Page 24 - e-agora.autoagora.gr 22 Ιουνίου 2020
P. 24

n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Alfa Romeo Giulia και Stelvio



                                 τάτε τον κόκκινο διακόπτη έναρξης λει- στην M3. Και όπως η BMW, έτσι και η
                 Alfa Romeo
                      Stelvio    τουργίας του V6 στο τιμόνι, ενώ κάθεστε  Alfa τοποθετεί στο αυτοκίνητό της ένα
                 Quadrifoglio    σε αυτό το υπέροχο σπορ κάθισμα με το  αυτόματο  κιβώτιο,  8  σχέσεων,  από  τη
                                 πλήρως  ενσωματωμένο  προσκέφαλο,  ZF.  Το  τελευταίο  αλλάζει  σχέσεις  εί-
                                                                              τε  πλήρως  αυτόματα  είτε  χειροκίνητα
                                                                              από  τα  γιγαντιαία  paddles  στο  τιμόνι,
                                                                              τα οποία είναι σταθερά. Στον αυτοκινη-
                                                                              τόδρομο, τα ελαστικά του αυτοκινήτου
                                                                              της  δοκιμής  μας,  διαστάσεων  285/40

                                                                              R 20, ακολουθούν κάθε αυλάκωση του
                                                                              οδοστρώματος,  ενώ  τα  δυνατά  φρένα
                                                                              θέλουν εξοικείωση.
                                                                                Και λοιπόν; Το... πράγμα πηγαίνει τόσο
                                                                              γρήγορα (600 Nm από τις 2.500 σ.α.λ.),
                                                                              που  λαχταράτε  την  επόμενη  στροφή,
                                                                              ώστε  να  αφήσετε  το  θέαμα  να  ξεκινή-
                                                                              σει ξανά: φρένο, πιέζετε το paddle στην
                        stelvio                                               αριστερή πλευρά, «κατεβάζετε» δηλαδή

                                                                              ταχύτητα,  επιταχύνετε  πατώντας  το  δε-
                                                                              ξί πεντάλ και με το δεξί χέρι «ανεβάζετε-
                                                                              τε» σχέση. Η Giulia είναι τόσο επιθετική
                                                                              στην επαρχιακή οδό, που τη συγχωρείτε
                                                                              για την σχετική δυσκολία πρόσβασης στο
                                                                              εσωτερικό της.
                                                                                Και η Stelvio; Ειλικρινά: καλό αυτοκίνη-

               Μπροστά           κοιτάζετε εναλλάξ στην Giulia το ανθρα- το. Αλλά, παρακαλούμε, εφοδιάστε τη με
               υπάρχουν σπορ     κί κάτω μέρος του καλύμματος του κα- έναν diesel κινητήρα! Με αυτόν τον κινη-
               καθίσματα,
               ενώ πίσω ο        πό και τα δύο όργανα με δείκτες στους  τήρα των 510 PS κάτω από το μπροστι-
               χώρος είναι       βαθείς αυλούς και σκέφτεστε: «Ευχαρι- νό καπό, κίνηση σε όλους τους τροχούς
               πάρα πολύς:       στώ, Alfa, που δεν είναι όλοι εθισμένοι  και βάρος 1,9 τόνων (κενό), δηλαδή πά-
               Εκεί ταξιδεύει
               κανείς καλά.      σε αυτήν την τρέλα του ψηφιακού ταχύ- νω από 200 κιλά περισσότερα σε σχέση
                                 μετρου!»                                     με την Giulia, αυτός ο τύπος είναι θυελ-
                                   Η  Giulia  είναι  πισωκίνητη,  κάτι  που  λώδης στο δρόμο για την κατηγορία του
                                 σύμφωνα με την ξεκάθαρη θεωρία της  βάρους του.

                                 BMW σημαίνει ότι στον μπροστινό άξο-           Α,  ναι:  Και  τι  κοστίζει  αυτή  η  διασκέ-
                                 να δε μεταδίδεται καμία δύναμη, αφού  δαση;  Απάντηση:  Αγάπη  μόνο!  Η  Giulia
                                 με  αυτόν  το  αυτοκίνητο  μόνο  στρίβει.  Quadrifoglio βρίσκεται στον τιμοκατάλο-
                                 Ναι, πρέπει να φέρουμε τους Βαυαρούς  γο με 82.500 ευρώ (στη Γερμανία), ενώ
                                 εδώ στο ιταλικό μοντέλο, αφού η Alfa  η  Stelvio  με  το...  τετραφύλλι  κοστίζει
                                 προσανατολίζεται με τη Giulia στη Σει- 10.000 ευρώ περισσότερο. Επιπλέον, δε,
                                 ρά 3 και με την έκδοση “Quadrifoglio”  υπάρχει: για τα αυτιά το σύστημα εξάτμι-         S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 24




          #e-agora-themata-22-6-20.indd   24                                                                     19/6/2020   12:29:31 πμ
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29