Page 24 - e-agora 07-9-20
P. 24
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Jeep Renegade 4xe
μετρήσεων NEDC. Πώς λειτουρ- ρα να ξεπεράσει το turbo lag. Πάντως, και
γεί το Renegade 4xe; Η ισχύς τα δύο μηχανικά σύνολα είναι σε θέση να
του ηλεκτροκινητήρα μεταδί- επιταχύνουν το μικρό ιταλικό Jeep έως τα
δεται στον πίσω άξονα, ο οποί- σχεδόν 200 km/h.
ος μπορεί να συνεργάζεται και με Με τέτοιους ρυθμούς κίνησης, βέβαια, η
τον turbo βενζινοκινητήρα των 1,3 λί- ονομαστική τιμή της κατανάλωσης των δύο
Η μπαταρία των
11,4 kWh για τρων. λίτρων ανά 100 km δεν τίθεται καν σε συ-
τον ηλεκτρο- Για την αναπλήρωση της ηλεκτρικής ζήτηση. Άλλωστε, ο υπολογιστής ταξιδιού
κινητήρα των ενέργειας φροντίζει ένας δεύτερος ηλε- φτάνει σε αυτές τις ακραίες καταστάσεις
60 PS στον
πίσω άξονα κτροκινητήρας, που συνδέεται με το βεν- στο όριό του. Στο πρόγραμμα οδήγησης
εξασφαλίζει ζινοκινητήρα μέσω ενός απλού ιμάντα. Ό “sport” πλησιάζει τιμές, που βρίσκονται
αυτονομία δεύτερος e-κινητήρας αποδίδει ως γεννή- κοντά στα 10 λίτρα. Στο πρόγραμμα οδή-
έως 50 km.
Η φόρτισή τρια ισχύ 30 kW (ή περίπου 41 PS). Αυτή γησης “normal” η ηλεκτρονική διαχείριση
της διαρκεί η δύναμη κατευθύνεται είτε άμεσα στον αφήνει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης
τουλάχιστον ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα εί- να ξεκουραστεί όσο πιο συχνά γίνεται, με
δύο ώρες.
τε φορτίζει την μπαταρία, που επίσης βρί- αποτέλεσμα το Renegade 4xe να κινείται
ΠΡΩΤΗ σκεται στον πίσω άξονα, δίπλα στο ρεζερ- για πολλά χιλιόμετρα και μεγάλη συχνό-
ΕΝΤΥΠΩΣΗ βουάρ βενζίνης, που έχει πλέον μικρότερο τητα ηλεκτρικά. Μόνο η πιο ενεργή χρή-
όγκο και βρίσκεται στα 36,5 λίτρα. Εφόσον ση του δεξιού πεντάλ επαναφέρει το βεν-
η μπαταρία έχει ισχύ, ο πίσω ηλεκτροκινη- ζινοκινητήρα στο παιχνίδι, κάτι που γίνεται
τήρας στέλνει τα 60 PS του στην κίνηση. σαφώς αισθητό όταν αυξάνεται ξαφνικά η
Τι μας άρεσε Η συνδυαστική ισχύς, λοιπόν, φτάνει στην ζήτηση του οδηγού για επιπλέον ισχύ.
και τι όχι
καλύτερη περίπτωση τα 240 PS. Τα τελευ- Ωστόσο, ο τελευταίος μπορεί επίσης να
Κανένα άλ- ταία παρέχουν στο Renegade 4xe -που χρησιμοποιεί αποκλειστικά το βενζινοκι-
λο plug-in «διαβάζεται» «τέσσερις φορές το e» ή στα νητήρα και να εξοικονομεί τα αποθέμα-
υβριδικό μο- αγγλικά “four by e”- γρήγορη κίνηση. Κα- τα ενέργειας της μπαταρίας σε περιοχές
ντέλο δεν εί- τά την εκκίνηση από στάση, ο ηλεκτροκι- με πιθανούς περιορισμούς στην ταχύτη-
ναι τόσο ικανό νητήρας βοηθά το μικρό βενζινοκινητή- τα, όπως το κέντρο των πόλεων. Σε αυτήν
εκτός δρό-
μου. Μάλιστα, ΤΟ COMPASS ΑΝΕΦΟΔΙΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΡΤΙΣΤΗ
οδηγείται άνε- Εκτός από το πρωτότυπο, μάλλον ρου- ένα plug-in hybrid μοντέλο στη σειρά των
τα και στην στίκ Renegade, η Jeep προσθέτει άλλο SUV της: Το Compass, που είναι ένα κα-
άσφαλτο. Αλ- λά σχεδιασμένο οικογενειακό SUV και
λά με ρεζερ- από απόσταση παραπέμπει στη ναυαρχίδα
βουάρ μόλις της φίρμας, το Grand Cherokee. Το υβρι-
36,5 λίτρων δικό σύστημα κίνησης αντιστοιχεί σε αυ-
δεν έχει με- τό του Renegade. Όι τιμές καταλόγου για
γάλη αυτονο- το Compass 4xe στη Γερμανία κυμαίνο-
μία για μεγά- νται από 41.136 έως 45.425 ευρώ (μείον
λα ταξίδια. 7.110 ευρώ του περιβαλλοντικού bonus).
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 24
#e-agora-themata-07-9-20.indd 24 4/9/2020 10:42:11 πμ