Page 28 - e-agora 06-07-2020
P. 28
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Mazda MX-30 E-Skyactiv
Επιπλέον μπαταρία
δε χρειάζεται κανείς
Η Mazda
επιθυμεί
να κάνει
το δικό της
ταξίδι στον
κόσμο της
ηλεκτρο-
κίνησης με
ένα όσο το
δυνατόν
ελαφρύτερο
μοντέλο. Το
νέο MX-30 ΠΟΊΟΣ ΘΕΛΕΊ να σώσει τον κό- Χάρη στη μικρού ύψους γρίλια,
κάνει την σμο, πρέπει να ξυπνά νωρίς και διατηρούνται τα πάντα στο χώρο του
κινητήρα πολύ καθαρά. Το MX-30
αρχή! Όνα πράττει με συνέπεια. Ως κατα- διαθέτει standard αυτή τη στιβαρή
σε συνεργασία σκευαστής αυτοκινήτων, δεν είναι ένας πλαστική σανίδα.
με από τους πλέον δημοφιλείς στην παγκό- τωπίσει τις τρέχουσες προκλήσεις κάπως
σμια αγορά, ωστόσο, η Mazda συνεχίζει διαφορετικά. Αυτή τη φορά, μάλιστα, με
να κάνει τις προσπάθειές της να αντιμε- το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα. Ενώ σχε-
δόν όλες οι εταιρείες που ασχολούνται με
τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα κάνουν έναν
αγώνα αυτονομίας, η Mazda υποστηρίζει
ότι όλα αυτά είναι μια ανοησία! Ειδικά για
το περιβάλλον.
Γι’ αυτό το λόγο το μήκους 4,40 μέ-
τρων MX-30 διαθέτει μια συγκριτικά μι-
κρή μπαταρία 35,5 kWh, η οποία ζυγίζει
λίγο πάνω από 300 κιλά και θεωρητι-
κά παρέχει αυτονομία 200 χιλιομέτρων,
Η μπαταρία ιόντων λιθίου (με εγγύηση
160.000 χιλιομέτρων ή 8 ετών) βρίσκεται
στο κάτω μέρος του οχήματος, μπροστά
ο ηλεκτροκινητήρας.
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 28
#e-agora-themata-06-7-20.indd 28 3/7/2020 5:42:04 μμ