Page 42 - e-agora 14-9-20
P. 42
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο Fiat 500 Cabrio
FIAT 500 CABRIO
Κινητήρας ............. Ηλεκτροκινητήρας με μόνιμο μαγνήτη
Ισχύς ..................................................... 87 KW (118 PS)
Χωρητικότητα μπαταρίας ...................................... 42 kWh
Μετάδοση ............................. στους μπροστινούς τροχούς
Μ/Π/Υ .................................... 3.632/1.683/1.510 mm
Βάρος (καθαρό) ......................1.290 έως 1.330 kg (DIN)
Χώρος αποσκευών ...................................................185 l
Επιτάχυνση 0-50/100 km/h .......................3,1/9,0 δευτ.
Τελική ταχύτητα ...............................................150 km/h
Kατανάλωση .......................................12,7 kWh/100 km
Εκπομπές καυσαερίων CO2 ...................................0 g/km
Τιμή ...........................από 34.000 ευρώ (500 La Prima),
.........................ως Cabrio από 36.944 ευρώ (στη Γερμανία)
Κινείται σύνδεσης CCS στη δεξιά πίσω πλευρά στο μπορεί να υποβληθεί ως ερώτηση μέσω
γρήγορα και πλαϊνό πλαίσιο. Σε ταχυφορτιστή (φόρτιση εφαρμογής σε smartphone ή μια διαδρο-
η ανάρτησή
του είναι DC με έως και 85 kW) ρέει στην μπαταρία μή μπορεί να σταλεί στο σύστημα πλοήγη-
εξαιρετικά σε μόλις πέντε λεπτά αρκετή ισχύς για 50 σης εκ των προτέρων.
ευαίσθητη: χιλιόμετρα. Υπό ιδανικές συνθήκες, έως Το νέο σύστημα «UConnect 5» με κε-
το Renegade
είναι, ακόμα και 80% της χωρητικότητας θα φορτιστεί ντρική οθόνη αφής 10,25 ιντσών βρί-
και ως plug- σε 35 λεπτά. σκεται τοποθετημένο στο ταμπλό, όπως
in hybrid, πιο Όι μηχανικοί της FIAT έχουν επίσης κά- παλιότερα ο κεντρικός καθρέφτης στο αρ-
άνετο από όσο νει την εργασία τους όσον αφορά τα συ- χικό μοντέλο. Ταυτόχρονα είναι επίσης κα-
νομίζετε.
στήματα υποβοήθησης του οδηγού, αλλά τάλληλο ως σημείο πρόσβασης (hotspot)
και ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, καθώς για έως και οκτώ κινητές συσκευές. Όλα
το 500 εφοδιάζεται με ένα σύστημα προει- αυτά έχουν την τιμή τους, φυσικά: Το ειδι-
Γωνία 36 δοποίησης υπνηλίας και αναγνώρισης πι- κό -για το λανσάρισμα- μοντέλο La Prima
μοιρών στο νακίδων με ορίο ταχύτητας. Μάλιστα, ως κοστίζει στη Γερμανία τουλάχιστον 34.000
πίσω μέρος ως
φόρος τιμής καινοτομία στην κατηγορία του, το 500 ευρώ, συμπεριλαμβανομένων διαφόρων
στο πρώτο μπορεί να κινηθεί ακόμα και αυτόνομα πρόσθετων - μείον 9.000 ευρώ του περι-
FIAT 500 από στο επίπεδο 2. Η κατάσταση της φόρτισης βαλλοντικού bonus.
το 1957.
Συμπέρασμα
Το νέο FIAT 500 κάνει ένα επιτυχημένο
ντεμπούτο με την ηλεκτροκίνητη έκδοσή
του. Η σχεδίαση είναι εντυπωσιακή, ενώ
η τεχνολογία κίνησης, η αυτονομία και τα
αυτόνομα συστήματα υποβοήθησης του
οδηγού βρίσκονται σε ένα σύγχρονο επί-
πεδο. v
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 42
#e-agora-themata-14-9-20.indd 42 11/9/2020 12:31:44 μμ