Page 56 - e-agora 14-9-20
P. 56

n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai i10 1.0 MPI 67 PS



               δυάζεται με 5άρι χειροκίνητο σασμάν και                       HYUNDAI I10 1.0 MPI 67 PS
               έχει άμεσο στόχο την χαμηλή κατανάλω-                             Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) .................................. 998/3
               ση. Ένας στόχος που δείχνει να έχει κερ-                         Καύσιμο ................................................................ Βενζίνη
                                                                                Ισχύς (ίπποι/σαλ) .............................................67/5.500
               δηθεί στον απόλυτο βαθμό με μέση πραγ-                           Ροπή (Nm/σ.α.λ.) .............................................98/3.750
               ματική  κατανάλωση  στα  5.2λτ./100χλμ.,                         Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση .........5/χειροκίνητο/μπροστά
               την ώρα που μας εντυπωσίασε (σε σχέση                            Start/Stop ...................................................................ΝΑΙ
                                                                                0-100 χλμ/ώρα (δλ) .................................................15.0
               με την ιπποδύναμη του), η ζωντάνια του                           Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) .........................................156
               στις  χαμηλές  στροφές.  Όικονομικό,  με                         Κατανάλωση (λτ/100χλμ) ...........................................4.5
               ελαφρύ τιμόνι, άκρως μανιτζέβελο και με                          Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) ..............................................108
                                                                                Χώρος αποσκευών (λίτρα) ..........................................252
               πυγμή στα χαμηλά. Αυτή είναι μία συντα-                          Τιμή από  ..............................................................11.340
               γή που κερδίζει κάθε αστική πρόκληση.
                                                                             είναι εξαιρετικό όχι μόνο για την μίνι κατη-
               Οδική συμπεριφορά: Ευέλι-                                     γορία, αλλά και για την μικρή, δείχνοντας

               κτο αλλά και σταθερό στον                                     πως οι Κορεάτες έκαναν κανονικό all in σε
               ανοικτό δρόμο                                Tο i10 είναι     αυτή τη γενιά, ενώ μη ξεχνάμε και τα 5 χρό-
                                                            στον δρόμο
                                                                             νια εγγύηση, χωρίς όριο χιλιομέτρων.
                 Μπορεί να είναι το απόλυτο αυτοκίνη-       σταθερό
                                                            και ήσυχο,
               το  πόλης,  αυτό  όμως  δεν  σημαίνει  πως   η οδική
               το  νέο  Hyundai  i10  τα  βρίσκει  σκούρα   συμπεριφορά      Συμπέρασμα
               σε οποιεσδήποτε συνθήκες. Πατάει γερά        του είναι          Η τρίτη γενιά του Hyundai i10 είναι εντυ-
               στον δρόμο, φρενάρει εξαιρετικά, ενώ θα      καλή και με      πωσιακή.  Αν  και  ανήκει  στην  μίνι  κατη-
                                                            την άνεση,
               φιλτράρει  σε  υψηλό  βαθμό  κακοτεχνίες     που παρέχει      γορία,  κοντράρεται  στα  ίσια  και  μερικές
               του δρόμου, προσφέροντας πρωτόγνωρη          η ανάρτησή       φορές κερδίζει μοντέλα μεγαλύτερης κα-
               για την κατηγορία, ποιότητα κύλισης. Μά-     του, κάλλιστα    τηγορίας. Με μεγάλη σουίτα συστημάτων
                                                            διεκδικεί την
               λιστα με 16άρη τροχό, και αυξημένο με-       κορυφαία         και  εντυπωσιακούς  χώρους,  παραμένει
               τατρόχιο,  διαθέτει  αντιδράσεις  που  θυ-   θέση στην
               μίζουν  ξεκάθαρα  μοντέλο  μεγαλύτερης       κατηγορία        οικονομικό και ευέλικτο. v
                                                            του.
               κατηγορίας. Κάτι στο οποίο βοηθάει πολύ
               και το τεχνολογικό του προφίλ, το οποίο



















               Αν ο οδηγός θελήσει να κινηθεί
               ταχύτερα, πρέπει απλώς να αυξήσει
               τις στροφές του μηχανικού συνόλου
               μπροστά του.


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 56




          #e-agora-themata-14-9-20.indd   56                                                                     11/9/2020   12:32:40 μμ
   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61