Page 482 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 482

n n n                         n ΔΟΚΙΜΗ  Peugeot 5008 1.5 Bluehdi 130ps EAT8



                                                                              Τα καταφέρει καλά σε όλες
                                                                              τις καταστάσεις! Ξεχωρίζει

                                                                              για την άνεση του.

                                                                                Το γαλλικό μοντέλο θα σε ενθουσιάσει

                                                                              και θα σε εντυπωσιάσει σε όποια «κατά-
                                                                              σταση» κι αν το βάλεις. Μέσα στην πόλη,
                                                                              η ευελιξία του θυμίζει μικρό SUV, με την
                                                                              καλή περιφερειακή ορατότητα και το μι-
                                                                              κρό του τιμόνι να του επιτρέπουν να κι-
                                                                              νηθεί σαν ένας σύγχρονος χορευτής μέ-
                                                                              σα στα στενά. Οι αναρτήσεις καταπίνουν

                                                                              τα πάντα στο διάβα τους χωρίς να επι-
                                                                              τρέπουν το μοντέλο μεγάλες κλίσεις. Σε
                                                                              ανοιχτούς  δρόμους  είναι  ένας  αδίστα-
                                                                              κτος  χιλιομετροφάγος,  με  το  diesel  κι-
                                                                              νητήρα  να  γίνεται  αρνητής  κατανάλω-
                                                                              σης,  την  ηχομόνωση  να  κρατάει  εκτός
                                                                              ανεπιθύμητους θορύβους και το σύστη-
                                                                              μα ημιαυτόνομης οδήγησης Drive Assist
                                                                              Plus να προσφέρει ακούραστα κι ασφα-
                                                                              λής ταξίδια. Εκεί όμως που θα του βγά-

                                                                              λεις το καπέλο είναι σε σφιχτές, γεμάτες
                                                                              στροφές  διαδρομές,  όπου  αποδεικνύει
                                                                              το γαλλικό του DNA. Εντάξει δεν στρίβει
                                                                              σαν Rallye ή GTI, ούτε μπορεί να κρύψει
                                                                              εντελώς τον όγκο του, αλλά μένει εντυ-
                                                                              πωσιακά στην τροχιά του και δεν θα κά-

                                 μοντέλο.  Η  ισχύς  περνάει  στους  εμπρός   νει  την  εμφάνιση  της  η  υποστροφή  αν
                                 τροχούς  μέσω  ενός  αυτόματου  κιβωτίου     δεν υπερβάλεις. Σε αυτό βοηθάει και το
                                 8 σχέσεων, το οποίο έχει σωστή κλιμάκω-      sport  οδηγικό  πρόγραμμα  που  σφίγγει
                                 ση και επιτρέπει στο αμάξωμα των 1.600       το  τιμόνι,  προσφέροντας  καλύτερη  αί-
                                 κιλών  να  σταματήσει  το  χρονόμετρο  στα   σθηση,  καθώς  και  τα  ελαστικά  πρώτης
                                 11,8 δλ για το 0-100χλμ/ώρα, με την τε-      τοποθέτησης  της  Goodyear  που  αυξά-
                                 λική του να διαμορφώνεται στα 190χλμ/        νουν τα περιθώρια πρόσφυσης. Τέλος τα
                                 ώρα. Βέβαια σε τέτοια μοντέλα, πιο σημα-     φρένα είναι ακούραστα και ακινητοποι-

                                 ντικό ρόλο παίζει η κατανάλωση, όπου στη     ούν με ασφάλεια το μοντέλο, ακόμα και
                                 περίπτωση του 5008 η μέση τιμής της δι-      σε κατάσταση πανικού.
                                 αμορφώνεται στα 6,7λτ/100χλμ. Καθόλου          Το πληθωρικό Peugeot 5008 ξεκινάει
                                 άσχημα για ένα τόσο ογκώδες όχημα.           από τα 41.500 ευρώ στην έκδοση Active
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-07-22 new.indd   92                                                                    5/7/2022   7:48:35 πμ
   477   478   479   480   481   482   483   484   485   486   487