Page 153 - 2022_12_01
P. 153

n ΔΟΚΙΜΗ Nissan Juke DCT 117 PS


           Σημαντικές
              αλλαγές
        αποτελούν και
            το flat bot-
         tomed τιμόνι,
         οι επενδύσεις
           στις πόρτες
            και οι νέοι
       διακόπτες, ενώ
          εξοπλιστικά,
        από τη βασική
        κιόλας έκδοση
       η κάλυψη είναι
          υπερπλήρης.














                           ντρική κονσόλα. Μία νέα φάσα στο ταμπλό  τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο το οποίο

                           ξεγελάει το μάτι, ενώ ανάλογα με την έκδο- τροφοδοτείται με βενζίνη, ενώ αποδίδει 117
                           ση μπορείτε να απολαμβάνετε οθόνη ενημέ- ίππους και 180 Nm ροπής (200 Nm σε φά-
                           ρωση και ψυχαγωγίας 7 ιντσών στο πίνακα  ση overboost). Η κίνηση περνά στον εμπρός
                           οργάνων, μέχρι και 8άρα αφής στο κέντρο.  άξονα και στην προκειμένη περίπτωση ο κι-
                           Σημαντικές αλλαγές αποτελούν και το flat  νητήρας  συνεργάζεται  με  αυτόματο  κιβώ-
                           bottomed τιμόνι, οι επενδύσεις στις πόρτες  τιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις. Το αμά-
                           και οι νέοι διακόπτες, ενώ εξοπλιστικά, από  ξωμα των 1.207 κιλών επιταχύνει στα 0-100
                           τη  βασική  κιόλας  έκδοση  η  κάλυψη  είναι  χλμ./ώρα σε 11,8 δλ. και η τελική ταχύτη-

                           υπερπλήρης με συστήματα όπως το αυτόνο- τα φτάνει στα 180 χλμ./ώρα. Σε επίπεδο κα-
                           μο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, το cruise  τανάλωσης, η ιαπωνική εταιρεία αναφέρει
                           control κ.α. Στον τομέα της άνεσης, οι πίσω  ότι η μέση τιμή της κατανάλωσης κυμαίνεται
                           επιβάτες μπορούν να απολαμβάνουν περισ- στα 4,8 λτ./100 χλμ., ενώ στη διάρκεια της
                           σότερο χώρο για τα κεφάλια αλλά και τα πό- δοκιμής την είδαμε να διαμορφώνεται κοντά
                           δια τους, ενώ το πορτ παγκάζ αυξήθηκε κα- στα 7 λτ./100 χλμ.
                           τά 68 λτ. αγγίζοντας πλέον τα 422λτ.
                                                                       Στον δρόμο:
                           Κινητήρας: 117 ίπποι και                    Ένα οδηγοκεντρικό SUV

                           αυτόματο DCT                                 Μπορεί σε μοντέλα αυτής της κατηγορί-


                            Κάτω  από  το  καπό  του  νέου  Nissan  ας η δυναμική συμπεριφορά να μην έχει
                           Juke  συναντάμε  πλέον  αποκλειστικά  έναν  τον  πρώτο  λόγo,  αλλά  στην  προκειμένη
                           1.000άρη  υπερτροφοδοτούμενο  κινητήρα  περίπτωση η νέα πλατφόρμα CMF-B λει-
                           DIG-T. Πρόκειται για τρικύλινδρο μοτέρ με  τουργεί  υποδειγματικά.  Η  θέση  οδήγη- S


                                            ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158