Page 481 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 481
n ΔΟΚΙΜΗ Peugeot 5008 1.5 Bluehdi 130ps EAT8
τικές εντολές. Λίγο πιο κάτω συναντά-
με 6 φυσικούς διακόπτες-συντομεύσεις
για το μενού του infotainment, κουμπιά
που διαχειρίζονται το σύστημα κλιματι-
σμού και την ένταση του ήχου, αναβαθ-
μίζοντας με αυτό τον τρόπο την εργονο-
μία του εσωτερικού. Οι μικροθήκες του
μοντέλου είναι πραγματικά πολλές και
σε σωστά σημεία αυξάνοντας την πρα-
κτικότητα και δίνοντας λύσεις τη στιγμή
που τις χρειάζεσαι. Περνάμε στον τομέα
των χώρων, όπου πραγματικά μπορείς
να παίξεις και μπάλα. Αρχικά είναι 7θέ-
σιο, με τα 2 καθίσματα της τρίτης σειράς
να μπορούν να «κρυφτούν» στο πάτω-
O 1.500αρης πετρελαιοκινητήρας μα ή να αφαιρεθούν τελείως για μείωση
αποδίδει 130 ίππους και 300Νm
ροπής, με τη μέση κατανάλωση του να βάρους. Τα τρία καθίσματα της δεύτερης
κυμαίνεται στα 6,7 λτ/100χλμ σειράς είναι αυτόνομα και ξεχωριστά συ-
ρόμενα, επιτρέποντας να διαμορφωθεί ο
Peugeot 5008. H σχεδίαση μπορεί να χώρος ανάλογα με τις ανάγκες. Πάντως
μην είναι ιδιαίτερη ή ευφάνταστη, αλλά ακόμα και επιβάτες που θα κάτσουν στην
τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι τελευταία σειρά δεν θα παραπονεθούν
αρκετά ποιοτικά, με τη συναρμογή και το άμεσα για τον αέρα που έχουν στα γό-
φινίρισμα να ακολουθούν κατά γράμμα νατα. Ο αποθηκευτικός χώρος σε 5θε-
την αλλαγή πορείας της εταιρίας προς σια διαμόρφωση και με τα μεσαία καθί-
premium μονοπάτια. Τα καθίσματα είναι σματα τραβηγμένα πίσω διαμορφώνεται
άνετα και φαρδιά, με το flat bottom τιμό- στα 780 λίτρα, ενώ σε 2θέσια αγγίζει τα
νι να ακολουθάει τη σχεδιαστική φιλο- 2.150 λίτρα.
σοφία της φίρμας και να είναι μικρής δι-
αμέτρου. O ψηφιακός πίνακας οργάνων Το πετρελαιοκίνητο 5008
12,3 ιντσών (διαθέσιμος από τη βασική καίει μόλις 6,7 λτ κι έχει
έκδοση) προσφέρει μεγάλα περιθώρια
παραμετροποίησης, αλλά συνεχίζει να αξιοπρεπείς επιδόσεις
μην έχει λυθεί το πρόβλημα της οπτικής Το Peugeot 5008 της δοκιμή μας παίρ-
επαφής, με τον οδηγό πολλές φορές να νει κίνηση από τον αξιόπιστο κι αξιόμαχο
μην βλέπει εύκολα βασικές πληροφορί- πετρελαιοκινητήρα της εταιρίας, τον 1.5
ες. Το κέντρο του ταμπλό κοσμεί μια «αι- BlueHDi των 130 ίππων και των 300Νm
ωρούμενη» οθόνη 10 ιντσών που είναι ροπής. Η δύναμη του diesel φαίνεται από
αρκετά ευκρινής, με γρήγορο λογισμικό, το πρώτο βύθισμα του γκαζιού, με τη ρο-
navigation κι έχει μεγάλες δυνατότητες πή να κάνει την εμφάνιση της από χαμη-
συνδεσιμότητας, ενώ δέχεται και φωνη- λά, κινώντας αξιοπρεπώς το πληθωρικό
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-07-22 new.indd 91 5/7/2022 7:48:31 πμ