Page 19 - e-agora.autoagora.gr 22 Ιουνίου 2020
P. 19
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ Peugeot 2008, Renault Captur
Όσον αφορά την τιμή, το
Captur έχει ένα σαφές
προβάδισμα
Η Peugeot επωφελείται επίσης από το
κεφάλαιο της ανάρτησης. Όπου το τιμό-
νι της Renault αποδεικνύεται μάλλον
ανυπόφορο και όχι «συμμετοχικό», χω-
ρίς επίσης να παραμένει εντελώς απαλ-
λαγμένο από τις επιρροές του κινητή- Η Peugeot επωφελείται επίσης από το κεφάλαιο της
ρα ή του κιβωτίου ταχυτήτων, σε αυτό ανάρτησης. Όπου το τιμόνι της Renault αποδεικνύεται
του 2008 αισθανόμαστε την αμεσότητα, μάλλον ανυπόφορο και όχι «συμμετοχικό», χωρίς επίσης
να παραμένει εντελώς απαλλαγμένο από τις επιρροές
που απαιτείται στην καθημερινότητα και του κινητήρα ή του κιβωτίου ταχυτήτων, σε αυτό του
την καλή «πληροφόρηση». Αυτό κάνει 2008 αισθανόμαστε την αμεσότητα, που απαιτείται στην
το μικρό λιοντάρι να φαίνεται πιο ζω- καθημερινότητα και την καλή «πληροφόρηση».
ντανό σε σχέση με το Renault σε δρό- δα από μόλις 15.980 ευρώ). Επίσης, το
μους με στροφές. Στις μεγάλες κυματο- Renault χρειάζεται να επισκέπτεται το
ειδείς ανωμαλίες του οδοστρώματος το συνεργείο λιγότερο συχνά σε σχέση με
τελευταίο πείθει με τη σταθερή και γε- Το Peu- το Peugeot.
μάτη αίσθηση απόσβεση, αλλά γίνεται geot αντλεί Οι... καπετάνιοι του Captur πρέπει να
πολύ νευρικό στις στροφές. Το Peugeot τη δύναμή επισκέπτονται το συνεργείο τους κάθε
εμφανίζεται κάπως σφικτό στις στρο- του από έναν δύο χρόνια ή ανά 30.000 χιλιόμετρα,
τρικύλινδρο
φές, αλλά παραμένει συνολικά πιο χα- κινητήρα 1,2 ενώ οι πιλότοι του Peugeot κάθε χρό-
λαρό. λίτρων, που νο ή ανά 20.000 χιλιόμετρα. Επιπλέον,
Επιπλέον, στο τέλος μας καθησυχά- λειτουργεί πιο η Renault μας ικανοποιεί περισσότερο
θορυβωδώς
ζουν οι καλές τιμές φρεναρίσματος, σε σχέση με και σε κατανάλωση, με 6,8 λίτρα ανά
που κυμαίνονται κάτω από τα 36 μέτρα. τον τετρα- 100 χιλιόμετρα - το 2008 απαιτεί 7,5 λί-
Από αυτές το Captur υπολείπεται κατά κύλινδρο των τρα.
ένα μέτρο. Πάντως, στο ταμείο το 2008 1,3 λίτρων στο Μόνο σε ό,τι αφορά την ασφάλιση
Renault
προκαλεί εύκολα πονοκέφαλο. Επειδή
το βενζινοκίνητο μοντέλο με τα 155 PS
διατίθεται μόνο στην εξοπλιστική εκδο-
χή “GT”, ο ενδιαφερόμενος θα δει, πως
η Peugeot του ζητά 33.900 ευρώ στη
Γερμανία, ενώ στην Ελλάδα 36.900 ευ-
ρώ).
Το Captur TCe 155 Authentic, το οποίο
επίσης δεν έχει «φτωχό» εξοπλισμό, δι-
ατίθεται στη Γερμανία με τα σημαντικά
πιο προσιτά... 25.750 ευρώ (στην Ελλά-
19 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-22-6-20.indd 19 19/6/2020 12:26:49 πμ