Page 202 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 202
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai i20 1,0 100 PS 48V 7DCT
Το πίσω μέρος πή στο θερμικό μοτέρ κατά την επιτάχυν- και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων να ξε-
του Hyundai ση, ενώ σε αστικό κύκλο αναλαμβάνει την κουράζει το αριστερό πόδι, κάνοντας τις
i20 ακολουθεί
την ίδια επανεκκίνηση του χιλιάρη κινητήρα, στη αστικές μετακινήσεις παιχνιδάκι. Η καλή
σχεδιαστική λειτουργία start-stop. περιφερειακή ορατότητα και το τιμόνι με
φιλοσοφία με Η Hyundai δηλώνει πως με το ήπια υβρι- την ωραία αίσθηση εξασφαλίζουν ευελιξία
το μπροστά, δικό σύστημα το i20 καίει 4% λιγότερη και κάνουν το i20 έναν άξιο σύμμαχο στις
ενώ τα φώτα
ενώνονται βενζίνη, ή αλλιώς 0,2 λτ/100 χλμ σε κύ- καθημερινές μετακινήσεις.
με μία λεπτή κλο WLTP. Η εργοστασιακή τιμή κατανά- Φεύγοντας από το κλεινόν άστυ ωστό-
γραμμή.
λωσης του Hyundai i20 100 PS 48V 7DCT σο, το Hyundai i20 δείχνει τη σπορτίφ πλευ-
είναι 5,3 λτ/100 χλμ, ενώ η επιτάχυνση ρά του, η οποία έχει τη δυνατότητα να «ζω-
0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 11,4 γραφίσει» ένα χαμόγελο στο πρόσωπό σου.
δευτερόλεπτα. Όσο για την τελική ταχύτη- Το άκαμπτο αμάξωμα, σε συνδυασμό με τη
τα, αυτή είναι 185 χλμ/ώρα. σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων, ακόμα
και στις απλές, μη N-Line εκδόσεις, δημι-
Το Hyundai i20 είναι άνετο ουργούν ένα ευχάριστο σύνολο με στιβαρό
στην πόλη και δυναμικό στις «πάτημα» που σου προσφέρει σιγουριά στο
στροφές επαρχιακό δίκτυο, με τις κλίσεις να είναι πε-
ριορισμένες, το όριο της πρόσφυσης υψηλό
Το Hyundai i20 είναι άνετο εντός των τει- και τη συμπεριφορά στο όριο προβλέψιμη.
χών της πόλης, με την ανάρτηση να απορ- Αντίστοιχα καλή είναι η εικόνα του
ροφά σωστά τις κακοτεχνίες του δρόμου Hyundai i20 στον αυτοκινητόδρομο, όπου
#e-agora-05-23 HYUNDAI i20 AUTO testbook.indd 6 28/6/2023 2:34:04 µµ