Page 26 - e-agora.autoagora.gr 8 Ιουνίου 2020
P. 26

n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ Skoda Citigo  iV vs Smart EQ Fortwo
                                                                             e


                                                                              τελούν μέρη του «πακέτου» Plus, το οποίο
                                                                              στη Γερμανία στοιχίζει 1.000 ευρώ. Σε ό,τι
                                                                              αφορά το Skoda, η δυνατότητα ρύθμισης
                                                                              του ύψους της κολώνας του τιμονιού είναι
                                                                              standard, ενώ η αντίστοιχη για τα μπροστι-
                                                                              νά καθίσματα φτάνει τα 160 ευρώ.
                                                                                Η σύγχρονη τεχνολογία, πάντως, δε θα
                                                                              λέγαμε πως είναι και διάσπαρτη: Για πα-
                                                                              ράδειγμα, ο κινητήρας δεν ξεκινά να λει-

                                                                              τουργεί με το πάτημα ενός διακόπτη, αλλά
                                                                              με το γύρισμα του κλειδιού... Βλέπετε, το
                                                                              Skoda έκανε το ντεμπούτο του στις αγορές

                                 Λιτό το κέντρο ελέγχου με τους               το 2012, ενώ το Smart δύο χρόνια αργότε-
                                 διακόπτες, το σύστημα πλοήγησης              ρα. Ούτε η συνδεσιμότητα μας εντυπωσιά-
                                 ανήκει στο «πακέτο» Advanced, που στη        ζει σε κάτι. Σε τελική ανάλυση, υπάρχουν
                                 Γερμανία κοστίζει 955 ευρώ.                  διάφορες  απομακρυσμένες  λειτουργί-
                                 απλή και εύκολη χρήση των συστημάτων         ες  και  διαδικτυακές  υπηρεσίες  τόσο  στο
                                 τους,  ενώ  για  την  ορατότητα  δεν  υπάρ-  Smart όσο και στο Citigo, ενώ το «πακέ-
                                 χει και στα δύο αυτοκίνητα κάτι αρνητικό     το» Smart Media στο Fortwo παρέχει κα-
                                 προς  σχολιασμό.  Θα  το  κάνουμε,  όμως,
               Το Skoda                                                       λή σύνδεσή κινητής τηλεφωνίας, αλλά και
               διαθέτει          για  έναν  άλλο  τομέα,  αυτόν  του  εξοπλι-  σύστημα πλοήγησης. Και μην ξεχάσετε σε
               τέσσερις          σμού, που στις βασικές εκδόσεις είναι λι-    καμιά περίπτωση: το «σταυρό» για τη γρή-
               αξιοπρεπείς       τός. Σε ό,τι αφορά το Skoda, δε μας ικανο-
               θέσεις και        ποιεί το επίπεδο της ποιότητας με τη βαφή    γορη φόρτιση.
               θέση «B» στο
               κιβώτιο για       του αμαξώματος. Στο Smart, η δυνατότητα      Η ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
               πιο έντονη        ρύθμισης του ύψους του καθίσματος του        ΤΟΥΣ: ΠΙΟ ΖΩΝΤΑΝΟ ΑΠΟ
               ανάκτηση          οδηγού και της κολώνας του τιμονιού απο-
               ενέργειας.                                                     ΤΟ SMART ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ

                                                                                Το διθέσιο Smart θεωρείτο ανέκαθεν ο
                                                                              «βασιλιάς της πόλης». Και ως αμιγώς ηλε-
                                                                              κτροκίνητο, αυτή η εντύπωση ενισχύεται

                                                                              ακόμα περισσότερο. Με τα μόλις 2,70 μέ-
                                                                              τρα του χωράει οπουδήποτε. Την ίδια στιγ-
                                                                              μή, τα 82 ηλεκτρικά PS του αρκούν για να
                                                                              το φέρουν μπροστά από τη στιγμή, που θα
                                                                              ανάψει το πράσινο φανάρι. Αντίθετα, εκτός
                                                                              πόλης, η κατάσταση γίνεται άμεσα δύσκο-
                                                                              λη, καθώς η αυτονομία μειώνεται γρήγο-
                                                                              ρα, παρότι η τελική ταχύτητα περιορίζεται

                                                                              (όπως και στο Skoda) στα 130 km/h.
                                                                                Τα  ίδια  ισχύουν  κατά  βάση  και  για  το
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 26




          #e-agora-themata-08-6-20.indd   26                                                                      6/6/2020   2:00:26 μμ
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31