Page 197 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 197
n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai i10 T-GDI 1.0T 100PS
οι καλές επιδόσεις φαίνονται και στην κα- λείας Hyundai Smart Sense, που μεταξύ
τανάλωση, όπου το i10 N-Line θα ζητήσει άλλων περιλαμβάνει σύστημα αποφυγής
σε μεικτές συνθήκες 7,5 λτ. ανά 100 χιλιό- σύγκρουσης με ποδηλάτες, υπερκαλύ-
μετρα, μια τιμή που δεν είναι ιδιαίτερα φι- πτει την παραπάνω ανάγκη.
λική για την κατηγορία, αλλά όχι και για το Το Hyundai i10 N-Line εκτός από πλού-
δυναμικό χαρακτήρα του μοντέλου. σιο ταπεραμέντο έχει κι ελαφρώς αυξη-
μένη τιμή, με το κόστος απόκτησης να ξε-
Στιβαρό κι ευέλικτο, κάνει κινάει από τα 19.390 ευρώ με τον 100
το κάτι παραπάνω αν του ίππων κινητήρα και από τα 18.690 ευρώ
ζητηθεί στην έκδοση με το 1.200αρη μοτέρ με
τους 84 ίππους.
Βέβαια την σχετικά αυξημένη κατανά-
λωση την ξεχνάς μόλις γράψεις τα πρώ- Τσιμπημένο αλλά ερωτεύ-
τα μέτρα πίσω από το τιμόνι του Hyundai σιμο
i10 N-Line! Ευέλικτο όπως πρέπει να εί-
Το Hyundai i10 N-Line με την ανανέ-
ναι ένα mini, στιβαρό όπως ένα σπορτίφ ωση που δέχτηκε έγινε ακόμα πιο σύγ-
αυτοκίνητο, καταφέρνει να σε κάνει να χρονο, χωρίς όμως να χάσει το σπιρτό-
χαίρεσαι κάθε χιλιόμετρο οδήγησης ακό- ζικο ταπεραμέντο του και την ιδιαίτερη
μα κι αν είναι μέσα στα στενά της πόλης. φιλοσοφία του. Αν κι η τιμή του για αρ-
Οι σφιχτές αναρτήσεις και οι παχύτερες κετούς μπορεί να μοιάζει υψηλή, τα
αντιστρεπτικές δεν αφήνουν το μοντέλο στοιχεία και οι δυνατότητες που προ-
να ταλαντεύεται, προσφέροντας αρκε- σφέρει το μοντέλο την κάνουν να μοιά-
τή πρόσφυση στις στροφές, με την καλή ζει λογική, ειδικά σε μια εποχή που όλα
αίσθηση του τιμονιού να τονώνει ακόμα
περισσότερο τη σπορ φιλοσοφία του μο- έχουν ακριβύνει. v
ντέλου. Οι λακκούβες δεν περνάνε τόσο HYUNDAI I10 T-GDI 1.0T 100PS
απαρατήρητες όσο στις «πολιτικές» εκδό- Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) 999/3 σε σειρά
σεις του i10, αλλά δεν γίνονται ιδιαίτερα Καύσιμο Βενζίνη
100
Ισχύς (ίπποι)
κουραστικές για τους επιβάτες, εκτός αν Ροπή (Nm) 175
μιλάμε για συνεχόμενες εγκάρσιες ανω- σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 5/μηχανικό/μπροστά
μαλίες όπου ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας Start/Stop ΝΑΙ
0-100 χλμ/ώρα (δλ)
9,9
κάνει αισθητή την παρουσία του. Σε ανοι- Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 185
7,5
χτούς δρόμους και ταξίδια ίσως νιώσεις Κατανάλωση (λτ/100χλμ) 124
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ)
ότι σου λείπει η 6η σχέση στο σασμάν, αλ- Χώρος αποσκευών (λίτρα) 252-1.050
λά το πλήρες πακέτο τεχνολογιών ασφα- Τιμή από 19.390
#e-agora-themata-12-23 HYUNDAI i10 N LINE testbook.indd 7 13/12/2023 10:03:17 µµ