Page 26 - e-agora.autoagora.gr 22 Ιουνίου 2020
P. 26
n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Alfa Romeo Giulia και Stelvio
ALFA ROMEO GIULIA QUADRIFOGLIO ALFA ROMEO STELVIO QUADRIFOGLIO
ΠΡΩΤΗ
ΕΝΤΥΠΩΣΗ Κινητήρας ..... V6, biturbo, εμπρός κατά το διαμήκη άξονα Κινητήρας ..... V6, biturbo, εμπρός κατά το διαμήκη άξονα
Κυβισμός ....................................................... 2.891 cm3 Κυβισμός ....................................................... 2.891 cm3
Ισχύς ....................... 375 kW (510 PS) στις 6.500 σ.α.λ. Ισχύς ....................... 375 kW (510 PS) στις 6.500 σ.α.λ.
Μέγ. ροπή ................................ 600 Nm στις 2.500 σ.α.λ. Μέγ. ροπή ................................ 600 Nm στις 2.500 σ.α.λ.
Μετάδοση/κιβώτιο ταχυτήτων .......... στους πίσω τροχός/ Μετάδοση/κιβώτιο ταχυτήτων ...... Τετρακίνηση/αυτόματο
......................................................αυτόματο, οκτώ σχέσεων ..........................................................κιβώτιο οκτώ σχέσεων
Τι μας άρεσε Μ/Π/Υ .................................... 4.639/1.874/1.437 mm Μ/Π/Υ .................................... 4.702/1.955/1.681 mm
και τι όχι
Βάρος (κενό) .....................................................1.695 kg Βάρος (κενό) .....................................................1.905 kg
Χώρος αποσκευών ..................................................480 l Χώρος αποσκευών .......................................525-1.600 l
Εξακύλινδρος 0-100 km/h .......................................................3,9 δευτ. 0-100 km/h ......................................................3,8 δευτ.
κινητήρας, Τελική ταχύτητα ................................................307 km/h Τελική ταχύτητα ................................................283 km/h
μετάδοση της
κίνησης στον Κατανάλωση ................................. 10,0 l super αμόλυβδη Κατανάλωση ................................ 11,0 l super αμόλυβδη
πίσω άξονα, Εκπομπές CO2 ..................................................238 g/km Εκπομπές CO2 .................................................261 g/km
510 PS! Τιμή από ..............................82.500 ευρώ (στη Γερμανία) Τιμή από .............................92.500 ευρώ (στη Γερμανία)
Βρε, Alfa, τι
αυτοκίνητο για Alfa Romeo
την καρδιά είναι Stelvio
αυτό! Ωστόσο, Quadrifoglio
το σύστημα
πλοήγησης Να κάθεσαι ψηλά
με τη μέτρια και να βλέπεις
ανάλυση της τα πάντα: είναι
οθόνης δε
συνάδει με αυτό δυνατό στη Stelvio.
το εύρος τιμών. Αλλά η ανάρτησή
της «χτυπάει»
αρκετά.
ΠΡΩΤΗ
ΕΝΤΥΠΩΣΗ
Alfa Romeo
Giulia
Quadrifoglio
Τι μας άρεσε Όργανα με
και τι όχι δείκτες μέσα σε
κυλίνδρους τύπου
Alfa: Ωραία, που
Εξακύλινδρος δεν είναι τα πάντα
κινητήρας,
μετάδοση της ψηφιακά.
κίνησης σε
όλους τους
τροχούς και 510 σης της γνωστής φίρμας Akrapovic, που
PS σε ένα SUV! Συμπέρασμα
Ωραία, που είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο και κο-
υπάρχει κάτι στίζει 5.000 ευρώ (στη Γερμανία) και για
τέτοιο. Αλλά η Η Alfa Romeo είναι ζωντανή. Και αυ-
ανάρτηση της τα μάτια αυτό το φωτεινό κόκκινο χρώμα τό είναι επίσης καλό. Η Giulia είναι μια
Stelvio είναι προς 2.800 ευρώ. Όποιος αγοράζει κά- όμορφη λιμουζίνα και ως Quadrifoglio
πολύ σφικτά
ρυθμισμένη και τι τέτοιο, τότε λέει στους... κολλητούς φί- αναζωογονητικά... ωμή. Η Stelvio είναι
δεν ταιριάζει λους του: ΚΟΚΚΊΝΗ ΕΊΝΑΊ Η ΑΓΑΠΗ! Και ένα μοντέρνο SUV. Αλλά, με έναν diesel
στα δεδομένα μην ξεχάσετε ότι πρέπει να πληρώσετε
της κατηγορίας. κινητήρα θα ήταν καλύτερη. v
σήμερα...
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 26
#e-agora-themata-22-6-20.indd 26 19/6/2020 12:30:30 πμ