Page 18 - e-agora_13-7-20
P. 18

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο Peugeot e-2008



               αυτονομία 320 km (κατά WLTP).
                 Όπως όλα τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, έτσι
               και το e-2008 είναι ένας στιβαρός sprinter,
               που μαγεύει τους πάντες στην πόλη και τους
               κάνει να χαμογελούν. Ακόμα και τα διάφο-
               ρα GTI κτλ. χλωμιάζουν, όταν ο ηλεκτροκίνη-
               τος... λέων επιταχύνει. Και με αυτήν τη σχεδί-
               αση, εκτός των άλλων, ο οδηγός κάνει μέσα
               στην πόλη και... εντύπωση, κάνοντας το μπο-
               τιλιάρισμα κάπως πιο ευχάριστο.

                 Μόνο για την ανάκτηση ρεύματος πρέπει ο
               οδηγός να κάνει τις δικές του ρυθμίσεις, κα-
               θώς ακόμα κι αν μετακινήσει τον επιλογέα     Στο χώρο
               του κιβωτίου ταχυτήτων από τη θέση “D” στη   αποσκευών         και στο επαρχιακό δίκτυο το ηλεκτροκίνητο
               θέση “B” και έχει ήδη επιλεγεί το πρόγραμμα   ο όγκος          μοντέλο δε δείχνει να υστερεί σε σχέση με τα
               οδήγησης “Eco”, το e-2008 περισσότερο κι-    παραμένει         αυτοκίνητα, που διαθέτουν κινητήρα εσωτε-
                                                            στα 405 λίτρα,
               νείται παρά επιβραδύνει. Έτσι, θα λέγαμε ότι   όπως στις       ρικής καύσης. Είναι χαρακτηριστικό πως για
               το γαλλικό μοντέλο μάλλον απέχει από τα άλ-  εκδόσεις με       ένα προσπέρασμα δεν απαιτείται μεγαλύτερη

               λα ηλεκτροκίνητα σε ό,τι έχει να κάνει με το   κινητήρα        ταχύτητα (φόρα) απ’ όση μπορεί να αναπτύξει
               λεγόμενο one-pedal-feeling.                  εσωτερικής        ένα βενζινοκίνητο μοντέλο. Μόνο στον αυτο-
                                                            καύσης.
                                                            Λείπουν μόνο      κινητόδρομο έρχεται σχετικά νωρίτερα το τέ-
               Οδηγώντας                                    τα 29 λίτρα       λος, αφού στα 150 km/h η ηλεκτρονική δι-
                                                            κάτω από το       αχείριση...  τραβά  την  πρίζα,  φροντίζοντας
                 Φυσικά, από την πίσω πλευρά της πινακί-    δάπεδο.
               δας, που αναγράφει το τέλος των ορίων της                      ταυτόχρονα την τήρηση της αρχικής υπόσχε-
               πόλης, το σθένος του e-2008 υποχωρεί, αν                       σης για την αυτονομία.
                                                                                Στο πρόγραμμα οδήγησης “Eco” το λιοντά-
               Οι χώροι στην πίσω σειρά θέσεων είναι                          ρι γίνεται... γατάκι και ελίσσεται με εμφανώς
               εντάξει, καθώς η μπαταρία στο πάτωμα                           περιορισμένο σθένος μέσα στην πόλη. Ωστό-
               του αυτοκινήτου δεν κοστίζει τίποτε σε                         σο, έτσι χρειάζεται πιο αραιά στάσεις για τη
               πολύτιμο όγκο.
                                                                              φόρτιση της μπαταρίας. Σε ένα φορτιστή 100
                                                                              kW η στάση θα διαρκέσει στην καλύτερη πε-
                                                                              PEUGEOT e-2008

                                                                                 Κινητήρας ............................................Ηλεκτροκινητήρας,
                                                                                 Χωρητικότητα μπαταρίας ....................................... 50 kWh
                                                                                 Ισχύς` .................................................. 100 kW (136 PS)
                                                                                 Μέγιστη ροπή ..................................................... 260 Nm.
                                                                                 Κιβώτιο/κίνηση ........................................Μονής σχέσης/
                                                                               .................................................. στους μπροστινούς τροχούς
                                                                                 Μ/Π/Υ ..................................... 4.300/1.770/1.550 mm
                                                                                 Βάρος (κενό) ..........................................1.623-1.665 kg
                                                                                 Χώρος αποσκευών .......................................405-1.467 l
                                                                                 0-100 km/h .......................................................9,0 δευτ.
                                                                                 Τελική ταχύτητα ................................................150 km/h
                                                                                 Αυτονομία .................................................320 km (WLTP)
                                                                                 Εκπομπές CO2 .......................................................0 g/km
                                                                                 Τιμή (Γερμανία) .....................................από 35.250 ευρώ  S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 18




          #e-agora-themata-13-7-20.indd   18                                                                      10/7/2020   1:29:32 μμ
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23