Page 86 - 03_2023
P. 86
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Ford Fiesta 1,0 Ecoboost 125 PS mHEV Powershift
Ο χώρος Το 0-100χλμ/ώρα θέλει μόλις 9 δλ, το 60-
αποσκευών 100χλμ/ώρα 4,9 δλ και το 80-120χλμ/ώρα
είναι 311 λίτρα, 6,5 δλ, με τη τελική ταχύτητα να ακουμπάει
με το σχήμα του
να είναι πλήρως τα 200χλμ/ώρα. Για να επιτευχθούν αυτά τα
αξιοποιήσιμο νούμερα, το χέρι του βάζει και το αυτόματο
κιβώτιο 7 σχέσεων Powershift που αλλά-
ζει με μαεστρία κι απαλά τις ταχύτητες, αν
και ξινίζει λίγο η μη δυνατότητα «χειροκί-
νητης» επιλογής, αφού δεν υπάρχουν ούτε
paddles πίσω από το τιμόνι, ούτε το κλασι-
φορες «ζωτικές» ενδείξεις, όπως η στάθμη κό +/- στο λεβιέ. Το ήπιο υβριδικό σύστη-
καυσίμου κι η διάρκεια ζωής του λαδιού, μα κάνει αισθητή την εμφάνιση του και στο
αλλά και να δίνει απομακρυσμένες εντο- τομέα της κατανάλωσης, όπου η μέση τι-
λές, όπως η εκκίνηση του κινητήρα (μόνο μή παραμένει στα 7,5λτ/100χλμ. Βέβαια
με το αυτόματο κιβώτιο). Χωροταξικά δεν αναλόγως το πρόγραμμα οδήγησης (eco,
διαφέρει από το προ facelift μοντέλο, με το normal, sport) και το βάρος του δεξιού πο-
εσωτερικό να μπορεί να φιλοξενήσει 4 άτο- διού, η κατανάλωση μπορεί να κινηθεί από
μα χωρίς να χρειάζονται μεγάλες θυσίες σε 6,5 έως 8,5 λτ/100χλμ.
γόνατα και κεφάλι. Τρίτο άτομο πίσω δεν
θα βολευτεί εύκολα, λόγω του μικρού πλά- Συνεχίζει να προσφέρει στο
τους του καθίσματος. Ο χώρος αποσκευών δρόμο στιγμές απόλαυσης
αγγίζει τα 311 λίτρα, με το σχήμα του να εί- Η δυναμική κι υποδειγματική οδική συ-
ναι πλήρως αξιοποιήσιμο και το χαμηλό κα- μπεριφορά που μας είχε συνηθίσει το προ-
τώφλι φόρτισης να κάνει την καθημερινό- ηγούμενο Ford Fiesta είναι εμφανής και
τητα πιο εύκολη.
στο ανανεωμένο μοντέλο. Το εξαιρετικό τι-
Ζωηρός ο Ecoboost των 125 μόνι ακούει με ακρίβεια στις εντολές του
ίππων, καίει λογικά αν δεν οδηγού, μεταφέροντας του όλες τις απα-
ραίτητες πληροφορίες που πρέπει να έχει
υπερβάλλεις στο γκάζι εν γνώση του πριν πέσει στα εκπληκτικά
Το νέο Ford Fiesta παίρνει κίνηση από φρένα και «βουτήξει» στην επόμενη στρο-
τον βραβευμένο τρικύλινδρο 1000αρη φή. Οι σφιχτά ρυθμισμένες εμπρός αναρ-
Ecoboost κινητήρα των 125 ίππων που συ- τήσεις σε συνδυασμό με τον ημιάκαμπτο
νεργάζεται αρμονικά με ένα ήπιο υβριδικό πίσω άξονα και τις 17αρες ζάντες προσφέ-
σύστημα με γεννήτρια/μίζα 48V και δίνει ρουν το απαραίτητο επίπεδο πρόσφυσης
extra ώθηση 50Nm στις χαμηλές στροφές, χωρίς ιδιαίτερες κλίσεις, εμπνέοντας σι-
εξασφαλίζοντας έως και 20% καλύτερη γουριά στο οδηγό ώστε να εκμεταλλευτεί
επιτάχυνση. Ταυτόχρονα επιτρέπει στο μο- στο έπακρο την ισχύ του κινητήρα. Παρόλα
ντέλο να τραβάει δυνατά από χαμηλά και αυτά, το νέο Ford Fiesta συμπεριφέρεται
να ανεβάζει αβίαστα τη βελόνα του στρο- πάρα πολύ καλά κι όταν οι παλμοί πέσουν,
φόμετρου μέχρι τις «κόκκινες» περιοχές, σιδερώνοντας έντεχνα τις όποιες ανωμαλί-
προσφέροντας ικανοποιητικές επιδόσεις. ες του οδοστρώματος, ενώ το αυτόματο κι- S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ