Page 18 - e-agora.autoagora.gr 22 Ιουνίου 2020
P. 18
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ Peugeot 2008, Renault Captur
νήσει μία ή δύο τσάντες ταξιδιού περισ-
σότερες, εφόσον αναδιπλωθεί η πλάτη
της πίσω σειράς καθισμάτων του. Δεν
αποτελεί έκπληξη, λοιπόν, το γεγονός
ότι τα δύο μικρά SUV, που δε ζυγίζουν
ούτε 1.300 κιλά το καθένα, είναι πραγ-
ματικά γρήγορα με τα 155 PS τους. Πε-
ρίπου 9 δευτερόλεπτα αρκούν για να
επιτευχθούν τα 100 km/h από στάση,
ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει ελάχιστα
πάνω από τα 200 km/h. Επίσης, χάρη
Aρκετό χώρο αυτήν απαιτεί λίγο περισσότερο χρόνο στη μέγιστη τιμή της ροπής, που εμφα-
βρίσκουμε για να τη συνηθίσει κανείς. Και το... τρικ νίζεται στην αρχή (Captur: 270 Nm στις
στις 1.800 σ.α.λ., 2008: 240 Nm στις 1.750
μπροστινές της Peugeot με το μικρό τιμόνι, ώστε να
θέσεις και στα βλέπει ο οδηγός πάνω από αυτό, δε λει- σ.α.λ.). οι προσπεράσεις είναι συχνά
δύο μοντέλα. τουργεί όταν οι ψηλοί οδηγοί φέρνουν εφικτές ακόμα και χωρίς kickdown.
Χάρη, δε, στη Πρόκειται, τελικά, για ένα τόσο αμφίρ-
συρόμενη το τιμόνι πολύ ψηλά επάνω, γιατί -δια-
πίσω σειρά φορετικά- θα οδηγούσαν με... τα γόνα- ροπο αγώνα; Όχι, όσο παρόμοιες είναι
καθισμάτων, τά τους. οι τιμές των κινητήρων, άλλες τόσες δι-
μπορούμε να αφορές υπάρχουν ακόμη. Το Peugeot
απολαύσουμε Πάντως, αρκετό χώρο βρίσκουμε στις
χαλαρά και μπροστινές θέσεις και στα δύο μοντέ- αντλεί τη δύναμή του από έναν τρικύ-
τον εν λόγω λα. Χάρη, δε, στη συρόμενη πίσω σει- λινδρο κινητήρα 1,2 λίτρων, που λει-
χώρο στο ρά καθισμάτων, μπορούμε να απολαύ- τουργεί πιο θορυβωδώς σε σχέση με
Captur.
σουμε χαλαρά και τον εν λόγω χώρο τον τετρακύλινδρο των 1,3 λίτρων στο
στο Captur. Μάλιστα, αποκτούμε επίσης Renault, χωρίς, φυσικά, να... ξηλώνει
πιο εύκολη πρόσβαση, επειδή στο 2008 από Captur τις λαμαρίνες, αλλά να βγά-
πρέπει να περάσουμε πάνω από ένα ζει μόνο έναν μπάσο ήχο.
αρκετά υψηλό μαρσπιέ. Από την πλευ- Η ισχύς στο 2008 μεταδίδεται μέ-
ρά του, το Peugeot μπορεί να φιλοξε- σω ενός αυτόματου κιβωτίου, 8 σχέ-
σεων, στους μπροστινούς τροχούς, το
οποίο σε σχέση με το αυτόματο κιβώ-
τιο διπλού συμπλέκτη, 7 σχέσεων, του
Captur παρέχει μερικές φορές λίγο πε-
ρισσότερη άνεση.
Οι... καπετάνιοι του Captur πρέπει να
επισκέπτονται το συνεργείο τους κάθε
δύο χρόνια ή ανά 30.000 χιλιόμετρα, ενώ
οι πιλότοι του Peugeot κάθε χρόνο ή
ανά 20.000 χιλιόμετρα. Επιπλέον, η Re-
nault μας ικανοποιεί περισσότερο και
σε κατανάλωση, με 6,8 λίτρα ανά 100
χιλιόμετρα - το 2008 απαιτεί 7,5 λίτρα.
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 18
#e-agora-themata-22-6-20.indd 18 19/6/2020 12:26:47 πμ