Page 22 - e-agora 20-7-2020
P. 22
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο Hyundai i30 1.5 T-GDI N-LINE
Χωρίς
αυστηρές
γραμμές.
Η Hyundai
προσέδωσε
στο i30
μια μικρή,
αλλά ωραία,
φρέσκια
επεξεργασία,
η οποία είναι
αποτελε-
σματική.
δεν έχει παρά να επιλέξει το αυτόματο κι- HYUNDAI I30 1.5 T-GDI N-LINE
βώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. Κινητήρας .......... Τετρακύλινδρος, turbo, εμπρός εγκάρσια
ΠΡΩΤΗ Πάνω από το βασικό κινητήρα των 1,5 Κυβισμός ........................................................ 1.482 cm3
ΕΝΤΥΠΩΣΗ λίτρων, οι λάτρεις της βενζίνης μπορούν Ισχύς ........................ 117 kW (159 PS) στις 5.500 σ.α.λ.
Μέγ. ροπή ................................ 253 Nm στις 1.500 σ.α.λ.
να επιλέξουν μεταξύ του τρικύλινδρου 1.0 Μετάδοση/κιβώτιο ταχυτήτων στους μπροστινούς τροχούς/
T-GDI με 120 PS και του 1.5 T-GDI με 159 ..................................................... χειροκίνητο, έξι σχέσεων
PS, με το δεύτερο να είναι διαθέσιμος από Μ/Π/Υ ..................................... 4.340/1.795/1.455 mm
Τι μας άρεσε τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Ταιριάζει μια Βάρος (κενό) ......................................................1.355 kg
και τι όχι Χώρος αποσκευών .......................................395-1.301 l
χαρά στο i30, λειτουργεί ήσυχα, είναι ελα- 0-100 km/h .......................................................8,6 δευτ.
Το i30 είναι στικός και έχει πολιτισμένη συμπεριφορά. Τελική ταχύτητα ................................................210 km/h
Κατανάλωση ....................................6,5 l super αμόλυβδη
ισορροπημέ- Χάρη στο... ντοπάρισμα από την μπαταρία, Εκπομπές CO2 .................................................148 g/km
νο και δεν έχει αποδίδει με άνεση την ισχύ του. Όσοι προ- Τιμή .............................. από 27.187 ευρώ (στη Γερμανία)
καθόλου αδυ- τιμούν το diesel, μπορούν να επιλέξουν με
ναμίες. Η νέα τον κινητήρα 1.6 CRDi μεταξύ 115 και 136
υβριδική τε- PS. Η αναθεωρημένη ανάρτηση και το πιο Συμπέρασμα
χνολογία λει- ακριβές σύστημα διεύθυνσης συμπληρώ- Μας αρέσει να κινούμαστε με έναν
τουργεί καλά. νουν την εικόνα. Η τιμολογιακή πολιτική τύπο σαν το i30, που είναι αξιόπιστος,
Ωστόσο, τα εν της Hyundai είναι πιο προσιτή σε σχέση με χωρίς πραγματικές αδυναμίες, και ανα-
μέρει ψηφιακά τα δεδομένα του ναυτιλιακό τομέα. Ανά- πτύσσει ένα ευχάριστο ρυθμό. Και σε
όργανα αποτε- λογα, λοιπόν, με την έκδοση, εξοικονομεί- περίπτωση που συμβεί κάτι, υπάρχει η
λούν μόνο ένα τε (στη Γερμανία) έως και 4.000 ευρώ για πλήρης πενταετής εγγύηση της κορεα-
συμβιβασμό. το Golf από την Κορέα. Αυτός κι αν είναι τικής εταιρείας. v
λόγος για ένα χαλαρό ταξίδι...
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 22
#e-agora-themata-20-7-20.indd 22 16/7/2020 9:24:32 πμ