesel έχει πολλά περισσότερα
οποίο συνήθως κατακάθονται στον πυθ- κατάλοιπα από τη βενζίνη, άρα περισσότε-
μένα του ρεζερβουάρ. Το ίζημα όχι μόνο ρα σκουπίδια που θα επηρεάσουν αντλία
μπορεί να φράξει το φίλτρο, αλλά και να και φίλτρο, και δεύτερον ότι σε περίπτωση
το μπλοκάρει τελείως, επηρεάζοντας αρ- που μείνει χρειάζεται να γίνει εξαερισμός
νητικά την ζωή του κινητήρα κι αυξάνο- στο κύκλωμα καυσίμου.
ντας την κατανάλωση. Συνοψίζοντας, η λύση του να βάζεις 10-
Αυξάνονται οι πιθανότητες ατυχήματος 10 ευρώ βενζίνη το μόνο που μπορεί να
Ακόμα κι αν δεν καταστραφεί η αντλία ή σου αποφέρει σε βάθος χρόνου είναι ζη-
το φίλτρο καυσίμου, υπάρχει μεγάλη πιθα- μιές που μπορεί να ξεπεράσουν εύκολα
νότητα να μείνεις στο δρόμο και να εμπλα- τα 500 ευρώ. Όπότε καλύτερο είναι ένα
κείς σε ατύχημα. Διότι με το που σβήσει ο φουλ γέμισμα, που θα σου επιτρέψει και
κινητήρας, θα σταματήσει κι η ηλεκτρονική καλύτερη διαχείριση του καυσίμου, παρά
υποβοήθηση του τιμονιού, κάτι που θα κά- κάθε δεύτερη μέρα επίσκεψη στο βενζι-
νει το χειρισμό του οχήματος πιο δύσκολο νάδικο. v S
5 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
5
#e-agora_proionda_all_06_2025.indd 5 31/5/2025 1:55:30 πµ