Page 24 - e-agora 07-9-20
P. 24

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Jeep Renegade 4xe


                                            μετρήσεων NEDC. Πώς λειτουρ- ρα να ξεπεράσει το turbo lag. Πάντως, και
                                            γεί  το  Renegade  4xe;  Η  ισχύς  τα δύο μηχανικά σύνολα είναι σε θέση να
                                            του  ηλεκτροκινητήρα  μεταδί- επιταχύνουν το μικρό ιταλικό Jeep έως τα
                                           δεται  στον  πίσω  άξονα,  ο  οποί- σχεδόν 200 km/h.
                                         ος μπορεί να συνεργάζεται και με       Με τέτοιους ρυθμούς κίνησης, βέβαια, η
                                      τον turbo βενζινοκινητήρα των 1,3 λί- ονομαστική τιμή της κατανάλωσης των δύο
              Η μπαταρία των
              11,4 kWh για       τρων.                                        λίτρων ανά 100 km δεν τίθεται καν σε συ-
              τον ηλεκτρο-         Για  την  αναπλήρωση  της  ηλεκτρικής  ζήτηση. Άλλωστε, ο υπολογιστής ταξιδιού
              κινητήρα των       ενέργειας  φροντίζει  ένας  δεύτερος  ηλε- φτάνει σε αυτές τις ακραίες καταστάσεις
              60 PS στον
              πίσω άξονα         κτροκινητήρας, που συνδέεται με το βεν- στο  όριό  του.  Στο  πρόγραμμα  οδήγησης
              εξασφαλίζει        ζινοκινητήρα μέσω ενός απλού ιμάντα. Ό  “sport”  πλησιάζει  τιμές,  που  βρίσκονται
              αυτονομία          δεύτερος e-κινητήρας αποδίδει ως γεννή- κοντά στα 10 λίτρα. Στο πρόγραμμα οδή-
              έως 50 km.
              Η φόρτισή          τρια ισχύ 30 kW (ή περίπου 41 PS). Αυτή  γησης “normal” η ηλεκτρονική διαχείριση
              της διαρκεί        η  δύναμη  κατευθύνεται  είτε  άμεσα  στον  αφήνει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης
              τουλάχιστον        ηλεκτροκινητήρα  στον  πίσω  άξονα  εί- να ξεκουραστεί όσο πιο συχνά γίνεται, με
              δύο ώρες.
                                 τε φορτίζει την μπαταρία, που επίσης βρί- αποτέλεσμα το Renegade 4xe να κινείται

                   ΠΡΩΤΗ         σκεται στον πίσω άξονα, δίπλα στο ρεζερ- για πολλά χιλιόμετρα και μεγάλη συχνό-
                 ΕΝΤΥΠΩΣΗ        βουάρ βενζίνης, που έχει πλέον μικρότερο  τητα ηλεκτρικά. Μόνο η πιο ενεργή χρή-
                                 όγκο και βρίσκεται στα 36,5 λίτρα. Εφόσον  ση του δεξιού πεντάλ επαναφέρει το βεν-
                                 η μπαταρία έχει ισχύ, ο πίσω ηλεκτροκινη- ζινοκινητήρα στο παιχνίδι, κάτι που γίνεται
                                 τήρας στέλνει τα 60 PS του στην κίνηση.  σαφώς αισθητό όταν αυξάνεται ξαφνικά η
                Τι μας άρεσε     Η συνδυαστική ισχύς, λοιπόν, φτάνει στην  ζήτηση του οδηγού για επιπλέον ισχύ.
                  και τι όχι
                                 καλύτερη περίπτωση τα 240 PS. Τα τελευ-        Ωστόσο, ο τελευταίος μπορεί επίσης να
                Κανένα άλ-       ταία  παρέχουν  στο  Renegade  4xe  -που  χρησιμοποιεί  αποκλειστικά  το  βενζινοκι-

              λο plug-in         «διαβάζεται» «τέσσερις φορές το e» ή στα  νητήρα  και  να  εξοικονομεί  τα  αποθέμα-
              υβριδικό μο-       αγγλικά “four by e”- γρήγορη κίνηση. Κα- τα ενέργειας της μπαταρίας σε περιοχές
              ντέλο δεν εί-      τά την εκκίνηση από στάση, ο ηλεκτροκι- με  πιθανούς  περιορισμούς  στην  ταχύτη-
              ναι τόσο ικανό     νητήρας  βοηθά  το  μικρό  βενζινοκινητή- τα, όπως το κέντρο των πόλεων. Σε αυτήν
              εκτός δρό-
              μου. Μάλιστα,      ΤΟ COMPASS ΑΝΕΦΟΔΙΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΡΤΙΣΤΗ
              οδηγείται άνε-       Εκτός  από  το  πρωτότυπο,  μάλλον  ρου- ένα plug-in hybrid μοντέλο στη σειρά των
              τα και στην        στίκ  Renegade,  η  Jeep  προσθέτει  άλλο  SUV της: Το Compass, που είναι ένα κα-

              άσφαλτο. Αλ-                                                    λά  σχεδιασμένο  οικογενειακό  SUV  και
              λά με ρεζερ-                                                    από απόσταση παραπέμπει στη ναυαρχίδα
              βουάρ μόλις                                                     της φίρμας, το Grand Cherokee. Το υβρι-
              36,5 λίτρων                                                     δικό σύστημα κίνησης αντιστοιχεί σε αυ-
              δεν έχει με-                                                    τό του Renegade. Όι τιμές καταλόγου για
              γάλη αυτονο-                                                    το  Compass  4xe  στη  Γερμανία  κυμαίνο-
              μία για μεγά-                                                   νται από 41.136 έως 45.425 ευρώ (μείον
              λα ταξίδια.                                                     7.110 ευρώ του περιβαλλοντικού bonus).


                                                                                                                         S
                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 24




          #e-agora-themata-07-9-20.indd   24                                                                      4/9/2020   10:42:11 πμ
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29