Page 91 - 03_2023
P. 91

n ΔΟΚΙΜΗ Ford Puma 1.0 Auto 125ps


                                                                      αίτερα σε λακκούβες και σαμαράκια,  ενώ
                                                                      οι θόρυβοι που περνάνε στην καμπίνα είναι
                                                                      απειροελάχιστοι. Το αυτόματο κιβώτιο, ανά-

                                                                      λογα με το οδηγικό mode, αλλάζει τις ταχύ-
                                                                      τητες σε διαφορετικές στροφές, ώστε να συμ-
                                                                      βαδίζει με τις επιθυμίες του οδηγού. Έτσι στην
                                                                      επιλογή «eco», οι αλλαγές γίνονται κάτω από
                                                                      τις 3.000 στροφές, ενώ στην  ένδειξη «sport»
                                                                      το κιβώτιο δεν θα αλλάξει ταχύτητα μέχρι να
                                                                      μπει το στροφόμετρο στην κόκκινη περιοχή.
                                                                      Το Puma επιταχύνει ομαλά και ανεβάζει χι-
                                                                      λιόμετρα εκπληκτικά γρήγορα, κάτι που οφεί-
        πή παίζουν σημαντικό ρόλο στον ομαλό χα-             Ο ήπια  λεται, εκτός του πολύ καλού κινητήρα, στην
        ρακτήρα του κινητήρα, αλλά και στις επιδό-       υβριδικός    σωστή κλιμάκωση του 7ταχυτου κιβωτίου.
        σεις του. Το αυτόματο κιβώτιο συνεργάζεται   κινητήρας των      Το Ford Puma με το ήπιο υβριδικό κινητήρα
                                                         125 ίππων
        αρκετά καλά με το υπόλοιπο σύνολο, με τις     συνεργάζεται  των 125 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο στοι-
        αλλαγές να μην είναι κορυφαίες, αλλά να πα-    άψογα με το    χίζει 23.759 ευρώ στην ST-Line έκδοση.
        ραμένουν γρήγορες, επιτρέποντας στο Puma         7ταχυτητο
        να κάνει το 0-100 χλμ/ώρα σε 9,9 δευτερό-         αυτόματο     Ford Puma Auto Ecoboost mHEV1,0 125 PS
                                                           κιβώτιο,
        λεπτα. Την μεγαλύτερη διαφορά σε σχέση με    προσφέροντας      Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) .........................999/3 σε σειρά
                                                                       Καύσιμο .................................................................... Βενζίνη
        την χειροκίνητη έκδοση συναντάμε στις ρε-   ικανοποιητικές     Ισχύς (ίπποι) ...................................................... 125/6.000
        πρίζ, όπου λόγω του kick-down, το SUV κά-     επιδόσεις στο    Ροπή (Nm) .......................................................... 170/4.000
                                                                       κιβώτιο/μετάδοση ................................7/αυτόματο/μπροστά
        νει το 60-100χλμ/ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα              Puma     Start/Stop .......................................................................ΝΑΙ
        και το 80-120 χλμ/ώρα σε 7 δευτερόλεπτα,                       0-100 χλμ/ώρα (δλ) ........................................................9,9
                                                                       Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) .............................................187
        έναντι 7,2 και 10,6 αντίστοιχα που θέλει το                    Κατανάλωση (λτ/100χλμ) ...............................................7,2
        χειροκίνητο. Η μέση κατανάλωση  παραμένει                      Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) ..................................................121
                                                                       Χώρος αποσκευών (λίτρα) ......................456+80 Magic Box
        σε λογικά επίπεδα, με την τιμή της να μην ξε-                  Τιμή από ....................................................................23.759
        περνά τα 7,2 λίτρα/100 χλμ.
                                                                       Συμπέρασμα
        Το αυτόματο Ford Puma συνε-
                                                                         Το Puma ήταν από την αρχή μια από
        χίζει να είναι fun to drive                                    τις κορυφαίες επιλογές στην κατηγορία


         Το Puma είναι ίσως το πιο fun to drive Β-                     των B-SUV, αφού κατάφερε να συνδυά-
        SUV, χωρίς να χάνει ιδιαίτερα τις αρετές που                   ζει επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση, κα-
        το κάνουν κατάλληλο για καθημερινή χρή-                        λούς  χώρους,  κορυφαίο  πορτμπαγκάζ
        ση. Το τιμόνι είναι άμεσο και ακριβές, η σφι-                  και  φυσικά  οδηγική  ευχαρίστηση.  Με
        χτή ανάρτηση της ST-Line έκδοσης είναι κο-                     την προσθήκη του αυτόματου κιβωτίου
        ρυφαία,  προσφέροντας  υψηλά  περιθώρια                        ανεβάζει κι άλλο τον πήχη, μιας και γί-
        πρόσφυσης, δεν αφήνει το αμάξωμα να πά-                        νεται πιο εύκολο και άνετο στην καθη-

        ρει κλίσεις, ενώ σου δίνει την αίσθηση ότι                     μερινή χρήση, χωρίς να χάνει τα προγε-
        οδηγάς ένα χαμηλωμένο αυτοκίνητο κι όχι                        νέστερα προτερήματα του.  v
        κάποιο SUV.  Ταυτόχρονα δεν κουράζει ιδι-


                                            ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96