Page 213 - 2022_12_01
P. 213

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗΝέο Toyota bZ4X
































        Ο σχεδιασμός      κό  φορτιστή  εναλλασσόμενου  ρεύματος  ματος,  βελτιώνοντας  την  απόδοση,  την
              του Toy-    6,6 kW, ενώ όσα κατασκευάζονται από την  απόκριση, την αυτονομία και την ευρυχω-
             ota bZ4X
         μαγνητίζει τα    άνοιξη του 2022 και έπειτα εξοπλίζονται  ρία στο εσωτερικό.
         βλέμματα, με     με ταχύτερο, τριφασικό AC 11 kW. Όλα τα
          το αμάξωμα      bZ4X που θα έρθουν στην Ελλάδα θα δια-       Στο δρόμο: Με υψηλή ποιό-
           να διέπεται                                                 τητα κύλισης και ευχάριστη
        από ακμές και     θέτουν τον φορτιστή 11kW.
            νευρώδεις       Η Toyota υπόσχεται πως και μετά από 10     αίσθηση
           επιφάνειες     χρόνια ή 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα, η χω-
                          ρητικότητα της μπαταρίας δεν θα έχει «πέ-     Οδηγήσαμε το τετρακίνητο Toyota bZ4X
                          σει» κάτω από το 70%. Η χιλιομετρική τι-     στα περίχωρα της Κοπεγχάγης. Οι άνθρω-
                          μή «μεταφράζεται» σε περισσότερες από        ποι της Toyota ανέφεραν πως είχαν σκο-
                          2.200 επαναφορτίσεις 0-100%.                 πό να κάνουν το μοντέλο ευχάριστο στην
                            Το Toyota bZ4X είναι διαθέσιμο τόσο ως     οδήγηση,  κάτι  που  μπορούμε  να  πούμε
                          προσθιοκίνητο,  με  ηλεκτροκινητήρα  204     πως το κατάφεραν. Το τιμόνι είναι όσο σφι-
                          ίππων και αυτονομία 516 χλμ, σύμφωνα         κτό χρειάζεται για να δίνει sport αίσθηση

                          με την εταιρεία, όσο και ως τετρακίνητο,     χωρίς  να  κουράζει  στην  καθημερινότητα
                          με δύο μοτέρ 109 ίππων, ένα σε κάθε άξο-     και έχει καλή πληροφόρηση.
                          να, με συνολική απόδοση 218 PS.  Η ηλε-       Στο κέντρο της πόλης η αυτονομία δεν
                          κτρική  εμβέλεια  είναι  κατάτι  μικρότερη,   έπεσε κάτω από τα 400 χλμ και παρατηρή-
                          470 χλμ αναφέρει η Toyota, ενώ το 0-100      σαμε πως η ανάρτηση απορροφά πολύ κα-
                          χλμ/ώρα επιτυγχάνεται μέσα σε 6,9 δευ-       λά τις κακοτεχνίες και τις ανωμαλίες του
                          τερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να είναι   δρόμου, χωρίς ενοχλητικά «κοπανήματα».
                          160 χλμ/ώρα. Η μπαταρία είναι ίδια, ανε-     Παρόλα αυτά, η ρύθμισή της δεν είναι πο-

                          ξαρτήτως έκδοσης.                            λύ μαλακή, προκειμένου να ανταποκριθεί
                            Η Toyota χρησιμοποίησε τα e-axles, που     στο αυξημένο βάρος.
                          συνδυάζουν τον ηλεκτροκινητήρα, το κι-        Βγαίνοντας  έξω  από  την  πρωτεύουσα,
                          βώτιο ταχυτήτων και τον μετατροπέα ρεύ-      σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές, εί-     S


                                            ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218