Page 149 - 2022_12_01
P. 149

n ΔΟΚΙΜΗ  Mini John Cooper Works

























                                                     To «κέντρο        Mini  JCW  τα  κατάφερε  περίφημα,  με
                                                     ελέγχου» του      το  αυτόματο  κιβώτιο  να  δίνει  την  ευ-
                                                     αυτοκινήτου       χρηστία  που  χρειάζεσαι  ώστε  να  μεί-
                                                     είναι η
                                                     κυκλική           νεις  συγκεντρωμένος  στο  δρόμο,  ψά-
                                                     οθόνη αφής        χνοντας το άνοιγμα που θα σε χωρέσει,
                                                     8,8 ιντσών,       ώστε να ελιχθείς με ιδιαίτερη μαεστρία.
                                                     μέσω τις          Οι αναρτήσεις, ειδικά με τις 18άρες ζά-
                                                     οποίας
                                                     μπορούν να        ντες, δεν θα αντιμετωπίσουν πολύ θε-
                                                     ρυθμιστούν        τικά  συναντήσεις  με  λακκούβες,  αλλά
                                                     όλες οι           πάντα  κάπου  κερδίζεις  και  κάπου  χά-
                                                     λειτουργίες
                                                     του               νεις.  Κερδίζεις  όταν  βρεις  ανοιχτούς
        H κάθετη αιωρούμενη οθόνη τρέχει             αυτοκινήτου       δρόμους  με  στροφές  και  επιλέξεις  το
        ίσως το καλύτερο λογισμικό της               και του info-
        αυτοκινητοβιομηχανίας, σύστημα               tainment          Sport mode. H χροιά της εξάτμισης αλ-
        επαυξημένη πραγματικότητα MBUX                                 λάζει, προϊδεάζοντας ότι θα ακολουθή-
                                                                       σουν  στιγμές  έντασης  κι  αδρεναλίνης.
        χιλιόμετρα θα πέσουν άνετα κάτω από το
        9. Πάντως η μέση τιμή σε νορμάλ συνθή-                         Στο πάτημα του γκαζιού, η ροπή τραβά-
        κες με «κύματα» τέρμα γκαζιού κυμαίνε-                         ει δυναμικά το αυτοκίνητο μπροστά, με
        ται στα 9,1 λτ/100 χλμ, καθόλου κακό για                       το σασμάν να αλλάζει ταχύτητα τις σχέ-
        το χαρακτήρα του μοντέλου.                                     σεις. Στην πρώτη γρήγορη στροφή ξε-
                                                                       χνάς τα αρνητικά των αναρτήσεων και
        Ωραίο στην πόλη, όνειρο σε                                     επικεντρώνεσαι  στο  αποφασιστικό  πά-

        ορεινές ασφάλτινες διαδρο-                                     τημα του αυτοκίνητου και μπάσιμο στη
                                                                       στροφή,  με  το  ηλεκτρονικά  ελεγχόμε-
        μές!                                                           νο διαφορικό να διορθώνει οποιαδήπο-

          Η προσμονή από τη στιγμή που κάτσα-                          τε «ανωμαλία» μπορεί να εμποδίσει ένα
        με στο κάθισμα του οδηγού να βρεθού-                           γρήγορο  flat-out.  To  κοφτερό  και  σω-
        με  σε  απομονωμένους  δρόμους  ήταν                           στό  σε  αίσθηση  τιμόνι  θα  βάλει  το  δι-

        μεγάλη.  Για  να  φτάσουμε  όμως  εκεί,                        κό του λιθαράκι στο παιχνίδι. Τα φρένα
        έπρεπε  να  αντιμετωπίσουμε  την  ζού-                         θα  δηλώσουν  παρών  σε  κάθε  απαίτη-
        γκλα  της  κίνησης  μέσα  στην  πόλη.  Το                      ση του οδηγού, με τα ηλεκτρονικά βο-
                                                                       ηθήματα να λειτουργούν άψογα σε κά- S


                                            ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154