Page 44 - 2022_12_01
P. 44
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi 130 S&S
Σκουρόχρωμα την εργονομία και την αίσθηση. Τα υλι- μα να υποδεχτούν όλες τις αποσκευές
κρύσταλλα και κά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ποι- μιας οικογένειας.
τρισδιάστατη
φωτεινή οτικά, με το φινίρισμα και τη συναρμογή Με κατανάλωση που δεν
υπογραφή να είναι υψηλού επιπέδου και να θυμί-
για τα πίσω ζουν πιο ακριβά μοντέλα. Εντυπωσια- ξεπερνάει τα 7,5 λτ!
φωτιστικά κά τα νέα καθίσματα Citroen Advanced
σώματα Κάτω από το καπό του Citroen C5
Comfort που σε κερδίζουν από τη πρώ- Aircross της δοκιμής μας βρισκόταν
τη στιγμή με την άνεση τους και έρχο- ο βραβευμένος 1.500αρι BlueHDi πε-
νται πλέον με νέες ταπετσαρίες. Το τιμό- τρελαιοκινητήρας που αποδίδει 130 ίπ-
νι κι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 πους και 300Nm ροπής, με την ισχύ
ιντσών δεν διαφέρει από το προκάτοχο να περνάει στους εμπρός τροχούς μέ-
του, με την πρώτη μεγάλη διαφορά να σω ενός χειροκίνητου κιβώτιου 6 σχέ-
τη συναντάμε στη κεντρική οθόνη, όπου σεων. Ό κινητήρας είναι πολιτισμένος
πλέον είναι 10 ιντσών και «κάθεται» πιο χωρίς περίεργα τραντάγματα, με δυνα-
ψηλά. Όι διακόπτες- συντομεύσεις του τό τράβηγμα από χαμηλά και ήχο που
μενού, τα χειριστήρια για το κλιματισμό σε καμία περίπτωση δεν θυμίζει diesel
και την ένταση του ραδιοφώνου αυξά- μοτέρ, αν βέβαια το ακούσετε μέσα
νουν την πρακτικότητα, με τη μεγάλη κε- από την πυκνή ηχομόνωση. Το συγκε-
ντρική κονσόλα να προσφέρει αρκετό κριμένο σύνολο χρειάζεται 11,5 δλ για
αποθηκευτικό χώρο. Με εξαιρετική ευ- να επιταχύνει το αμάξωμα των 1.574
κολία θα κάτσουν 3 ενήλικα άτομα στο κιλών από στάση στα πρώτα 100 χλμ/
πίσω κάθισμα, έχοντας μπόλικο αέρα ώρα, με τις ρεπρίζ να είναι εντυπω-
σε γόνατα και κεφάλι, ενώ τα 580 λίτρα σιακές για τον όγκο και το χαρακτήρα
του πορτμπαγκάζ, με το μεγάλο άνοιγμα του. Πολύ καλή κι η μέση κατανάλω-
και το εκμεταλλεύσιμο σχήμα, είναι έτοι- ση του μοτέρ που κυμαίνεται στα 7,3 λί-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-12-22 Citroen C5 Aircross Diesel.indd 502 2/12/2022 10:49:16 µµ