Page 40 - e-agora 14-9-20
P. 40

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο Fiat 500 Cabrio


                   Το cockpit
               κοσμείται από
                  μια μεγάλη
                    κεντρική
                 οθόνη 10,25
                   ιντσών σε
                οριζόντιο for-
                         mat.














                                 των θυρών στο εξωτερικό, οι φίνοι ασημέ- έως και 17 ιντσών ζάντες αλουμινίου είναι
                                 νιοι διακόπτες για το άνοιγμα των θυρών  εντυπωσιακά στοιχεία.
                                 στα  πάνελ  τους,  το  σύστημα  keyless  go
                                 και ένα αυτόματο πληκτρολόγιο σε σχεδί-      Οδηγώντας
                                 αση βερνικιού πιάνου επιεδεικνύουν έναν        Κατά την πρώτη διαδρομή του μέσα στη
                                 premium χαρακτήρα.                           φασαρία του Τορίνο, το μικρό FIAT κατά-

                                   Η  ομάδα  του  Γερμανού  αρχισχεδιαστή,    φερε να δείξει τι είναι ικανό να κάνει: Με
                                 Klaus  Busse,  έκανε  εξαιρετική  δουλειά:   έναν  ηλεκτροκινητήρα  87  kW  (λίγο  πα-
               Τα σκίτσα
               δείχνουν          Η τρίτη γενιά του 500 δε φέρει ούτε ένα      ραπάνω από 118 ίππους), συμμετέχει με
               πώς               γραμμάριο χρωμίου επιπλέον και, αντί να      τον  καλύτερο  τρόπο,  όπου  και  όταν  εί-
               εξελίχθηκε        μεταφέρει στη σύγχρονη εποχή την αρχι-       ναι απαραίτητο. Η επιτάχυνση από στάση
               έως σήμερα        κή σχεδιαστική ιδέα, προτιμά μια πρόταση
               η σχεδίαση                                                     έως τα 50 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις
               του 500 από       για εδώ και τώρα. Όι δύο προβολείς LED       3,1 δευτερόλεπτα. Ό Ίταλός είναι τουλά-
               το 1957 και       στο χωρίς γρίλια μπροστινό μέρος και οι      χιστον εξίσου ευχαριστημένος με τη βοή-
               το 2007.
                                                                              θεια του υποβοηθούμενου ρολαρίσματος
                                                                              και στη συνέχεια με τη “λειτουργία-ενός-
                                                                              πεντάλ-“αυτονομία” ή όταν η μπαταρία εί-
                                                                              ναι χαμηλής φόρτισης, η οποία επιτρέπει
                                                                              μέγιστη ταχύτητα 80 km/h στη λειτουργία
                                                                              Sherpa. Η άνεση κατά την οδήγηση δεί-
                                                                              χνει πολύ πιο ώριμη σε σχέση με του προ-

                                                                              κάτοχου  μοντέλου,  ενώ  και  η  απόκριση
                                                                              του συστήματος διεύθυνσης είναι πιο ευ-
                                                                              αίσθητη.
                                                                                Η FIAT υπόσχεται ότι η μπαταρία χωρητι-
                                                                              κότητας 42 kWh είναι σε θέση να παρέχει
                                                                              πρακτική αυτονομία 320 km (κατά NEDC).
                                                                              Για τη φόρτιση υπάρχει μια τυπική θύρα
                                                                                                                         S
                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 40




          #e-agora-themata-14-9-20.indd   40                                                                     11/9/2020   12:31:25 μμ
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45