Page 444 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 444
n ΔΟΚΙΜΗ Peugeot e-208
Όσο για την και 260Nm ροπής από… τις 300 σ.α.λ.
φόρτιση, Είναι δύσκολο να σας περιγράψουμε
διαρκεί 24
ώρες και 30 με λόγια την αίσθηση της επιτάχυνσης
λεπτά από που νιώθει οδηγός και επιβάτες με ένα
οικιακή πρίζα, δυνατό πάτημα του δεξιού πεντάλ, το
μειώνεται σε
7 ώρες και μόνο που μπορούμε να σας πούμε εί-
20 λεπτά από ναι πως το 0-100 έρχεται σε 8.1 δευτ.
Wallbox 7,4 Η τελική από την άλλη (για να προφυ-
kW.
λαχθεί η αυτονομία) περιορίζεται στα
150χλμ., με την τελευταία να ξεπερ-
με την μπαταρία και την αυτονομία. Όσο νά τα 300χλμ. Μάλιστα, το κιβώτιο μίας
για την ποιότητα της καμπίνας, οδηγός σχέσης, διαθέτει και λειτουργία Brake
και επιβάτες απολαμβάνουν υλικά άρι- Regeneration μέσω της οποίας κατά
στης ποιότητας, εξαιρετική ηχομόνωση το φρενάρισμα ανακτάται περισσότε-
και την αίσθηση πως όλα είναι φτιαγ- ρη ενέργεια και η αυτονομία εντός κί-
μένα να μην τρίξουν ποτέ. Τέλος, δεν νησης μεγαλώνει αρκετά. Το μοντέλο
υπάρχει καμία διαφοροποίηση στους εξοπλίζεται και με πρόγραμμα παραμε-
χώρους της καμπίνας και των αποσκευ- τροποίησης της οδήγησης με λειτουρ-
ών, προσφέροντας άνεση σε 4 επιβά- γίες όπως Eco, Normal, Sport το οποίο
τες και τις αποσκευές τους (όγκος 311 επεμβαίνει τόσο στο τιμόνι όσο και στις
λίτρα). επιδόσεις.
Όσο για την φόρτιση, διαρκεί 24
O ηλεκτρο- Κινητήρας – επιδόσεις: ώρες και 30 λεπτά από οικιακή πρίζα,
κινητήρας μειώνεται σε 7 ώρες και 20 λεπτά από
του Peu- Απίστευτη επιτάχυνση και
geot e-208 αυτονομία 300+χλμ. Wallbox 7,4 kW ή 5 ώρες και 30 λεπτά
αποδίδει από 22 kW, ενώ από ταχυφορτιστή 100
136 ίππους Για πρώτη φορά κάτω από το καπό kW χρειάζεται μόλις 45 λεπτά με όλες
και 260 Nm ενός 208 συναντάμε έναν ηλεκτροκι-
ροπής από τις τις μετρήσεις να αφορούν μια πλήρη
300 σ.α.λ. νητήρα, ο οποίος αποδίδει 136 ίππους φόρτιση.
Οδηγική συμπεριφορά:
Ευχάριστο προφίλ με ποι-
ότητα κύλισης και ησυχία
Όπως όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα, έτσι
και το e-208 έχει να διαχειριστεί το επι-
πλέον βάρος των μπαταριών. Για να γί-
νουμε πιο συγκεκριμένοι, φανταστείτε
πως το μοντέλο δοκιμής είναι κατά 365
κιλά βαρύτερο από ένα πετρελαιοκίνη-
το 208. Όι υπεύθυνοι για αυτό τον λό-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-28-9-20.indd 56 25/9/2020 11:22:11 πμ