Page 26 - e-agora 07-9-20
P. 26
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Jeep Renegade 4xe
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK
Κινητήρας ......... Τετρακύλινδρος, turbo, εμπρός εγκάρσια
..........................+ ηλεκτροκινητήρας, μπαταρία με 11,4 kWh
Κυβισμός ........................................................ 1.332 cm3
Ισχύς ........................ 132 kW (180 PS) στις 5.750 σ.α.λ.
Συνδυαστική ισχύς ................................ 177kW (240 PS)
Μέγ. ροπή ................................ 270 Nm στις 1.850 σ.α.λ.
Κιβώτιο/μετάδοση ..............Αυτόματο, 6 σχέσεων/E-AWD
Μ/Π/Υ ..................................... 4.398/1.819/1.692 mm
Βάρος (καθαρό) ..................................................1.920 kg
Χώρος αποσκευών .......................................330-1.277 l
0-100 km/h .......................................................7,1 δευτ.
Τελική ταχύτητα ................................................199 km/h
Kατανάλωση ....................................2,0 l super αμόλυβδη
Εκπομπές καυσαερίων .................................CO2 53 g/km
Τιμή .....................................41.526 ευρώ (στη Γερμανία)
Κινείται την περίπτωση, το υβριδικό Jeep κινείται Έτσι, το πλήρωμα επιβιώνει και σε με-
γρήγορα και με τους εμπρός τροχούς και το αυτόματο γαλύτερες διαδρομές, διατηρώντας καλή
η ανάρτησή
του είναι κιβώτιο, 6 σχέσεων. τη διάθεσή του, αλλά τα τακτικά διαλείμ-
εξαιρετικά Σε αντίθεση με τον ομώνυμο πρόγονό ματα εξακολουθούν να παραμένουν στο
ευαίσθητη: του, η χρήση των χώρων του Renegade εί- πρόγραμμα: τα 50 χιλιόμετρα της ηλεκτρι-
το Renegade
είναι, ακόμα ναι καλή. Τέσσερις ενήλικες βρίσκουν κα- κής αυτονομίας -όπως σε κάθε υβριδικό-
και ως plug- νονικά θέση και, τελικά, υπάρχει πολύ με- μπορούν να επιτευχθούν μόνο σε ιδανικές
in hybrid, πιο γαλύτερος χώρος αποσκευών σε σχέση συνθήκες. Και, επίσης, το μικροσκοπι-
άνετο από όσο με ένα αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας. κό ρεζερβουάρ δεν ευνοεί την αυξημένη
νομίζετε.
Όσον αφορά την άνεση κατά την οδήγη- χρήση του Renegade σε μια μεγάλη εκτός
ση, το νέο Renegade δεν έχει τίποτα κοι- δρόμου περιήγηση, αλλά περισσότερο τη
νό με τους προγόνους του: όταν οδηγείται χρήση στην κυκλοφορία μέσα στον αστικό
σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, το αυτοκί- κύκλο ή λίγο έξω από τα όριά του, όπου,
νητο παράγει μόνο ένα ήσυχα γοητευτικό βέβαια, η διαδρομή μπορεί να περιλαμβά-
βουητό. Τα καθίσματα με την κάπως σφαι- νει περάσματα με νερό ή και δασικές δια-
ρική «γέμιση» εξασφαλίζουν μια ευδιάκρι- δρομές.
τα, ψηλή θέση, ενώ η φιλικά ρυθμισμένη
ανάρτηση αυξάνει την άνεση των επιβατών. Συμπέρασμα
Ακόμα κι αν
η μπαταρία Η συνδυαστική ισχύς των 240 PS ωθεί
είναι άδεια, με δύναμη το Renegade 4xe και, χάρη
η ηλεκτρικά στην ηλεκτρικά ελεγχόμενη μετάδοση της
ελεγχόμενη
μετάδοση κίνησης σε όλους τους τροχούς, αναρρι-
της κίνησης χάται πολύ καλύτερα σε σχέση με τα βεν-
σε όλους ζινοκίνητα και προσθιοκίνητα μοντέλα. Όι
τους τροχούς
παραμένει τιμές του καταλόγου είναι υψηλές, αλλά
ενεργή - αλλά με το περιβαλλοντικό μπόνους, το υβριδι-
με λιγότερη κό θα αξίζει και σε οικονομικό επίπεδο. v
ισχύ.
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 26
#e-agora-themata-07-9-20.indd 26 4/9/2020 10:42:16 πμ