Page 196 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 196

n n n                            n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai i10 T-GDI 1.0T 100PS



































               Για να            στους αεραγωγούς. Διαφορετικός είναι και     Σβέλτος ο κινητήρας, αλλά
               ολοκληρώσει       ο πίνακας οργάνων, όπου άφησε πίσω την
               το 0-100                                                       πίνει κάτι παραπάνω
               χλμ./ώρα          αναλογική του φύση και πλέον είναι ψηφι-
               χρειάζεται 9,9    ακός με οθόνη 4,2 ιντσών, που αν και προ-      Κάτω από το καπό του Hyundai i10 N-
               δλ., για το 60-   σφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες  Line Fl βρίσκεται ο 1.000αρης T-GDi βεν-
               100 8,4 δλ.
               και για το 80-    στον οδηγό και έχει μια πιο παιχνιδιάρικη  ζινοκινητήρας που αποδίδει 100 ίππους με
               120 χλμ./ώρα      διάθεση  λόγω  γραφικών,  δεν  μπορούμε  172Nm ροπής και συνεργάζεται αποκλει-
               13,5 δλ., ενώ     να αποφασίσουμε αν ταιριάζει απόλυτα στη  στικά με ένα 5τάχυτο σασμάν που στέλνει
               η τελική του      φιλοσοφία του μοντέλου. Η κεντρική οθόνη  την ισχύ στους εμπρός τροχούς. Η ιπποδύ-
               ακουμπάει τα
               190 χ.α.ω.        συνεχίζει να είναι 8 ιντσών και έχει στάνταρ  ναμη του μηχανικού συνόλου γίνεται αι-
                                 ασύρματη συνδεσιμότητα με Apple CarPlay  σθητή σε κάθε πάτημα του γκαζιού, ακόμα
                                 και Android Auto, ενώ πλέον μπορεί να κά- κι από χαμηλές στροφές, κάτι που οφείλε-
                                 νει απομακρυσμένη ενημέρωση των χαρ- ται και στη σωστή κλιμάκωση του κιβωτί-

                                 τών. Στο τομέα της εργονομίας και της ευ- ου ταχυτήτων αλλά και στο μικρό του βά-
                                 ρυχωρίας δεν έχουν αλλάξει τα δεδομένα  ρος. Για να ολοκληρώσει το 0-100 χλμ./
                                 σε σχέση με τον προκάτοχο του, αφού πίσω  ώρα χρειάζεται 9,9 δλ., για το 60-100 8,4
                                 θα κάτσουν άνετα 2 ενήλικες έχοντας στη  δλ. και για το 80-120 χλμ./ώρα 13,5 δλ.,
                                 διάθεση τους τον καλύτερο αέρα για τα γό- ενώ η τελική του ακουμπάει τα 190 χ.α.ω.,
                                 νατα της κατηγορίας (10,2 εκ.), με το πορ- επιδόσεις  που  σίγουρα  κρίνονται  ικανο-
                                 τμπαγκάζ να διαμορφώνεται στα 252 λίτρα.  ποιητικές για ένα mini πόλης. Δυστυχώς




















          #e-agora-themata-12-23 HYUNDAI i10 N LINE testbook.indd   6                                            13/12/2023   10:03:15 µµ
   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201