Page 149 - 2022_12_01
P. 149
n ΔΟΚΙΜΗ Mini John Cooper Works
To «κέντρο Mini JCW τα κατάφερε περίφημα, με
ελέγχου» του το αυτόματο κιβώτιο να δίνει την ευ-
αυτοκινήτου χρηστία που χρειάζεσαι ώστε να μεί-
είναι η
κυκλική νεις συγκεντρωμένος στο δρόμο, ψά-
οθόνη αφής χνοντας το άνοιγμα που θα σε χωρέσει,
8,8 ιντσών, ώστε να ελιχθείς με ιδιαίτερη μαεστρία.
μέσω τις Οι αναρτήσεις, ειδικά με τις 18άρες ζά-
οποίας
μπορούν να ντες, δεν θα αντιμετωπίσουν πολύ θε-
ρυθμιστούν τικά συναντήσεις με λακκούβες, αλλά
όλες οι πάντα κάπου κερδίζεις και κάπου χά-
λειτουργίες
του νεις. Κερδίζεις όταν βρεις ανοιχτούς
H κάθετη αιωρούμενη οθόνη τρέχει αυτοκινήτου δρόμους με στροφές και επιλέξεις το
ίσως το καλύτερο λογισμικό της και του info-
αυτοκινητοβιομηχανίας, σύστημα tainment Sport mode. H χροιά της εξάτμισης αλ-
επαυξημένη πραγματικότητα MBUX λάζει, προϊδεάζοντας ότι θα ακολουθή-
σουν στιγμές έντασης κι αδρεναλίνης.
χιλιόμετρα θα πέσουν άνετα κάτω από το
9. Πάντως η μέση τιμή σε νορμάλ συνθή- Στο πάτημα του γκαζιού, η ροπή τραβά-
κες με «κύματα» τέρμα γκαζιού κυμαίνε- ει δυναμικά το αυτοκίνητο μπροστά, με
ται στα 9,1 λτ/100 χλμ, καθόλου κακό για το σασμάν να αλλάζει ταχύτητα τις σχέ-
το χαρακτήρα του μοντέλου. σεις. Στην πρώτη γρήγορη στροφή ξε-
χνάς τα αρνητικά των αναρτήσεων και
Ωραίο στην πόλη, όνειρο σε επικεντρώνεσαι στο αποφασιστικό πά-
ορεινές ασφάλτινες διαδρο- τημα του αυτοκίνητου και μπάσιμο στη
στροφή, με το ηλεκτρονικά ελεγχόμε-
μές! νο διαφορικό να διορθώνει οποιαδήπο-
Η προσμονή από τη στιγμή που κάτσα- τε «ανωμαλία» μπορεί να εμποδίσει ένα
με στο κάθισμα του οδηγού να βρεθού- γρήγορο flat-out. To κοφτερό και σω-
με σε απομονωμένους δρόμους ήταν στό σε αίσθηση τιμόνι θα βάλει το δι-
μεγάλη. Για να φτάσουμε όμως εκεί, κό του λιθαράκι στο παιχνίδι. Τα φρένα
έπρεπε να αντιμετωπίσουμε την ζού- θα δηλώσουν παρών σε κάθε απαίτη-
γκλα της κίνησης μέσα στην πόλη. Το ση του οδηγού, με τα ηλεκτρονικά βο-
ηθήματα να λειτουργούν άψογα σε κά- S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ