Page 40 - e-agora 14-9-20
P. 40
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο Fiat 500 Cabrio
Το cockpit
κοσμείται από
μια μεγάλη
κεντρική
οθόνη 10,25
ιντσών σε
οριζόντιο for-
mat.
των θυρών στο εξωτερικό, οι φίνοι ασημέ- έως και 17 ιντσών ζάντες αλουμινίου είναι
νιοι διακόπτες για το άνοιγμα των θυρών εντυπωσιακά στοιχεία.
στα πάνελ τους, το σύστημα keyless go
και ένα αυτόματο πληκτρολόγιο σε σχεδί- Οδηγώντας
αση βερνικιού πιάνου επιεδεικνύουν έναν Κατά την πρώτη διαδρομή του μέσα στη
premium χαρακτήρα. φασαρία του Τορίνο, το μικρό FIAT κατά-
Η ομάδα του Γερμανού αρχισχεδιαστή, φερε να δείξει τι είναι ικανό να κάνει: Με
Klaus Busse, έκανε εξαιρετική δουλειά: έναν ηλεκτροκινητήρα 87 kW (λίγο πα-
Τα σκίτσα
δείχνουν Η τρίτη γενιά του 500 δε φέρει ούτε ένα ραπάνω από 118 ίππους), συμμετέχει με
πώς γραμμάριο χρωμίου επιπλέον και, αντί να τον καλύτερο τρόπο, όπου και όταν εί-
εξελίχθηκε μεταφέρει στη σύγχρονη εποχή την αρχι- ναι απαραίτητο. Η επιτάχυνση από στάση
έως σήμερα κή σχεδιαστική ιδέα, προτιμά μια πρόταση
η σχεδίαση έως τα 50 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις
του 500 από για εδώ και τώρα. Όι δύο προβολείς LED 3,1 δευτερόλεπτα. Ό Ίταλός είναι τουλά-
το 1957 και στο χωρίς γρίλια μπροστινό μέρος και οι χιστον εξίσου ευχαριστημένος με τη βοή-
το 2007.
θεια του υποβοηθούμενου ρολαρίσματος
και στη συνέχεια με τη “λειτουργία-ενός-
πεντάλ-“αυτονομία” ή όταν η μπαταρία εί-
ναι χαμηλής φόρτισης, η οποία επιτρέπει
μέγιστη ταχύτητα 80 km/h στη λειτουργία
Sherpa. Η άνεση κατά την οδήγηση δεί-
χνει πολύ πιο ώριμη σε σχέση με του προ-
κάτοχου μοντέλου, ενώ και η απόκριση
του συστήματος διεύθυνσης είναι πιο ευ-
αίσθητη.
Η FIAT υπόσχεται ότι η μπαταρία χωρητι-
κότητας 42 kWh είναι σε θέση να παρέχει
πρακτική αυτονομία 320 km (κατά NEDC).
Για τη φόρτιση υπάρχει μια τυπική θύρα
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 40
#e-agora-themata-14-9-20.indd 40 11/9/2020 12:31:25 μμ