Page 17 - e-agora_29-6-29_themata
P. 17
n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο VW ID.3
χές του επόμενου έτους. Στη χρηματοδοτική ΠΡΩΤΗ καθίσματα, όπως και τιμόνι. Το “ID.3 1st Plus”
μίσθωση (leasing), οι “first movers” θα έχουν ΕΝΤΥΠΩΣΗ αναμένεται να κοστίζει στη Γερμανία λιγότερο
την δυνατότητα να οδηγούν το νέο τους ID.3 από 46.000 ευρώ (μείον τα 9.000 ευρώ του
δωρεάν για τους πρώτους τρεις μήνες. Όσοι περιβαλλοντικού bonus), θα έχει επιπρόσθε-
έχουν περισσότερο υπομονή, επιλέγοντας την τα κάμερα οπισθοπορείας, είσοδο στο αυτοκί-
παράδοση στο τέταρτο τρίμηνο του έτους, θα Τι μας άρεσε νητο χωρίς κλειδί, ζάντες 19 ιντσών και προ-
λάβουν όλες τις λειτουργίες με την παράδοση. και τι όχι βολείς LED matrix. Τα δοκιμαστικά αυτοκίνητα
Ό διαμορφωτής για όλους θα ενεργοποιη- είναι της κορυφαίας έκδοσης “ID.3 1st Max”.
θεί στα μέσα Ίουλίου. Κάθε πελάτης λαμβάνει Αυτό είναι Η τιμή του: κάτω από 50.000 ευρώ (εδώ: μεί-
μια ορισμένη ημερομηνία παράδοσης επειδή το Golf μεταξύ ον 7.500 ευρώ του περιβαλλοντικού bonus),
ο κορωνοϊός σταμάτησε και τις μονάδες παρα- των ηλεκτρι- ενώ εξοπλίζεται με ζάντες 20 ιντσών, ηλεκτρι-
γωγής στο Zwickau και είναι απίθανο να πα- κών αυτοκινή- κά ρυθμιζόμενα μπροστινά καθίσματα με λει-
ραχθούν τα 100.000 ID.3, που είχαν προγραμ- των: εξωτερικό τουργία μασάζ, οθόνη επαυξημένης πραγμα-
ματιστεί για φέτος, όπως μας λέει ο Thomas μικρομεσαίου τικότητας, πανοραμική γυάλινη οροφή και όλα
Ulbrich, μέλος του διοικητικού συμβουλίου μεγέθους, με τα συστήματα υποβοήθησης ασφαλείας κατά
της VW και υπεύθυνος για την ηλεκτροκίνηση. τεράστιο εσω- την οδήγηση.
τερικό, με αυ-
ΠΟΙΕΣ ΔΥΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ τονόητα συ- VW ID.3
ΔΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ στήματα και Κινητήρας .............................................Ηλεκτροκινητήρας
Χωρητικότητα μπαταρίας ...................................... 58 kWh
εύκολο στη Ισχύς ....................................................150 kW (204 PS)
> Το App Connect δεν εκτελείται ακόμη και χρήση. Αλλά Μέγ. ροπή ........................................................... 310 Nm
το Apple CarPlay δεν είναι ούτε ασύρματο ούτε γιατί διήρκε- Μετάδοση .........................................στους πίσω τροχούς
Μ/Π/Υ .................................... 4.260/1.810/1.550 mm
ενσύρματο. Το smartphone πρέπει να συνδε- σε τόσο πολύ Μεταξόνιο .............................................................2,77 m
έται μέσω bluetooth για τη μεταβατική περίο- το λανσάρισμά Επιτάχυνση ..................................... 0-60 km/h 3,4 δευτ.
Χώρος αποσκευών ..................................................385 l
δο. Ωστόσο, το ID.3 θα είναι «πάντα συνδεδε- του; Τελική ταχύτητα ...............................................160 km/h
μένο» (always online) από την πρώτη ημέρα. Αυτονομία (WLTP) ...............................................420 km
Εκπομπές καυσαερίων ..................................CO2 0 g/km
> Το εκτεταμμένο εύρος του μεγάλου Τιμή από .................... 39.900 ευρώ (στη Γερμανία χωρίς
head-up-display δεν έχει ενεργοποι- ..................................................... το περιβαλλοντικό bonus)
ηθεί ακόμη. Αυτό σημαίνει πως η
οθόνη επαυξημένης πραγματικότη-
τας (augmented reality) λειτουργεί
μόνο σε περιορισμένο βαθμό.
Ό βασικός εξοπλισμός ονομάζε-
ται “ID.3 1st”, διαθέτει ζάντες ελα-
φρού κράματος 18 ιντσών, διζωνικό κλι-
ματισμό, σύστημα πλοήγησης, θερμαινόμενα
Πριν από λίγες ημέρες αναβαθμίστηκε σε
νέο διευθύνοντα σύμβουλο της μάρκας
VW (επίσημα από την 1η Ιουλίου): ο Ralf
Brandstätter με το διευθυντή σύνταξης
του AUTO BILD, Tom Drechsler, στη
δοκιμαστική οδήγηση του ID.3.
S
17 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-29-6-20.indd 17 29/6/2020 2:12:37 μμ