Page 48 - 2022_12_01
P. 48

n n n                     n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Citroen C5 X Plug-in Hybrid 225






































        Τα μπροστινά καθίσματα είναι εξαιρετικά άνετα           Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν άφθονο χώρο
        και χαλαρωτικά!                                         για τα πόδια και το κεφάλι, με τις πόρτες να
                                                                επιτρέπουν εύκολη είσοδο.

                          (που είναι διαθέσιμα στην πλούσια έκδο-      Με ιδιαίτερη προσοχή στις
                          ση)  ενισχύουν  την  ήδη  καλή  ηχομόνω-     λεπτομέρειες!
                          ση αφήνοντας έξω από την καμπίνα αε-

                          ροδυναμικούς  κι  άλλους  θορύβους,  με        Η  προσοχή  που  έχει  δοθεί  στις  λε-
                          τα πολύ άνετα καθίσματα να σε κάνουν  πτομέρειες είναι εμφανής, με τους πί-

                          να νιώθεις ότι κάθεσαι σε σύννεφα και  σω επιβάτες  να απολαμβάνουν αρκετό
                          τις ενεργητικές αναρτήσεις να «σιδερώ- χώρο σε κεφάλι και γόνατα. Η τεράστια
                          νουν» οποιαδήποτε ανωμαλία. Φτιαγμέ- πανοραμική οροφή (προαιρετικός εξο-
                          νο με γνώμονα την άνεση, ακόμα και στη  πλισμός)  προσφέρει  άπλετο  φώς  στο
                          δυνατή έκδοση που είχαμε στη διάθεση  εσωτερικό,  ενώ  άκρως  πρακτικά  και
                          μας και με το  πρόγραμμα οδήγησης στο  όμορφα  είναι  τα  χειριστήρια  κλιματι-
                          Sport, το C5 X δεν θα ενθουσιάσει με τη  σμού.

                          δύναμη του, με το τιμόνι να είναι ελαφρύ       Μοναδική  παραφωνία,  τα  σκληρά
                          και  κάπως  «χαλαρό»  στην  αντιδράσεις  πλαστικά σε ντουλαπάκι και πόρτες και
                          του. Στο τομέα της κατανάλωσης παίρνει  σε επίπεδο αστεϊσμού θα βάλουμε στα
                          όμως το αίμα του πίσω, μιας και με φορ- αρνητικά  και  την  έλλειψη  αυτόματων
                          τισμένη μπαταρία, που έχει αυτονομία 60  αμορτισέρ για το καπό.
                          χιλιόμετρα, σε επαρχιακό ορεινό δρόμο          Όσο για την τιμή, στη Γερμανία ξεκινά-
                          έκαψε μόλις 2,8 λίτρα. Παρεμπιπτόντως,  ει από τα 35.730 ευρώ στη βασική έκ-
                          με άδεια μπαταρία η κατανάλωση ανέβη- δοση  και  ανεβαίνει  στα  44.980  ευρώ
                          κε μόλις στα 5,1 λτ/100χλμ.                  στην υβριδική.
                                                                                                                  S


                                            ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53