Page 32 - e-agora 06-07-2020
P. 32
n ΔΟΚΙΜΗ Mazda MX-30 E-Skyactiv
Όχι χιακό οδικό δίκτυο συγκριτικά εύκολα.
γενναιόδωρος Δεν υπάρχει το αυξημένο βάρος, που θα
ο χώρος των
αποσκευών με σας «βγάλει» έξω από τη στροφή κατά το
τα 366 λίτρα φρενάρισμα και δεν έχετε ποτέ την αί-
του όγκου του σθηση ότι οδηγείτε ένα αυτοκίνητο, που
και το χαμηλό
κατώφλι έχει στοιβάξει βαριές ράβδους ...χρυσού
φόρτωσης. από το υπόγειο.
Μέχρι τον Τα paddles στο τιμόνι μπορούν να χρη-
όγκο του
αποθηκευτικού σιμοποιηθούν για τη ρύθμιση της ισχύος
χώρου του... Ας ξεκινήσουμε τη διαδρομή της ανάκτησης ενέργειας από το φρενά-
αδελφού ρισμα. Τραβώντας το δεξί paddle, θα έχε-
CX-30 μας τε περισσότερη δύναμη πέδησης, ενώ
υπολείπονται
περίπου 60 Πολύ ήσυχο, απίστευτα ήσυχο! Και πά- με το αριστερό λιγότερη. Επίσης, υπάρ-
λίτρα ακόμη. ντα υπό τη συνοδεία από ενός συνθετικού χουν πέντε επίπεδα κίνησης, από σχεδόν
ήχου κινητήρα, ο οποίος δίνει μια αίσθηση ελεύθερη «πλεύση» έως τη μέγιστη ανά-
της εκάστοτε ταχύτητας του MX-30. Αυ- κτηση ενέργειας.
τή η προσπάθεια είναι σαφώς επιτυχημέ- Το σύστημα της ηλεκτροκίνησης, από
νη, αλλά θεωρούμε απίστευτο πώς αφή- μόνο του, δεν είναι θεαματικό. Πάντως, η
νει κανείς τον εαυτό του να χειραγωγείται Mazda συνδυάζει την μπαταρία, που προ-
ακουστικά. Καλώς ήλθατε στο νέο κόσμο! έρχεται από την Panasonic, με έναν ηλε-
Σε γενικές γραμμές, η Mazda έχει κά- κτροκινητήρα 145 PS. Ένα αρμονικό...
νει πολλά, για να εξοικειωθούν πολύ ζεύγος, του οποίου η δύναμη σίγουρα
γρήγορα οι... petrol heads με αυτόν το δεν εντάσσεται τόσο στο όριο της βάναυ-
νέο τρόπο οδήγησης. Το εκπληκτικό στοι- σης προσέγγισης, μιας και άλλοι κατα-
χείο για το MX-30 σχετίζεται με το γεγο- σκευαστές προσφέρουν περισσότερο θέ-
αμα, όσο περισσότερο στην κυριαρχία της
επιτάχυνσης. Μόλις κάτω από 10 δευτε-
ρόλεπτα χρειάζονται από στάση έως τα
100 km/h, στα 140 km/h η Mazda ρίχνει
ηλεκτρονική... άγκυρα - και καθιστά επί-
σης σαφές ότι το MX-30 δε θέλει να κερ-
δίζει αγώνες μεγάλων αποστάσεων.
Δε θα αρέσουν
σε όλους νός ότι κινείται εκπληκτικά... κανονικά. Ο Λέξεις-κλειδί: η πραγματική
οι πόρτες, επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου ταχυ- αυτονομία
που ανοιγο- τήτων στη θέση D, γκάζι, εκκίνηση... Το
κλείνουν Τι είναι εφικτό, λοιπόν, στην πράξη; Με
σαν πύλη και τιμόνι είναι ακριβές, τα φρένα ευαίσθη- την ολοκλήρωση του κύκλου των δοκι-
παραπέμπουν τα και η ανάρτηση αρμονική. Όλα απολύ-
στο Maz- τως εύκολα. Και επειδή το coupé SUV ζυ- μών μας, είδαμε ότι, με ένα κανονικό στιλ
da RX-8. οδήγησης, τα 150 χιλιόμετρα είναι δυνα-
Δεν είναι γίζει «μόνο» λίγο πάνω από 1,6 τόνους, τό να επιτευχθούν. Ίσως και περισσότε-
πρακτικές. το MX-30 κινείται εκτός πόλης, στο επαρ- S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 32
#e-agora-themata-06-7-20.indd 32 3/7/2020 5:44:22 μμ