Page 214 - 2022_12_01
P. 214

n n n                              n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗΝέο Toyota bZ4X



                                                                       δυνση δεν επαρκεί για να ακινητοποιήσει
                                                                       πλήρως  το  όχημα.  Κοινώς,  δεν  διαθέτει

                                                                       «one pedal mode». Σύμφωνα με την εται-
                                                                       ρεία, αυτό έγινε προκειμένου το αυτοκίνη-
                                                                       το να έχει πιο «γνώριμη» αίσθηση, για να
                                                                       μην ξενίζει όσους μεταπηδούν από θερμι-
                                                                       κά μοντέλα σε ηλεκτρικά.
                                                                         Το  σύστημα  X-mode  της  τετρακίνητης
                                                                       έκδοσης βελτιώνει την πρόσφυση σε συν-
                                                                       θήκες  εκτός  δρόμου,  χιονιού  ή  λάσπης.
                                                                       Χάρη στις επιλογές «Crawl Control» και
                                                                       «Downhill Assist», ο οδηγός μπορεί να κι-
                           δαμε πως η «συνταγή» των μηχανικών της
            Χάρη στο                                                   νηθεί πιο εύκολα και με ασφάλεια σε «γλι-
          σύστημα X-       Toyota κάνει το bZ4X να κρύβει εντέχνως
            mode της       το βάρος του. Οι κλίσεις είναι περιορισμέ-  στερές» ανηφόρες και κατηφόρες, ενώ το
        τετρακίνητης       νες, το τιμόνι «ακούει» τις εντολές γρήγο-  σύστημα εντοπίζει ποιος τροχός έχει μει-
          έκδοσης, το                                                  ωμένη πρόσφυση και «στέλνει» τη ροπή
         Toyota bZ4X       ρα, και η τοποθέτηση της μπαταρίας στο      στον απέναντι.
           μπορεί να       πάτωμα  συμβάλλει  στο  χαμηλό  κέντρο
           κινηθεί σε      βάρους, γεγονός που έχει θετικό αντίκτυ-      Στην Κοπεγχάγη βρίσκεται το Copenhill,
          απαιτητικές                                                  μια  μονάδα  που  μετατρέπει  τα  απόβλη-
          διαδρομές,       πο στο κράτημα του αυτοκινήτου και αυ-      τα σε ενέργεια, και στην οροφή διαθέτει
            με τους 2      ξάνει τα περιθώρια πρόσφυσης.
             «χιαστί»       Οι  δύο  κινητήρες  επιταχύνουν  δυνατά    μία πίστα ski και snowboard που λειτουρ-
        τροχούς στον       και άμεσα το αυτοκίνητο. Μπορεί τα 218      γεί όλο το χρόνο. Οι άνθρωποι της Toyota
                αέρα                                                   μας οδήγησαν εκεί, σε μία ειδικά διαμορ-
                           άλογα  του  τετρακίνητου  να  φαντάζουν
                           «λίγα» σε σχέση με άλλα μοντέλα που δι-     φωμένη πίστα με εκτός δρόμου δοκιμασί-
                           αθέτουν  300  και  400  ίππους,  αλλά  ο  κ.   ες. Είδαμε εμπράκτως πως οι λειτουργίες
                           Hayato Jo, ο B` αρχιμηχανικός της εταιρεί-  του  X-mode  θυμίζουν  τις  πατροπαράδο-
                           ας στην Ιαπωνία, μας δήλωσε πως έλαβαν      τες αργές σχέσεις των σκληροπυρηνικών
                           υπόψη την κύρια χρήση στην καθημερινό-      4x4. Ακόμα και με τους δύο «χιαστί» τρο-
                           τητα και την ανάγκη για μέγιστη αυτονο-     χούς στον αέρα, το bZ4X περνούσε απρο-
                           μία. Και, κακά τα ψέματα, μπορεί οι γρή-    βλημάτιστα από τα τεχνητά εμπόδια, ενώ

                           γορες επιταχύνσεις και η άμεση ροπή που     στο υδάτινο πέρασμα βάθους 50 εκατο-
                           σε κολλάει στο πίσω κάθισμα να ακούγο-      στών, το ηλεκτρικό SUV έβγαλε τους μη-
                           νται ωραίες, αλλά κάπου «χάνεται η μπά-     χανικούς του ασπροπρόσωπους.
                           λα», ειδικά όταν μιλάμε για μεσαία SUV.       Από 49.900 ευρώ στην Ελλάδα, οι πρώ-
                            Στον αυτοκινητόδρομο, το Toyota bZ4X       τες παραδόσεις θα γίνουν το Νοέμβριο
                           διακρίνεται  για  την  ήσυχη  και  ποιοτική   Το Toyota bZ4X θα έρθει στις Ελληνικές
                           του κύλιση. Στο εσωτερικό επικρατεί σιγή,   αντιπροσωπείες  τον  Ιούλιο,  με  τις  πρώ-
                           αποτέλεσμα της εξαιρετικής αεροδυναμι-      τες παραδόσεις να γίνονται το Νοέμβριο.
                           κής και της ηχομόνωσης της καμπίνας.        Οι εξοπλιστικές εκδόσεις είναι 5: Active,
                            Παρόλο που το αυτοκίνητο διαθέτει σύ-      Style, Black Edition, Lounge και Lounge

                           στημα  ανάκτησης  ενέργειας,  η  επιβρά-    Plus, με την τετρακίνηση να είναι διαθέσι-  S

                                            ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219