Page 31 - e-agora.autoagora.gr 18 Μαϊου 2020
P. 31
n ΔΟΚΙΜΗ Νέο Audi A1 Citycarver
ΣΧΕΔΙΑΣΗ: Σαφώς και είναι Prestige
ανεξάρτητο. Φίνο: δείκτες
πορείας με
Το Citycarver ακυρώνει τη σχέση του με κινούμενο
το A1 Sportback μόνο με την εντυπωσια- εσωτερικό.
Χαρακτη-
κά μεγαλύτερη απόσταση του αμαξώματός ριστικό πια
του από το έδαφος. Κατά τα άλλα, δείχνει της Audi,
δυναμικό και σπορ, είναι, όμως και... ντο- αλλά
παρισμένο στις λεπτομέρειες. Για παράδειγ- ασυνήθιστο
στην κλάση
μα, διαθέτει προστατευτική προστασία από των μικρών
πλαστικό στο κάτω μέρος της πρόσοψής μοντέλων.
του, η πίσω αεροτομή δέχεται τις πινελιές Οπωσδήποτε,
αναβαθμίζει
της S-Line έκδοσης, ενώ αποκτά πλαστικά το Citycarver.
τοξοειδή «φρύδια» των τροχών. Η εντυπω-
σιακή γρίλια με το μοτίβο της κηρήθρας το Σχεδίαση
ξεχωρίζει από το πλήθος, αλλά το απλό, χυ- Ιδιαίτερο:
τό μέρος δε φαίνεται τόσο premium όσο το σπόιλερ
υπόλοιπο εάν το κοιτάζει από πολύ κοντά. οροφής
από την
Όι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εξοπλί- εξοπλιστική
σουν το εσωτερικό του A1 Citycarver με ει- εκδοχή S-Line,
δικό ambient φωτισμό, που έχει πραγμα- η κεραία είναι
γνωστή από
τικά χαρακτήρα υψηλής αισθητικής, ενώ μεγαλύτερα
σγουρα αξίζουν και οι LED δείκτες πορεί- μοντέλα. Η
ας που εξοπλίζονται με δυναμική λειτουρ- οροφή με το
διαφορετικό
γία φωτισμού. χρώμα είναι ως εντός πόλης. Ό κινητήρας θα μπορούσε
πανέμορφη. επίσης να συμπεριφέρεται πιο χαλαρά όταν
ΟΔΗΓΙΚΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ: ανεβάζει στροφές, καθώς η λειτουργία του
Ζωηρό και κάπως απότομο στα κόκκινα λημέρια του στροφόμετρου συ-
νοδεύεται από αρκετό θόρυβο, ενοχλητι-
Το αυτοκίνητο της δοκιμής με τον τρικύ- κό θα λέγαμε. Κατά τα άλλα, το ελαφρύ A1
λινδρο 1000άρη κινητήρα αποδίδει 116 PS, Η αισθη- δείχνει να είναι σε καλή διάθεση, φρενάρει
τα οποία εξασφαλίζουν τελική ταχύτητα πε- τή αύξη- άριστα και στρίβει φίνα, παρέχοντας στον
ρίπου 200 km/h και επιτάχυνση από στάση ση της
στα 100 km/h σε λιγότερο από 10 δευτε- απόστα- οδηγό καλή αίσθηση. Παρά την αυξημένη
ρόλεπτα. Το χειροκίνητο κιβώτιο, έξι σχέσε- σης του αμα- απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος,
ξώματος από
ων, του Audi θα μπορούσε να αποκρίνεται το έδαφος και δεν δυσκολεύεται ιδιαίτερα στις στροφές.
λιγότερο απότομα, κάτι που ισχύει και για η κομψότη- Από την άλλη, το 45άρι προφίλ των ελα-
τον turbo βενζινοκινητήρα. Έτσι, εάν θέλε- τα στο στιλ στικών (να σημειώσουμε πως το αυτοκίνη-
τε να ξεκινήσετε γρήγορα σε ένα φανάρι, θα “4x4” ξεχω- το της δοκιμής εφοδιάζεται με ζάντες 18
ρίζει το νέο
ιντσών), διαταράσσει την ισορροπία άνεσης
πρέπει να ισορροπήσετε όσο πιο άρτια γίνε- Audi από τα και της ακρίβειας της οδήγησης,μεταφέρο-
ται το πεντάλ του συμπλέκτη, κάτι που, βέ- άλλα μικρά ντας κάποιες αναπηδήσεις στο εσωτερικό.
βαια, είναι ενοχλητικό εφόσον κινείστε κυρί- S
31 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ
#e-agora-themata-TEL-18-5-20.indd 31 16/5/2020 3:30:49 μμ