Page 54 - e-agora 14-9-20
P. 54
n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai i10 1.0 MPI 67 PS
ημέρας και τη μεγάλη μάσκα να κερδίζουν
τις πρώτες εντυπώσεις. Τα νεύρα στο κα-
πό και το οπτικό τρικ του χαμηλώματος της
οροφής θα εντυπωσιάσουν και τους πιο
δύσπιστους, ενώ από την πίσω όψη, το μο-
ντέλο δείχνει αρκετά φαρδύ και σταθερό.
Σε μια κατηγορία που στηρίζει πολλά στο
design, φαίνεται πως οι Κορεάτες, έκανα
το θαύμα τους. στο 112, Brake Assist, Σύστημα Υποβοή-
Εσωτερικό: Μοντέρνο και Το νέο Hyun- θησης διατήρησης λωρίδας, προειδοποίη-
dai i10,
με εξοπλισμό από μεγαλύτε- ξεπερνά το σης απόσπασης προσοχής οδηγού, αυτό-
πλαίσιο της
ρες κατηγορίες κατηγορίας ματης ρύθμισης υψηλής σκάλας φώτων,
του τελικά με αυτόματης έκτακτης πέδησης, start/stop,
Από την πλευρά του, το... ορμητικά σχε- τον εξοπλισμό a/c, σ, κεντρική οθόνη 3.8 ιντσών και BT.
διασμένο cockpit θα μπορούσε να προέρ- ασφαλείας Με μόλις 800 ευρώ επιπλέον μπορείτε να
χεται από την αμέσως επόμενη κατηγορία. του. περάσετε στην έκδοση Style και να προ-
Εντάξει, σαφώς και υπάρχει αρκετή χρή- σθέσετε, 8άρα οθόνη αφής, Andorid Auto,
ση σκληρού πλαστικού, αλλά το επίπεδο Apple Car Play, κάμερα οπισθοπορείας και
της επεξεργασίας του είναι εξαιρετικό. Ό cruise control.
πίνακας οργάνων με τις αναλογικές ενδεί- Ο πίνακας
οργάνων με
ξεις είναι ευανάγνωστος, ο επιλογέας του τις αναλογικές Χώροι: Με μεγαλύτερο
κιβωτίου ταχυτήτων βρίσκεται (πολύ βο- ενδείξεις είναι εσωτερικό πλάτος από όλο
λικά για το χέρι του οδηγού) αρκετά ψη- ευανάγνω- τον ανταγωνισμό
λά και τα πάντα μπορούν να χρησιμοποιη- στος ενώ ο
επιλογέας
θούν χωρίς κανένα κόπο. Αυτό που χρήζει του κιβωτίου Το νέο Hyundai i10 διαθέτει για το μέ-
ιδιαίτερης επισήμανσης, είναι το απίθανο ταχυτήτων γεθός του εκπληκτικά πολύ χώρο. Μπρο-
τεχνολογικό πακέτο που συνοδεύει το μο- βρίσκεται στά έτσι κι αλλιώς, αλλά και πίσω οι ενή-
ντέλο, ακόμα και από την βασική του έκδο- (πολύ βολικά λικες κάθονται πολύ βολικά. Όυσιαστικά,
για το χέρι
ση Fresh στα 11.340 ευρώ. Η συγκεκριμέ- του οδηγού) μόνο οι επιβάτες με ύψος άνω των 2μέ-
νη μεταξύ άλλων διαθέτει, σύστημα e-call αρκετά ψηλά. τρων πρέπει να τραβήξουν κάπως το κε-
φάλι τους. Ό χώρος αποσκευών πάλι, δια-
τηρεί τον όγκο των 252 λίτρων και περνάει
μπροστά από τον ανταγωνισμό.
Κινητήρας – επιδόσεις: Σού-
περ οικονομικό
Η βασική έκδοση που δοκιμάζουμε, εξο-
πλίζεται με τον 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό
1.000άρη κινητήρα, απόδοσης 67 ίππων
και 96 Nm ροπής. Ένα σύνολο που συν- S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 54
#e-agora-themata-14-9-20.indd 54 11/9/2020 12:32:29 μμ