Page 153 - 2022_12_01
P. 153
n ΔΟΚΙΜΗ Nissan Juke DCT 117 PS
Σημαντικές
αλλαγές
αποτελούν και
το flat bot-
tomed τιμόνι,
οι επενδύσεις
στις πόρτες
και οι νέοι
διακόπτες, ενώ
εξοπλιστικά,
από τη βασική
κιόλας έκδοση
η κάλυψη είναι
υπερπλήρης.
ντρική κονσόλα. Μία νέα φάσα στο ταμπλό τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο το οποίο
ξεγελάει το μάτι, ενώ ανάλογα με την έκδο- τροφοδοτείται με βενζίνη, ενώ αποδίδει 117
ση μπορείτε να απολαμβάνετε οθόνη ενημέ- ίππους και 180 Nm ροπής (200 Nm σε φά-
ρωση και ψυχαγωγίας 7 ιντσών στο πίνακα ση overboost). Η κίνηση περνά στον εμπρός
οργάνων, μέχρι και 8άρα αφής στο κέντρο. άξονα και στην προκειμένη περίπτωση ο κι-
Σημαντικές αλλαγές αποτελούν και το flat νητήρας συνεργάζεται με αυτόματο κιβώ-
bottomed τιμόνι, οι επενδύσεις στις πόρτες τιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις. Το αμά-
και οι νέοι διακόπτες, ενώ εξοπλιστικά, από ξωμα των 1.207 κιλών επιταχύνει στα 0-100
τη βασική κιόλας έκδοση η κάλυψη είναι χλμ./ώρα σε 11,8 δλ. και η τελική ταχύτη-
υπερπλήρης με συστήματα όπως το αυτόνο- τα φτάνει στα 180 χλμ./ώρα. Σε επίπεδο κα-
μο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, το cruise τανάλωσης, η ιαπωνική εταιρεία αναφέρει
control κ.α. Στον τομέα της άνεσης, οι πίσω ότι η μέση τιμή της κατανάλωσης κυμαίνεται
επιβάτες μπορούν να απολαμβάνουν περισ- στα 4,8 λτ./100 χλμ., ενώ στη διάρκεια της
σότερο χώρο για τα κεφάλια αλλά και τα πό- δοκιμής την είδαμε να διαμορφώνεται κοντά
δια τους, ενώ το πορτ παγκάζ αυξήθηκε κα- στα 7 λτ./100 χλμ.
τά 68 λτ. αγγίζοντας πλέον τα 422λτ.
Στον δρόμο:
Κινητήρας: 117 ίπποι και Ένα οδηγοκεντρικό SUV
αυτόματο DCT Μπορεί σε μοντέλα αυτής της κατηγορί-
Κάτω από το καπό του νέου Nissan ας η δυναμική συμπεριφορά να μην έχει
Juke συναντάμε πλέον αποκλειστικά έναν τον πρώτο λόγo, αλλά στην προκειμένη
1.000άρη υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα περίπτωση η νέα πλατφόρμα CMF-B λει-
DIG-T. Πρόκειται για τρικύλινδρο μοτέρ με τουργεί υποδειγματικά. Η θέση οδήγη- S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ