Page 16 - e-agora.autoagora.gr 8 Ιουνίου 2020
P. 16

n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΔΙΕΘΝΗΣ



               αυξημένο επίπεδο ελέγχου, ειδικά κατά τη  ακριβή  απόκριση  ελέγχου  κινητήρα  μέσω
               στροφή, που παρέχει στους οδηγούς μια ευ- του e-4ORCE, είμαστε σε θέση να ελέγξου-
               χάριστη,  ομαλή,  προβλέψιμη  εμπειρία,  με  με την κίνηση του οχήματος μόλις πατηθούν
               ελάχιστες ρυθμίσεις στο τιμόνι.             τα φρένα, προσφέροντας σε όλους τους επι-
                                                           βάτες μια σταθερή, ομαλή κύλιση."
               3. Απαράμιλλη άνεση για

               όλους:                                      4. Υψηλή αυτοπεποίθηση στο

                 Από την αρχή, η προηγμένη ομάδα μηχα-     δρόμο:

               νικών που έχει αναλάβει την ανάπτυξη του      Η ηλεκτρική τεχνολογία ελέγχου των τεσ-
               e-4ORCE  έθεσε  την  άνεση  ως  κορυφαία  σάρων  τροχών  αυξάνει  την  αυτοπεποίθη-
               προτεραιότητα. Η πρόκληση ήταν να εξασφα- ση των οδηγών, σε ένα ευρύ φάσμα οδικών
               λιστούν οι εντυπωσιακές επιδόσεις ενός EV,  συνθηκών.  Για  παράδειγμα  όταν  ο  οδηγός
               παρέχοντας παράλληλα μια υψηλή ποιότητα  στρίβει  σε  χιονισμένους  δρόμους,  το  όχη-
               κύλισης για όλους τους επιβάτες, σε ποικίλα  μα μπορεί να ακολουθήσει πιστά την επιθυ-
               σενάρια οδήγησης.                           μητή γραμμή του οδηγού, χάρη στον εξαιρε-
                 Η ανάκτηση ενέργειας από την πέδηση, εί- τικά υψηλής ακρίβειας έλεγχο του κινητήρα
               ναι ένα από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα  και των φρένων. Με δεδομένο για τον οδηγό
               ενός EV. Η τεχνολογία επιτρέπει την ανάκτη- ότι μπορεί να χειριστεί μια τέτοια ποικιλία οδι-

               ση ενέργειας όταν το αυτοκίνητο επιβραδύ- κών συνθηκών, η οδήγηση γίνεται ασύγκριτα
               νει και, στη συνέχεια, την “στέλνει” ξανά πί- συναρπαστική.
               σω στην μπαταρία. Το “βήμα” και η “βύθιση”    "Αναπτύξαμε αυτήν την τεχνολογία για να
               του οχήματος, που φέρει την τεχνολογία e- λειτουργεί στο παρασκήνιο και να μην διατα-    Η τεχνολογία
                                                                                                        γεννήθηκε
               4ORCE ελαχιστοποιούνται με την προσθήκη  ράσσει τον οδηγό", καταλήγει ο Hiraku. “Θέ-     από τα
               ανάκτησης  ενέργειας  κατά  την  πέδηση  και  λουμε ακόμη και οι αρχάριοι οδηγοί να νιώ-  διδάγματα που
               από τον πίσω κινητήρα, εκτός του συνηθισμέ- θουν άνετα με τις αντιδράσεις του οχήματος,   αντλήθηκαν
                                                                                                        από την
               νου αντίστοιχου τρόπου με τον εμπρόσθιο κι- με έναν εξαιρετικά φυσικό τρόπο. Μόλις οι    ανάπτυξη του

               νητήρα. Για παράδειγμα, κατά την επιβράδυν- άνθρωποι συνηθίσουν να οδηγούν ένα αυτο-     συστήματος
               ση  στους  δρόμους  της  πόλης  αυτό  βοηθά  κίνητο με το e-4ORCE, μπορεί να τους φανεί   κατανομής της
               τους επιβάτες να μην αναταράσσονται. Έτσι  παράξενο αν οδηγήσουν ένα άλλο χωρίς το       ροπής ATTESA
                                                                                                        E-TS του
               μειώνονται οι πιθανότητες για ναυτία και σχε- σύστημα αυτό.” v                           Nissan GT-R.
               τική δυσφορία. Ομοίως, σε δύσβατους, ανώ-
               μαλους δρόμους και όταν το όχημα επιταχύ-
               νει, ο έλεγχος του κινητήρα βελτιστοποιείται
               για  να  διατηρεί  την  μέγιστη  δυνατή  άνεση
               στην κύλιση, ελαχιστοποιώντας την ακανόνι-
               στη κίνηση.

                 “Η απόκριση του ηλεκτροκινητήρα μπορεί
               να  προσφέρει  εξαιρετική  επιτάχυνση,  αλλά
               αυτό από μόνο του δεν ήταν ο στόχος μας”,
               δήλωσε  ο  Hiraku.  "Εκμεταλλευόμενοι  την



                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 16




          #e-agora-themata-08-6-20.indd   16                                                                      6/6/2020   1:58:41 μμ
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21