Page 444 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 444

n ΔΟΚΙΜΗ Peugeot e-208



                 Όσο για την                                                  και 260Nm ροπής από… τις 300 σ.α.λ.
                    φόρτιση,                                                  Είναι  δύσκολο  να  σας  περιγράψουμε
                   διαρκεί 24
                 ώρες και 30                                                  με λόγια την αίσθηση της επιτάχυνσης
                   λεπτά από                                                  που νιώθει οδηγός και επιβάτες με ένα
               οικιακή πρίζα,                                                 δυνατό  πάτημα  του  δεξιού  πεντάλ,  το
                μειώνεται σε
                  7 ώρες και                                                  μόνο που μπορούμε να σας πούμε εί-
                20 λεπτά από                                                  ναι πως το 0-100 έρχεται σε 8.1 δευτ.
                 Wallbox 7,4                                                  Η τελική από την άλλη (για να προφυ-
                         kW.
                                                                              λαχθεί  η  αυτονομία)  περιορίζεται  στα
                                                                              150χλμ.,  με  την  τελευταία  να  ξεπερ-
                                 με την μπαταρία και την αυτονομία. Όσο  νά τα 300χλμ. Μάλιστα, το κιβώτιο μίας
                                 για την ποιότητα της καμπίνας, οδηγός  σχέσης, διαθέτει και λειτουργία Brake
                                 και επιβάτες απολαμβάνουν υλικά άρι- Regeneration  μέσω  της  οποίας  κατά
                                 στης ποιότητας, εξαιρετική ηχομόνωση  το  φρενάρισμα  ανακτάται  περισσότε-
                                 και  την  αίσθηση  πως  όλα  είναι  φτιαγ- ρη ενέργεια και η αυτονομία εντός κί-
                                 μένα  να  μην  τρίξουν  ποτέ.  Τέλος,  δεν  νησης  μεγαλώνει  αρκετά.  Το  μοντέλο
                                 υπάρχει  καμία  διαφοροποίηση  στους  εξοπλίζεται και με πρόγραμμα παραμε-

                                 χώρους της καμπίνας και των αποσκευ- τροποίησης  της  οδήγησης  με  λειτουρ-
                                 ών,  προσφέροντας  άνεση  σε  4  επιβά- γίες όπως Eco, Normal, Sport το οποίο
                                 τες και τις αποσκευές τους (όγκος 311  επεμβαίνει τόσο στο τιμόνι όσο και στις
                                 λίτρα).                                      επιδόσεις.
                                                                                Όσο  για  την  φόρτιση,    διαρκεί  24
               O ηλεκτρο-        Κινητήρας – επιδόσεις:                       ώρες και 30 λεπτά από οικιακή πρίζα,
               κινητήρας                                                      μειώνεται σε 7 ώρες και 20 λεπτά από
               του Peu-          Απίστευτη επιτάχυνση και
               geot e-208        αυτονομία 300+χλμ.                           Wallbox 7,4 kW ή 5 ώρες και 30 λεπτά
               αποδίδει                                                       από 22 kW, ενώ από ταχυφορτιστή 100
               136 ίππους          Για  πρώτη  φορά  κάτω  από  το  καπό      kW χρειάζεται μόλις 45 λεπτά με όλες
               και 260 Nm        ενός  208  συναντάμε  έναν  ηλεκτροκι-
               ροπής από τις                                                  τις  μετρήσεις  να  αφορούν  μια  πλήρη
               300 σ.α.λ.        νητήρα, ο οποίος αποδίδει 136 ίππους         φόρτιση.

                                                                              Οδηγική συμπεριφορά:

                                                                              Ευχάριστο προφίλ με ποι-
                                                                              ότητα κύλισης και ησυχία


                                                                                Όπως όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα, έτσι
                                                                              και το e-208 έχει να διαχειριστεί το επι-
                                                                              πλέον βάρος των μπαταριών. Για να γί-
                                                                              νουμε  πιο  συγκεκριμένοι,  φανταστείτε
                                                                              πως το μοντέλο δοκιμής είναι κατά 365

                                                                              κιλά βαρύτερο από ένα πετρελαιοκίνη-
                                                                              το 208. Όι υπεύθυνοι για αυτό τον λό-
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-28-9-20.indd   56                                                                     25/9/2020   11:22:11 πμ
   439   440   441   442   443   444   445   446   447   448   449