Page 31 - e-agora.autoagora.gr 18 Μαϊου 2020
P. 31

n ΔΟΚΙΜΗ Νέο Audi A1 Citycarver



               ΣΧΕΔΙΑΣΗ: Σαφώς και είναι   Prestige
               ανεξάρτητο.                                   Φίνο: δείκτες
                                                                πορείας με
                 Το Citycarver ακυρώνει τη σχέση του με         κινούμενο
               το A1 Sportback μόνο με την εντυπωσια-           εσωτερικό.
                                                                 Χαρακτη-
               κά μεγαλύτερη απόσταση του αμαξώματός            ριστικό πια
               του από το έδαφος. Κατά τα άλλα, δείχνει          της Audi,
               δυναμικό και σπορ, είναι, όμως και... ντο-             αλλά
               παρισμένο στις λεπτομέρειες. Για παράδειγ-      ασυνήθιστο
                                                               στην κλάση
               μα, διαθέτει προστατευτική προστασία από        των μικρών

               πλαστικό  στο  κάτω  μέρος  της  πρόσοψής        μοντέλων.
               του, η πίσω αεροτομή δέχεται τις πινελιές     Οπωσδήποτε,
                                                              αναβαθμίζει
               της S-Line έκδοσης, ενώ αποκτά πλαστικά       το Citycarver.
               τοξοειδή «φρύδια» των τροχών. Η εντυπω-
               σιακή γρίλια με το μοτίβο της κηρήθρας το    Σχεδίαση
               ξεχωρίζει από το πλήθος, αλλά το απλό, χυ-        Ιδιαίτερο:
               τό μέρος δε φαίνεται τόσο premium όσο το            σπόιλερ
               υπόλοιπο εάν το κοιτάζει από πολύ κοντά.            οροφής
                                                                   από την
                 Όι  ενδιαφερόμενοι  μπορούν  να  εξοπλί-      εξοπλιστική
               σουν το εσωτερικό του A1 Citycarver με ει-   εκδοχή S-Line,
               δικό ambient φωτισμό, που έχει πραγμα-       η κεραία είναι
                                                               γνωστή από
               τικά  χαρακτήρα  υψηλής  αισθητικής,  ενώ       μεγαλύτερα
               σγουρα αξίζουν και οι LED δείκτες πορεί-         μοντέλα. Η
               ας που εξοπλίζονται με δυναμική λειτουρ-       οροφή με το
                                                              διαφορετικό
               γία φωτισμού.                                  χρώμα είναι     ως εντός πόλης. Ό κινητήρας θα μπορούσε
                                                              πανέμορφη.      επίσης να συμπεριφέρεται πιο χαλαρά όταν
               ΟΔΗΓΙΚΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ:                                              ανεβάζει στροφές, καθώς η λειτουργία του

               Ζωηρό και κάπως απότομο                                        στα κόκκινα λημέρια του στροφόμετρου συ-
                                                                              νοδεύεται  από  αρκετό  θόρυβο,  ενοχλητι-
                 Το αυτοκίνητο της δοκιμής με τον τρικύ-                      κό θα λέγαμε. Κατά τα άλλα, το ελαφρύ A1
               λινδρο 1000άρη κινητήρα αποδίδει 116 PS,           Η αισθη-    δείχνει να είναι σε καλή διάθεση, φρενάρει
               τα οποία εξασφαλίζουν τελική ταχύτητα πε-          τή αύξη-    άριστα  και  στρίβει  φίνα,  παρέχοντας  στον
               ρίπου 200 km/h και επιτάχυνση από στάση            ση της
               στα 100 km/h σε λιγότερο από 10 δευτε-             απόστα-     οδηγό καλή αίσθηση. Παρά την αυξημένη
               ρόλεπτα. Το χειροκίνητο κιβώτιο, έξι σχέσε-   σης του αμα-     απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος,
                                                             ξώματος από
               ων, του Audi θα μπορούσε να αποκρίνεται       το έδαφος και    δεν  δυσκολεύεται  ιδιαίτερα  στις  στροφές.
               λιγότερο απότομα, κάτι που ισχύει και για     η κομψότη-       Από  την  άλλη,  το  45άρι  προφίλ  των  ελα-
               τον turbo βενζινοκινητήρα. Έτσι, εάν θέλε-    τα στο στιλ      στικών (να σημειώσουμε πως το αυτοκίνη-

               τε να ξεκινήσετε γρήγορα σε ένα φανάρι, θα    “4x4” ξεχω-      το  της  δοκιμής  εφοδιάζεται  με  ζάντες  18
                                                             ρίζει το νέο
                                                                              ιντσών), διαταράσσει την ισορροπία άνεσης
               πρέπει να ισορροπήσετε όσο πιο άρτια γίνε-    Audi από τα      και της ακρίβειας της οδήγησης,μεταφέρο-
               ται το πεντάλ του συμπλέκτη, κάτι που, βέ-    άλλα μικρά       ντας κάποιες αναπηδήσεις στο εσωτερικό.
               βαια, είναι ενοχλητικό εφόσον κινείστε κυρί-                                                              S

                                                   31 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ




          #e-agora-themata-TEL-18-5-20.indd   31                                                                  16/5/2020   3:30:49 μμ
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36