Page 447 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 447
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Peugeot 308 1.5 BlueHDi 130 EAT8
νουν όμορφα με τη μεγάλη κυψελωτή μά-
σκα και το νέο λογότυπο της εταιρίας που
χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε αυτο-
κίνητο ευρείας παραγωγής. Όι προβολείς
LED και τα κάθετα φώτα ημέρας σε σχή-
μα κυνόδοντα δημιουργούν μια μοναδι-
κή φωτεινή υπογραφή που δεν υπάρχει
αντίστοιχη της στο κόσμο της αυτοκινητο-
βιομηχανίας. Δυναμικές γραμμές τρέχουν
όλο το μήκος του 308, με το πίσω μέρος
να είναι επίσης εντυπωσιακό, όπου συνα-
ντάμε τον αθλητικό προφυλακτήρα και τα
φώτα LED με τις 3 νυχιές, όπως και στις Πολυτελές, κάτσουν με μικρές παραχωρήσεις 3 ενή-
υπόλοιπες άλλες εκδόσεις. high-tech κι λικες, με το χώρο σε γόνατα και κεφάλι
ευρύχωρο το να είναι εντός μέσου όρου, ενώ οι επιβά-
Premium και high-tech το εσωτερικό τες έχουν στη διάθεση του αρκετές μι-
εσωτερικό του Peugeot 308 του μοντέλου, κροθήκες, που είναι τοποθετημένες σε
που δεν έχει
τίποτα να σημεία-κλειδιά και φτάνουν τα 34 λίτρα.
Η καμπίνα του πετρελαιοκίνητου ζηλέψει από Ό χώρος του πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 412
Peugeot 308 δεν διαφέρει σε σχέση με ακριβότερα λίτρα, με το νούμερο να είναι καλό για τα
τα αδέρφια του. Εξακολουθεί να σε κερ- αυτοκίνητα. δεδομένα της κατηγορίας και το σχήμα
δίζει με τα ποιοτικά υλικά κατασκευής, τα του πλήρες αξιοποιήσιμο.
μαλακά πλαστικά και τη στιβαρή συναρ-
μογή, ενώ η ποικιλία των υφών δίνει ένα Diesel power στην κατανά-
premium αέρα στο εσωτερικό. Το μικρό λωση και στη ροπή
τιμόνι συνεχίζει να κρύβει ως ένα βαθμό
την οπτική επαφή του οδηγού με τον ψη- Κάτω από το καπό του Peugeot 308
φιακό πίνακα οργάνων (προαιρετικά 3D), που είχαμε στην κατοχή μας γουργούριζε
κάτι που ενοχλεί στην αρχή, αλλά με- γλυκά κι χωρίς περίεργα κροταλίσματα ο
τά από λίγο περνά απαρατήρητο. Το τα- 1.500αρης πετρελαιοκινητήρας BlueHDi,
μπλό κοσμεί η οθόνη αφής 10 ιντσών του που αποδίδει 130 ίππους και 300Νm ρο-
infotainment, που «τρέχει» το λογισμι- πής από τις 1.750 σ.α.λ. Το τράβηγμα του
κό Peugeot i-Connect Advanced και προ- από χαμηλά ενθουσιάζει και παραμένει
σφέρει μεγάλες δυνατότητες συνδεσιμό- πολιτισμένος σε όλο το φάσμα των στρο-
τητας και λειτουργιών! Τα κουμπιά αφής φών, ενώ δίνει την κατάλληλη ώθηση στο
i-toggle στην κάτω μεριά της οθόνης, hatchback για ασφαλείς προσπεράσεις.
μπορούν να παραμετροποιηθούν ανάλο- Αν και ο χαρακτήρας του δεν είναι οι επι-
γα τις επιθυμίες του οδηγού αυξάνοντας δόσεις, κάνει το 0-100 χλμ/ώρα σε 10,6
την εργονομία του μοντέλου και μειώνο- δλ, το 60-100 σε 5,7 δλ και το 80-120 σε
ντας το χρόνο απόσπασης προσοχής από 7,6 δλ, με την τελική του να ακουμπάει
το δρόμο. Στο πίσω μέρος μπορούν να τα 207 χλμ/ώρα. Βέβαια τα ικανοποιητι-
S S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-11-22 PEUGEOT 308.indd 501 20/10/2022 2:52:18 µµ