Page 38 - e-agora 21-9-20
P. 38
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο VW ID.4
ΑΥΤΑ Audi Q4 e-tron Η πολυτελής θυγατρι- Skoda Enyaq iV Πρωτιά! Οι Τσέχοι γιόρ-
ΕΙΝΑΙ κή, Audi, κατασκευάζει δύο ηλεκτροκίνη- τασαν πρόσφατα, όντας οι πρώτοι στον
τα SUV. Το Q4 e-tron Sportback έχει κε- όμιλο, την παγκόσμια πρεμιέρα του μικρο-
ΤΑ… κλιμένη οροφή στο πίσω μέρος της, ενώ μεσαίου e-SUV τους. Το Enyaq έχει μήκος
ΑΔΕΡΦΙΑ το «σκέτο» e-tron παρέχει περισσότερη 4,65 μέτρα, αλλά και μία κάθετη πίσω γυά-
ΤΟΥ ID.4 χρησιμότητα. Η ισχύς τους φτάνει έως λινη επιφάνεια, που, επομένως, σημαίνει
και τα 306 PS και η αυτονομία μέχρι και και πολύ χώρο. Η παρεχόμενη ισχύς κυ-
τα 500 km. Η έναρξη της εμπορικής πο- μαίνεται μεταξύ 150 και 306 PS, οι δε τι-
ρείας των δύο Audi αναμένεται το μές ξεκινούν στη Γερ-
καλοκαίρι του 2021, ενώ η τιμή μανία από
δε θα ξεπεράσει στη Γερμανία τα 33.800
40.000 ευρώ. ευρώ.
μανία 87.771 πωλήσεις και αναδείχθη- τροφοδοτηθεί έως και με 125 kW ηλε-
κε το πιο δημοφιλές SUV της χώρας και κτρικής ενέργειας σε έναν ταχυφορ-
το πιο σημαντικό μοντέλο της VW μετά τισή. Η VW μας ενημέρωσε πως είναι
από το Golf. Και μπορεί -ανάλογα με το εφικτά έως και 320 χιλιόμετρα μετά
βάρος του ποδιού του οδηγού- να δι- από φόρτιση διάρκειας 30 λεπτών. Ση-
ανύσει απόσταση μεταξύ 350 και 520 μειώστε, πως ο Dimitri, ο μηχανικός,
χιλιομέτρων, ενώ μετέπειτα μπορεί να βρισκόταν πρόσφατα σε διακοπές στη
Δανία με το πρωτότυπο! Σε εμάς είπε
Πρώτη το εξής: «Δεν μου έλειψε ο κινητήρας
οδηγική εσωτερικής καύσης. Ποτέ!»
επαφή με το
πρωτότυπο
του VW ID.4: η Συμπέρασμα
ανάρτηση και
το σύστημα Το ID.3 ήταν η αρχή, αλλά το ID.4 θα εί-
διεύθυνσης ναι το πιο σημαντικό ηλεκτρικό αυτοκίνη-
είναι ήδη στο το για τη VW. Όλος ο κόσμος θέλει τα SUV,
πολύ καλό επομένως να κάθεται ψηλά. Με το νέο
επίπεδο της
VW! ηλεκτροκίνητό της η VW δείχνει ότι κάτι
τέτοιο είναι εφικτό σε προσιτή τιμή. v
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 38
#e-agora-themata-21-9-20-.indd 38 18/9/2020 9:53:56 π