Page 15 - e-agora.autoagora.gr 8 Ιουνίου 2020
P. 15

n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΔΙΕΘΝΗΣ



                                                                                                         Το σύστημα
                                                                                                         διαμορφώνει
                                                                                                         συνεχώς την
                                                                                                         έξοδο ισχύος
                                                                                                         που παρέχει
                                                                                                         καθένας από
                                                                                                         τους ηλεκτρο-
                                                                                                         κινητήρες.


















              EVs. Η τεχνολογία ελέγχου e-4ORCE είναι  υποστηρίζουν τις προθέσεις του οδηγού για
              ο συνδυασμός της τεχνογνωσίας μας για τε- μια ευχάριστη οδήγηση, υπό το φάσμα μια
              χνολογία τετρακίνησης και ελέγχου πλαισίου,  μεγάλης ποικιλίας συνθηκών."

              και της εξειδίκευσής μας στην ανάπτυξη ηλε-    Συνήθως ένα όχημα όταν στρίβει, τείνει να
              κτρικών οχημάτων. Το e-4ORCE δεν είναι δι- στρέφεται έξω από τη γωνία κατά τη διάρ-
              άδοχος μιας τεχνολογίας, αλλά εξέλιξη πολ- κεια της επιτάχυνσης, προκαλώντας τον οδη-
              λών. "                                       γό είτε να εφαρμόσει περαιτέρω ρύθμιση μέ-
                                                           σω του τιμονιού, είτε να μειώσει την ταχύτητα
              2. Εξαιρετικός χειρισμός:                    (υποστροφή). Το e-4ORCE κατανέμει την ρο-

                Η τεχνολογία ελέγχου e-4ORCE, παρέχει      πή στους μπροστινούς και τους πίσω τροχούς
              ισορροπημένο έλεγχο του πλαισίου, ανίχνευ-   του οχήματος μεγιστοποιώντας την πρόσφυ-

              ση της γραμμής στην πορεία και ακρίβεια στο   ση, ανάλογα με την κατάσταση του οδοστρώ-
              σύστημα διεύθυνσης ανά πάσα στιγμή, διατη-   ματος και του οχήματος. Η κατανομή της ισχύ-
              ρώντας τη συμπεριφορά του οχήματος προ-      ος σε όλους τους τροχούς του e-4ORCE είναι
              βλέψιμη,  ακόμη  και  κατά  τη  διάρκεια  ξαφ-  από προεπιλογή σε καθεστώς 50/50, έχοντας
              νικών  ελιγμών.  Το  σύστημα  διαμορφώνει    δυνατότητα να μεταφέρει έως και 100% της
              συνεχώς την έξοδο ισχύος που παρέχει κα-     ισχύος, είτε στους μπροστινούς είτε στους πί-
              θένας  από  τους  ηλεκτροκινητήρες,  καθώς   σω τροχούς και σε συνδυασμό μεταξύ τους,
              και τον έλεγχο πέδησης σε κάθε τροχό, προ-   ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν. Η

              σφέροντας  άνευ  προηγουμένου  αξιοπιστία    δύναμη της επιβράδυνσης ελέγχεται βέλτι-
              και έλεγχο στον οδηγό.                       στα σε καθέναν από τους τέσσερις τροχούς,
                "Η τεχνολογία ελέγχου του e-4ORCE ξεχω-    μέσω ενός συνδυασμού αναγεννητικής και
              ρίζει από άλλα συστήματα τετρακίνησης EV     υδραυλικής πέδησης, βελτιώνοντας έτσι τις
              που διατίθενται σήμερα", δήλωσε ο Hiraku.    επιδόσεις σε στροφή, εκτός από την επιβρά-
              "Πραγματοποιήσαμε  εκτενείς  ρυθμίσεις  για   δυνση.
              να  προσφέρουμε  ακριβείς  επιδόσεις  που      Το  αποτέλεσμα  που  προκύπτει  είναι  ένα                  S


                                                   15 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-08-6-20.indd   15                                                                      6/6/2020   1:58:40 μμ
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20