Page 24 - e-agora_29-6-29_themata
P. 24

n ΔΟΚΙΜΗ MINI Cooper SE



                                           να τοποθετήσουν εκεί και μεγά- που θέλει να καθίσει εκεί. Εξαιτίας του μι-
                                             λου μήκους ζώνες παραμόρφω- κροσκοπικού χώρου αποσκευών, που έχει
                                             σης, με αποτέλεσμα να μη μένει  όγκο μόλις 211 λίτρων, θα πρέπει να προτι-
                                             πια πολύς χώρος ενδιάμεσα για  μήσετε να χρησιμοποιείτε τα πίσω καθίσμα-
                                            τους επιβάτες και τις αποσκευές  τα  ως  εκτεταμένη  επιφάνεια  τοποθέτησης
                                           τους.  Ενώ  ακόμα  και  υψηλόσω- αποσκευών. Πάντως, οι άνθρωποι της MINI
                                         μοι οδηγοί (και συνοδηγοί) μπορούν  έκρυψαν καλά το καλώδιο φόρτισης κάτω

              Το κυρίως              σχεδόν να χαλαρώσουν στα μπροστινά  από το δάπεδο του χώρου αποσκευών. Αυ-
              θέμα μας είναι     καθίσματα, απλώς ξεχάστε την πίσω σειρά  τό που μένει στο MINI, ακόμα κι αν δε συν-
              το... περίεργο     θέσεων. Τουλάχιστον, αν συμπαθείτε αυτόν  δέεται άμεσα με την ηλεκτροκίνηση, είναι τα
              design; Η
              ασύμμετρης                                                      -για πρώτη φορά- υπέροχα υλικά (στις προ-
              σχεδίασης                                                       κάτοχες γενιές ήταν από μέτριας ποιότητας
              ζάντα                                                           ως πολύ λιτά), η καλή ποιότητα κατασκευής
              διατίθεται
              αποκλειστικά                                                    και η κορυφαίου επιπέδου ευχρηστία.
              στο Cooper                                                        Επίσης, το ηλεκτροκίνητο μοντέλο διαθέ-
              SΕ.                                                               τει τώρα μια οθόνη μπροστά από το τιμό-
                                                                                 νι, κάτι που θα χρειαζόταν και το μεγαλύ-

                                                                                  τερο Countryman με το τρέχον facelift.

                                                                                  Μοιάζει με μοτέρ εσωτερικής καύσης,
                                                                                  αλλά είναι απλώς το πλαστικό
                                                                                  κάλυμμα του ηλεκτρο-κινητήρα.


                                                                                ΟΔΗΓΏΝΤΑΣ
              Μοιάζει,
              όπως                                                              Πάρτε, λοιπόν, θέση! Το Mini Cooper SE
              πάντα; Όχι,                                                     έχει κληρονομήσει τον κινητήρα του BMW
              ο διακόπτης                                                     i3 S,  ισχύος 184 PS και, ακόμα πιο σημα-
              εκκίνησης
              λειτουργίας                                                     ντικό,  ροπής  270  Nm,  που  διατίθεται  κιό-
              του κινητήρα                                                    λας  από  το  ξεκίνημα  της  λειτουργίας  του
              είναι κίτρινος                                                  ηλεκτροκινητήρα. Στο, δε, sport πρόγραμ-
              (και όχι
              κόκκινος,                                                        μα  οδήγησης,  το  αισθανόμαστε  ότι  μπο-
              όπως στα                                                           ρεί να επιτύχει κάτι πολύ καλύτερο από
              MINI με                                                            τα υποσχόμενα 7,3 δευτερόλεπτα για το
              κινητήρες
              εσωτερικής                                                          σπριντ  από  στάση  έως  στα  100  km/h.
              καύσης),                                                            Φουλ -εεε- γκάζι και το MINI σε «καρ-
              πιο αριστερά                                                       φώνει» στο κάθισμα και προχωρά παρα-
              γίνεται η                                                         κάτω χωρίς διακοπή. Μέχρι τα 150 km/h,
              ρύθμιση
              του βαθμού                                                       αφού τότε η μπαταρία είναι... υπεραίσθη-
              επίδρασης                                                       τη  και  σταματά  την  παροχή  ισχύος.  Εδώ,
              του «φρένου»                                                    λοιπόν,  ακολουθεί  ένα  από  τα  μειονεκτή-
              του ηλεκτρο-
              κινητήρα.                                                       ματα: αυτό σημαίνει ότι το MINI πρέπει να  S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 24




          #e-agora-themata-29-6-20.indd   24                                                                      29/6/2020   2:14:04 μμ
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29