Page 22 - e-agora 20-7-2020
P. 22

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο Hyundai i30 1.5 T-GDI N-LINE



                       Χωρίς
                    αυστηρές
                    γραμμές.
                   Η Hyundai
                  προσέδωσε
                      στο i30
                   μια μικρή,
                 αλλά ωραία,
                     φρέσκια
                επεξεργασία,
                η οποία είναι
                    αποτελε-
                     σματική.
















                                 δεν έχει παρά να επιλέξει το αυτόματο κι-    HYUNDAI I30 1.5 T-GDI N-LINE
                                 βώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.             Κινητήρας .......... Τετρακύλινδρος, turbo, εμπρός εγκάρσια

                   ΠΡΩΤΗ           Πάνω από το βασικό κινητήρα των 1,5           Κυβισμός ........................................................ 1.482 cm3
                 ΕΝΤΥΠΩΣΗ        λίτρων, οι λάτρεις της βενζίνης μπορούν         Ισχύς ........................ 117 kW (159 PS) στις 5.500 σ.α.λ.
                                                                                 Μέγ. ροπή ................................ 253 Nm στις 1.500 σ.α.λ.
                                 να επιλέξουν μεταξύ του τρικύλινδρου 1.0        Μετάδοση/κιβώτιο ταχυτήτων  στους μπροστινούς τροχούς/
                                 T-GDI με 120 PS και του 1.5 T-GDI με 159      ..................................................... χειροκίνητο, έξι σχέσεων
                                 PS, με το δεύτερο να είναι διαθέσιμος από       Μ/Π/Υ ..................................... 4.340/1.795/1.455 mm
                 Τι μας άρεσε    τον  ερχόμενο  Σεπτέμβριο.  Ταιριάζει  μια      Βάρος (κενό) ......................................................1.355 kg
                  και τι όχι                                                     Χώρος αποσκευών .......................................395-1.301 l
                                 χαρά στο i30, λειτουργεί ήσυχα, είναι ελα-      0-100 km/h .......................................................8,6 δευτ.

                Το i30 είναι     στικός και έχει πολιτισμένη συμπεριφορά.        Τελική ταχύτητα ................................................210 km/h
                                                                                 Κατανάλωση ....................................6,5 l super αμόλυβδη
              ισορροπημέ-        Χάρη στο... ντοπάρισμα από την μπαταρία,        Εκπομπές CO2  .................................................148 g/km
              νο και δεν έχει    αποδίδει με άνεση την ισχύ του. Όσοι προ-       Τιμή .............................. από 27.187 ευρώ (στη Γερμανία)
              καθόλου αδυ-       τιμούν το diesel, μπορούν να επιλέξουν με
              ναμίες. Η νέα      τον κινητήρα 1.6 CRDi μεταξύ 115 και 136
              υβριδική τε-       PS. Η αναθεωρημένη ανάρτηση και το πιο  Συμπέρασμα

              χνολογία λει-      ακριβές  σύστημα διεύθυνσης συμπληρώ-          Μας  αρέσει  να  κινούμαστε  με  έναν
              τουργεί καλά.      νουν την εικόνα. Η τιμολογιακή πολιτική      τύπο σαν το i30, που είναι αξιόπιστος,
              Ωστόσο, τα εν      της Hyundai είναι πιο προσιτή σε σχέση με    χωρίς πραγματικές αδυναμίες, και ανα-
              μέρει ψηφιακά      τα δεδομένα του ναυτιλιακό τομέα. Ανά-       πτύσσει  ένα  ευχάριστο  ρυθμό.  Και  σε
              όργανα αποτε-      λογα, λοιπόν, με την έκδοση, εξοικονομεί-    περίπτωση που συμβεί κάτι, υπάρχει η
              λούν μόνο ένα      τε (στη Γερμανία) έως και 4.000 ευρώ για     πλήρης πενταετής εγγύηση της κορεα-
              συμβιβασμό.        το Golf από την Κορέα. Αυτός κι αν είναι     τικής εταιρείας. v
                                 λόγος για ένα χαλαρό ταξίδι...


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 22




          #e-agora-themata-20-7-20.indd   22                                                                      16/7/2020   9:24:32 πμ
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27