Page 21 - e-agora.autoagora.gr 8 Ιουνίου 2020
P. 21

n ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ BMW 4 Coupe



               αυτοκινήτου μπόρεσε να συνηθίσει αυτό
               το σχήμα από τον περασμένο Σεπτέμβριο.
               Στο παρόν, πάντως, είδαν το φως της δη-
               μοσιότητας πριν από λίγες ημέρες οι πρώ-
               τες  εικόνες  του  μοντέλου  παραγωγής.
               Ξαφνικά, όμως, η πρόσοψη της Σειράς 4
               Coupe δε δείχνει τόσο ξένη ή τόσο παρά-
               ξενη. Τολμηρή, ναι! Από την πλευρά της,
               η BMW κατάφερε να κρατήσει στην πρά-

               ξη την υπόσχεση, που έδωσε το πρωτότυ-
               πο μοντέλο. Από εκεί και πέρα, χειρολα-
               βές υφίστανται πλέον, καθώς και κάπως
               λιγότερο  έντονοι  προφυλακτήρες,  ωστό-
               σο η «κεντρική ιδέα» παραμένει. Αν μπο-
               ρούσε αυτό το αυτοκίνητο να εκφραστεί,
               θα έλεγε: «Είμαι τα πάντα, αλλά όχι μόνο η
               coupe έκδοση της νέας Σειράς 3.»                               πημένη κατανομή φορτίου ανά άξονα σε

                 Το νέο μοντέλο δείχνει πως ταιριάζει με     «Η νέα Σειρά     ποσοστό 50/50%. Οι καλύτερες προϋπο-
               τις  σύγχρονες  τεχνολογικές  απαιτήσεις,     4 Coupé          θέσεις, λοιπόν, ακόμα και στα χαρτιά, για
               γιατί όπως με τη σχεδίαση, έτσι και με αυ-    διαφέρει οπτικά   να μπορέσει ο οδηγός να βρεθεί στην κο-
                                                             από τη Σειρά
               τές η BMW έχει προχωρήσει μπροστά. Το         3 με τρόπο,      ρυφή -τουλάχιστον- της κατηγορίας αυτού
               κέντρο βάρους του αυτοκινήτου χαμήλω-         που κανένας      του αυτοκινήτου, όσον αφορά τη δυναμι-
               σε κατά 21 χιλιοστά και το μετατρόχιο του     από τους         κή οδήγηση.
               πίσω άξονα κατά άλλα 23 χιλιοστά σε σύ-       προκατόχους        Πάντως,  και  η  αναθεωρημένη  παλέ-
                                                             της δεν
               γκριση με τη Σειρά 3 Sedan. Ίσως να μην       κατάφερε ποτέ.   τα των κινητήρων ανταποκρίνεται επίσης
               ακούγοται πολλά όλα τα παραπάνω, αλλά         Ένα τολμηρό και  στην παραπάνω απαίτηση. Η BMW κατά-
               στην ουσία είναι αρκετά. Επιπλέον, υπάρ-      σωστό βήμα.»     φερε  να...  τετραγωνίσει  τον  κύκλο,  του-

               χουν ένα πακέτο ανάρτησης (που «μίση-         Michael Gebhardt,   λάχιστον σε ό,τι αφορά τους diesel, αλλά
                                                             συνεργάτης του
               σαν»  οι  οικονομικοί  ελεγκτές  της  φίρ-    AUTO BILD        και τους εξακύλινδρους κινητήρες. Μέσω
               μας,  επειδή  είναι  ακριβό),  η  βελτιωμένη                   της standard χρήσης ενός συστήματος 48
               ακαμψία  του  αμαξώματος  και  η  ισορρο-                      Volt, αυξάνεται η απόδοση και μειώνεται η




















  S                                                                                                                      S

                                                   21 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-08-6-20.indd   21                                                                      6/6/2020   1:59:10 μμ
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26