Page 19 - e-agora.autoagora.gr 22 Ιουνίου 2020
P. 19

n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ              Peugeot 2008, Renault Captur



               Όσον αφορά την τιμή, το
               Captur έχει ένα σαφές

               προβάδισμα

                 Η Peugeot επωφελείται επίσης από το

               κεφάλαιο της ανάρτησης. Όπου το τιμό-
               νι  της  Renault  αποδεικνύεται  μάλλον
               ανυπόφορο και όχι «συμμετοχικό», χω-
               ρίς επίσης να παραμένει εντελώς απαλ-
               λαγμένο  από  τις  επιρροές  του  κινητή- Η Peugeot επωφελείται επίσης από το κεφάλαιο της
               ρα ή του κιβωτίου ταχυτήτων, σε αυτό        ανάρτησης. Όπου το τιμόνι της Renault αποδεικνύεται
               του 2008 αισθανόμαστε την αμεσότητα,        μάλλον ανυπόφορο και όχι «συμμετοχικό», χωρίς επίσης
                                                           να παραμένει εντελώς απαλλαγμένο από τις επιρροές
               που απαιτείται στην καθημερινότητα και  του κινητήρα ή του κιβωτίου ταχυτήτων, σε αυτό του
               την καλή «πληροφόρηση». Αυτό κάνει          2008 αισθανόμαστε την αμεσότητα, που απαιτείται στην
               το  μικρό  λιοντάρι  να  φαίνεται  πιο  ζω-  καθημερινότητα και την καλή «πληροφόρηση».
               ντανό σε σχέση με το Renault σε δρό-                           δα από μόλις 15.980 ευρώ). Επίσης, το
               μους με στροφές. Στις μεγάλες κυματο-                          Renault  χρειάζεται  να  επισκέπτεται  το
               ειδείς ανωμαλίες του οδοστρώματος το                           συνεργείο λιγότερο συχνά σε σχέση με
               τελευταίο πείθει με τη σταθερή και γε-       Το Peu-           το Peugeot.
               μάτη  αίσθηση  απόσβεση,  αλλά  γίνεται      geot αντλεί         Οι... καπετάνιοι του Captur πρέπει να
               πολύ νευρικό στις στροφές. Το Peugeot        τη δύναμή         επισκέπτονται το συνεργείο τους κάθε
               εμφανίζεται  κάπως  σφικτό  στις  στρο-      του από έναν      δύο  χρόνια  ή  ανά  30.000  χιλιόμετρα,
                                                            τρικύλινδρο
               φές, αλλά παραμένει συνολικά πιο χα-         κινητήρα 1,2      ενώ οι πιλότοι του Peugeot κάθε χρό-
               λαρό.                                        λίτρων, που       νο ή ανά 20.000 χιλιόμετρα. Επιπλέον,
                 Επιπλέον,  στο  τέλος  μας  καθησυχά-      λειτουργεί πιο    η Renault μας ικανοποιεί περισσότερο
                                                            θορυβωδώς
               ζουν  οι  καλές  τιμές  φρεναρίσματος,       σε σχέση με       και  σε  κατανάλωση,  με  6,8  λίτρα  ανά
               που κυμαίνονται κάτω από τα 36 μέτρα.        τον τετρα-        100 χιλιόμετρα - το 2008 απαιτεί 7,5 λί-
               Από αυτές το Captur υπολείπεται κατά         κύλινδρο των      τρα.
               ένα μέτρο. Πάντως, στο ταμείο το 2008        1,3 λίτρων στο      Μόνο  σε  ό,τι  αφορά  την  ασφάλιση
                                                            Renault
               προκαλεί εύκολα πονοκέφαλο. Επειδή

               το βενζινοκίνητο μοντέλο με τα 155 PS
               διατίθεται μόνο στην εξοπλιστική εκδο-
               χή “GT”, ο ενδιαφερόμενος θα δει, πως
               η  Peugeot  του  ζητά  33.900  ευρώ  στη
               Γερμανία, ενώ στην Ελλάδα 36.900 ευ-
               ρώ).
                 Το Captur TCe 155 Authentic, το οποίο
               επίσης δεν έχει «φτωχό» εξοπλισμό, δι-
               ατίθεται στη Γερμανία με τα σημαντικά
               πιο προσιτά... 25.750 ευρώ (στην Ελλά-




                                                   19 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-22-6-20.indd   19                                                                     19/6/2020   12:26:49 πμ
   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24