Page 21 - e-agora 20-7-2020
P. 21
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο Hyundai i30 1.5 T-GDI N-LINE
όπως ένα μικρό υβριδικό όχημα. Η γεννή-
τρια εκκίνησης, που συνδέεται με το στρο-
φαλοφόρο άξονα μέσω ιμάντα, παρέχει
έως και 12 kW (περίπου 16 PS) επιπλέον
στους τροχούς κατά την επιτάχυνση. Πα-
λιότερα η απαιτούμενη ενέργεια για αυτό
αποκτιόταν, κατά το «ρολάρισμα» με «νε-
κρά» π.χ. προς το κόκκινο φανάρι, κατά το
φρενάρισμα ή κατά την κίνηση σε κατωφέ-
ρεια και συλλεγόταν σε μια μπαταρία 0,44
kWh, που βρίσκεται κάτω από το δάπεδο
του χώρου αποσκευών. Αυτό το σύστημα
λειτουργεί καλά, αλλά δεν είναι κάτι και-
Σχεδίαση Cockpit με νούργιο.
μεγαλύτερη
Σε ό,τι αφορά την εξωτερική εμφάνιση, οθόνη αφής Η κατάσταση είναι διαφορετική με το
οι Κορεάτες βασίζονται σε κάποια χαρα- και ψηφιακό νέο χειροκίνητο κιβώτιο iMT, το οποίο στο
πίνακα
κτηριστικά συστατικά: στην έκδοση N-Line, οργάνων. άμεσο μέλλον θα εγκαθίσταται standard
που οδηγήσαμε και η οποία παραπέμπει, σε όλες τις εκδόσεις με σύστημα 48 Volt.
τουλάχιστον οπτικά, στην κορυφαία έκδο- Ένας ηλεκτρονικά ελεγχόμενος συμπλέ-
ση i30N, ένας μεγάλος αεροδυναμικός δι- κτης λειτουργεί στο ανανεωμένο i30. Επι-
αχύτης στο πίσω μέρος και μια νέα μπρο- τρέπει στο σύστημα stop&start να απε-
στινή ποδιά με ευρύτερες εισαγωγές αέρα νεργοποιεί τον κινητήρα ακόμα κι αν έχει
αποτελούν τις πιο εμφανείς αλλαγές. Το... επιλεγεί μια σχέση του κιβωτίου. Κατά την
show συνοδεύεται από επανασχεδιασμέ- πρώτη οδηγική επαφή μας λειτούργησε
να φώτα LED με ενσωματωμένα φώτα αρκετά καλά. Για να κυλήσει χαλαρά το
ημέρας μπροστά. Επίσης, ανάλογα με τον i30, απλώς πάρτε το πόδι σας από το δεξί
εξοπλισμό, το i30 διαθέτει πλέον στο εσω- πεντάλ - και το κιβώτιο θα αποσυμπλέξει
τερικό του μια μεγάλη οθόνη αφής 10,25 τη σχέση, ο κινητήρας θα σβήσει και, στη
ιντσών και μια πλήρως ψηφιακή κεντρι- συνέχεια, θα... χαλαρώσετε. Η Hyundai
κή οθόνη στον πίνακα οργάνων (ταχύμε- ανακοίνωσε ότι αυτά τα μέτρα εξοικονο-
τρο κτλ.). μούν καύσιμα σε ποσοστό 7%. Όποιος
προτιμά απλώς να αλλάζουν οι ταχύτητες,
Με νέο κινητήρα και νέο
κιβώτιο ταχυτήτων Με το κιβώτιο
Η πιο σημαντική καινοτομία εντοπίζεται ταχυτήτων
iMT ο
στο χώρο του κινητήρα. Εκτός από τα δύο κινητήρας
βασικά μηχανικά σύνολα 1.5 DPI με 110 απενεργο-
PS και 1.6 CRDi με 115 PS, κάθε μοντέ- ποιείται, όταν
λο διαθέτει τώρα ένα ηλεκτρικό σύστη- ο οδηγός δεν
πιέζει το δεξί
μα 48 Volt, το οποίο εξοικονομεί καύσιμα, πεντάλ.
21 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ
#e-agora-themata-20-7-20.indd 21 16/7/2020 9:24:25 πμ