Page 56 - e-agora 14-9-20
P. 56
n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai i10 1.0 MPI 67 PS
δυάζεται με 5άρι χειροκίνητο σασμάν και HYUNDAI I10 1.0 MPI 67 PS
έχει άμεσο στόχο την χαμηλή κατανάλω- Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) .................................. 998/3
ση. Ένας στόχος που δείχνει να έχει κερ- Καύσιμο ................................................................ Βενζίνη
Ισχύς (ίπποι/σαλ) .............................................67/5.500
δηθεί στον απόλυτο βαθμό με μέση πραγ- Ροπή (Nm/σ.α.λ.) .............................................98/3.750
ματική κατανάλωση στα 5.2λτ./100χλμ., Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση .........5/χειροκίνητο/μπροστά
την ώρα που μας εντυπωσίασε (σε σχέση Start/Stop ...................................................................ΝΑΙ
0-100 χλμ/ώρα (δλ) .................................................15.0
με την ιπποδύναμη του), η ζωντάνια του Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) .........................................156
στις χαμηλές στροφές. Όικονομικό, με Κατανάλωση (λτ/100χλμ) ...........................................4.5
ελαφρύ τιμόνι, άκρως μανιτζέβελο και με Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) ..............................................108
Χώρος αποσκευών (λίτρα) ..........................................252
πυγμή στα χαμηλά. Αυτή είναι μία συντα- Τιμή από ..............................................................11.340
γή που κερδίζει κάθε αστική πρόκληση.
είναι εξαιρετικό όχι μόνο για την μίνι κατη-
Οδική συμπεριφορά: Ευέλι- γορία, αλλά και για την μικρή, δείχνοντας
κτο αλλά και σταθερό στον πως οι Κορεάτες έκαναν κανονικό all in σε
ανοικτό δρόμο Tο i10 είναι αυτή τη γενιά, ενώ μη ξεχνάμε και τα 5 χρό-
στον δρόμο
νια εγγύηση, χωρίς όριο χιλιομέτρων.
Μπορεί να είναι το απόλυτο αυτοκίνη- σταθερό
και ήσυχο,
το πόλης, αυτό όμως δεν σημαίνει πως η οδική
το νέο Hyundai i10 τα βρίσκει σκούρα συμπεριφορά Συμπέρασμα
σε οποιεσδήποτε συνθήκες. Πατάει γερά του είναι Η τρίτη γενιά του Hyundai i10 είναι εντυ-
στον δρόμο, φρενάρει εξαιρετικά, ενώ θα καλή και με πωσιακή. Αν και ανήκει στην μίνι κατη-
την άνεση,
φιλτράρει σε υψηλό βαθμό κακοτεχνίες που παρέχει γορία, κοντράρεται στα ίσια και μερικές
του δρόμου, προσφέροντας πρωτόγνωρη η ανάρτησή φορές κερδίζει μοντέλα μεγαλύτερης κα-
για την κατηγορία, ποιότητα κύλισης. Μά- του, κάλλιστα τηγορίας. Με μεγάλη σουίτα συστημάτων
διεκδικεί την
λιστα με 16άρη τροχό, και αυξημένο με- κορυφαία και εντυπωσιακούς χώρους, παραμένει
τατρόχιο, διαθέτει αντιδράσεις που θυ- θέση στην
μίζουν ξεκάθαρα μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορία οικονομικό και ευέλικτο. v
του.
κατηγορίας. Κάτι στο οποίο βοηθάει πολύ
και το τεχνολογικό του προφίλ, το οποίο
Αν ο οδηγός θελήσει να κινηθεί
ταχύτερα, πρέπει απλώς να αυξήσει
τις στροφές του μηχανικού συνόλου
μπροστά του.
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 56
#e-agora-themata-14-9-20.indd 56 11/9/2020 12:32:40 μμ