Page 24 - e-agora.autoagora.gr 22 Ιουνίου 2020
P. 24
n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Alfa Romeo Giulia και Stelvio
τάτε τον κόκκινο διακόπτη έναρξης λει- στην M3. Και όπως η BMW, έτσι και η
Alfa Romeo
Stelvio τουργίας του V6 στο τιμόνι, ενώ κάθεστε Alfa τοποθετεί στο αυτοκίνητό της ένα
Quadrifoglio σε αυτό το υπέροχο σπορ κάθισμα με το αυτόματο κιβώτιο, 8 σχέσεων, από τη
πλήρως ενσωματωμένο προσκέφαλο, ZF. Το τελευταίο αλλάζει σχέσεις εί-
τε πλήρως αυτόματα είτε χειροκίνητα
από τα γιγαντιαία paddles στο τιμόνι,
τα οποία είναι σταθερά. Στον αυτοκινη-
τόδρομο, τα ελαστικά του αυτοκινήτου
της δοκιμής μας, διαστάσεων 285/40
R 20, ακολουθούν κάθε αυλάκωση του
οδοστρώματος, ενώ τα δυνατά φρένα
θέλουν εξοικείωση.
Και λοιπόν; Το... πράγμα πηγαίνει τόσο
γρήγορα (600 Nm από τις 2.500 σ.α.λ.),
που λαχταράτε την επόμενη στροφή,
ώστε να αφήσετε το θέαμα να ξεκινή-
σει ξανά: φρένο, πιέζετε το paddle στην
stelvio αριστερή πλευρά, «κατεβάζετε» δηλαδή
ταχύτητα, επιταχύνετε πατώντας το δε-
ξί πεντάλ και με το δεξί χέρι «ανεβάζετε-
τε» σχέση. Η Giulia είναι τόσο επιθετική
στην επαρχιακή οδό, που τη συγχωρείτε
για την σχετική δυσκολία πρόσβασης στο
εσωτερικό της.
Και η Stelvio; Ειλικρινά: καλό αυτοκίνη-
Μπροστά κοιτάζετε εναλλάξ στην Giulia το ανθρα- το. Αλλά, παρακαλούμε, εφοδιάστε τη με
υπάρχουν σπορ κί κάτω μέρος του καλύμματος του κα- έναν diesel κινητήρα! Με αυτόν τον κινη-
καθίσματα,
ενώ πίσω ο πό και τα δύο όργανα με δείκτες στους τήρα των 510 PS κάτω από το μπροστι-
χώρος είναι βαθείς αυλούς και σκέφτεστε: «Ευχαρι- νό καπό, κίνηση σε όλους τους τροχούς
πάρα πολύς: στώ, Alfa, που δεν είναι όλοι εθισμένοι και βάρος 1,9 τόνων (κενό), δηλαδή πά-
Εκεί ταξιδεύει
κανείς καλά. σε αυτήν την τρέλα του ψηφιακού ταχύ- νω από 200 κιλά περισσότερα σε σχέση
μετρου!» με την Giulia, αυτός ο τύπος είναι θυελ-
Η Giulia είναι πισωκίνητη, κάτι που λώδης στο δρόμο για την κατηγορία του
σύμφωνα με την ξεκάθαρη θεωρία της βάρους του.
BMW σημαίνει ότι στον μπροστινό άξο- Α, ναι: Και τι κοστίζει αυτή η διασκέ-
να δε μεταδίδεται καμία δύναμη, αφού δαση; Απάντηση: Αγάπη μόνο! Η Giulia
με αυτόν το αυτοκίνητο μόνο στρίβει. Quadrifoglio βρίσκεται στον τιμοκατάλο-
Ναι, πρέπει να φέρουμε τους Βαυαρούς γο με 82.500 ευρώ (στη Γερμανία), ενώ
εδώ στο ιταλικό μοντέλο, αφού η Alfa η Stelvio με το... τετραφύλλι κοστίζει
προσανατολίζεται με τη Giulia στη Σει- 10.000 ευρώ περισσότερο. Επιπλέον, δε,
ρά 3 και με την έκδοση “Quadrifoglio” υπάρχει: για τα αυτιά το σύστημα εξάτμι- S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 24
#e-agora-themata-22-6-20.indd 24 19/6/2020 12:29:31 πμ