Page 54 - e-agora 14-9-20
P. 54

n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai i10 1.0 MPI 67 PS



               ημέρας και τη μεγάλη μάσκα να κερδίζουν
               τις πρώτες εντυπώσεις. Τα νεύρα στο κα-
               πό και το οπτικό τρικ του χαμηλώματος της
               οροφής  θα  εντυπωσιάσουν  και  τους  πιο
               δύσπιστους, ενώ από την πίσω όψη, το μο-
               ντέλο δείχνει αρκετά φαρδύ και σταθερό.
               Σε μια κατηγορία που στηρίζει πολλά στο
               design, φαίνεται πως οι Κορεάτες, έκανα
               το θαύμα τους.                                                 στο 112, Brake Assist, Σύστημα Υποβοή-


               Εσωτερικό: Μοντέρνο και                      Το νέο Hyun-      θησης διατήρησης λωρίδας, προειδοποίη-
                                                            dai i10,
               με εξοπλισμό από μεγαλύτε-                   ξεπερνά το        σης απόσπασης προσοχής οδηγού, αυτό-
                                                            πλαίσιο της
               ρες κατηγορίες                               κατηγορίας        ματης ρύθμισης υψηλής σκάλας φώτων,
                                                            του τελικά με     αυτόματης έκτακτης πέδησης, start/stop,
                Από την πλευρά του, το... ορμητικά σχε-     τον εξοπλισμό  a/c, σ, κεντρική οθόνη 3.8 ιντσών και BT.
               διασμένο cockpit θα μπορούσε να προέρ-       ασφαλείας         Με μόλις 800 ευρώ επιπλέον μπορείτε να
               χεται από την αμέσως επόμενη κατηγορία.      του.              περάσετε στην έκδοση Style και να προ-
               Εντάξει, σαφώς και υπάρχει αρκετή χρή-                         σθέσετε, 8άρα οθόνη αφής, Andorid Auto,
               ση σκληρού πλαστικού, αλλά το επίπεδο                          Apple Car Play, κάμερα οπισθοπορείας και
               της επεξεργασίας του είναι εξαιρετικό. Ό                       cruise control.
               πίνακας οργάνων με τις αναλογικές ενδεί-          Ο πίνακας
                                                               οργάνων με
               ξεις είναι ευανάγνωστος, ο επιλογέας του     τις αναλογικές    Χώροι: Με μεγαλύτερο
               κιβωτίου  ταχυτήτων  βρίσκεται  (πολύ  βο-   ενδείξεις είναι   εσωτερικό πλάτος από όλο
               λικά για το χέρι του οδηγού) αρκετά ψη-          ευανάγνω-     τον ανταγωνισμό
               λά και τα πάντα μπορούν να χρησιμοποιη-          στος ενώ ο
                                                                 επιλογέας
               θούν χωρίς κανένα κόπο. Αυτό που χρήζει        του κιβωτίου      Το νέο Hyundai i10 διαθέτει για το μέ-
               ιδιαίτερης επισήμανσης, είναι το απίθανο         ταχυτήτων     γεθός του εκπληκτικά πολύ χώρο. Μπρο-
               τεχνολογικό πακέτο που συνοδεύει το μο-           βρίσκεται    στά έτσι κι αλλιώς, αλλά και πίσω οι ενή-
               ντέλο, ακόμα και από την βασική του έκδο-      (πολύ βολικά    λικες κάθονται πολύ βολικά. Όυσιαστικά,
                                                                για το χέρι
               ση Fresh στα 11.340 ευρώ. Η συγκεκριμέ-         του οδηγού)    μόνο οι επιβάτες με ύψος άνω των 2μέ-
               νη μεταξύ άλλων διαθέτει, σύστημα e-call      αρκετά ψηλά.     τρων πρέπει να τραβήξουν κάπως το κε-
                                                                              φάλι τους. Ό χώρος αποσκευών πάλι, δια-
                                                                              τηρεί τον όγκο των 252 λίτρων και περνάει
                                                                              μπροστά από τον ανταγωνισμό.


                                                                              Κινητήρας – επιδόσεις: Σού-
                                                                              περ οικονομικό


                                                                                Η βασική έκδοση που δοκιμάζουμε, εξο-
                                                                              πλίζεται  με  τον  3κύλινδρο  ατμοσφαιρικό
                                                                              1.000άρη κινητήρα, απόδοσης 67 ίππων
                                                                              και 96 Nm ροπής. Ένα σύνολο που συν-       S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 54




          #e-agora-themata-14-9-20.indd   54                                                                     11/9/2020   12:32:29 μμ
   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59