Page 196 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 196
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai i10 T-GDI 1.0T 100PS
Για να στους αεραγωγούς. Διαφορετικός είναι και Σβέλτος ο κινητήρας, αλλά
ολοκληρώσει ο πίνακας οργάνων, όπου άφησε πίσω την
το 0-100 πίνει κάτι παραπάνω
χλμ./ώρα αναλογική του φύση και πλέον είναι ψηφι-
χρειάζεται 9,9 ακός με οθόνη 4,2 ιντσών, που αν και προ- Κάτω από το καπό του Hyundai i10 N-
δλ., για το 60- σφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες Line Fl βρίσκεται ο 1.000αρης T-GDi βεν-
100 8,4 δλ.
και για το 80- στον οδηγό και έχει μια πιο παιχνιδιάρικη ζινοκινητήρας που αποδίδει 100 ίππους με
120 χλμ./ώρα διάθεση λόγω γραφικών, δεν μπορούμε 172Nm ροπής και συνεργάζεται αποκλει-
13,5 δλ., ενώ να αποφασίσουμε αν ταιριάζει απόλυτα στη στικά με ένα 5τάχυτο σασμάν που στέλνει
η τελική του φιλοσοφία του μοντέλου. Η κεντρική οθόνη την ισχύ στους εμπρός τροχούς. Η ιπποδύ-
ακουμπάει τα
190 χ.α.ω. συνεχίζει να είναι 8 ιντσών και έχει στάνταρ ναμη του μηχανικού συνόλου γίνεται αι-
ασύρματη συνδεσιμότητα με Apple CarPlay σθητή σε κάθε πάτημα του γκαζιού, ακόμα
και Android Auto, ενώ πλέον μπορεί να κά- κι από χαμηλές στροφές, κάτι που οφείλε-
νει απομακρυσμένη ενημέρωση των χαρ- ται και στη σωστή κλιμάκωση του κιβωτί-
τών. Στο τομέα της εργονομίας και της ευ- ου ταχυτήτων αλλά και στο μικρό του βά-
ρυχωρίας δεν έχουν αλλάξει τα δεδομένα ρος. Για να ολοκληρώσει το 0-100 χλμ./
σε σχέση με τον προκάτοχο του, αφού πίσω ώρα χρειάζεται 9,9 δλ., για το 60-100 8,4
θα κάτσουν άνετα 2 ενήλικες έχοντας στη δλ. και για το 80-120 χλμ./ώρα 13,5 δλ.,
διάθεση τους τον καλύτερο αέρα για τα γό- ενώ η τελική του ακουμπάει τα 190 χ.α.ω.,
νατα της κατηγορίας (10,2 εκ.), με το πορ- επιδόσεις που σίγουρα κρίνονται ικανο-
τμπαγκάζ να διαμορφώνεται στα 252 λίτρα. ποιητικές για ένα mini πόλης. Δυστυχώς
#e-agora-themata-12-23 HYUNDAI i10 N LINE testbook.indd 6 13/12/2023 10:03:15 µµ