Page 38 - e-agora 21-9-20
P. 38

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο VW ID.4


                     ΑΥΤΑ          Audi Q4 e-tron Η πολυτελής θυγατρι-          Skoda Enyaq iV Πρωτιά! Οι Τσέχοι γιόρ-

                    ΕΙΝΑΙ        κή, Audi, κατασκευάζει δύο ηλεκτροκίνη- τασαν  πρόσφατα,  όντας  οι  πρώτοι  στον
                                 τα SUV. Το Q4 e-tron Sportback έχει κε- όμιλο, την παγκόσμια πρεμιέρα του μικρο-
                      ΤΑ…        κλιμένη οροφή στο πίσω μέρος της, ενώ  μεσαίου e-SUV τους. Το Enyaq έχει μήκος

              ΑΔΕΡΦΙΑ            το  «σκέτο»  e-tron  παρέχει  περισσότερη  4,65 μέτρα, αλλά και μία κάθετη πίσω γυά-

               ΤΟΥ ID.4          χρησιμότητα.  Η  ισχύς  τους  φτάνει  έως  λινη επιφάνεια, που, επομένως, σημαίνει
                                 και τα 306 PS και η αυτονομία μέχρι και  και πολύ χώρο. Η παρεχόμενη ισχύς κυ-
                                 τα 500 km. Η έναρξη της εμπορικής πο- μαίνεται μεταξύ 150 και 306 PS, οι δε τι-
                                 ρείας των δύο Audi αναμένεται το                                  μές ξεκινούν στη Γερ-
                                 καλοκαίρι του 2021, ενώ η τιμή                                              μανία  από
                                 δε θα ξεπεράσει στη Γερμανία τα                                               33.800
                                 40.000 ευρώ.                                                                   ευρώ.





















                                 μανία 87.771 πωλήσεις και αναδείχθη- τροφοδοτηθεί έως και με 125 kW ηλε-
                                 κε το πιο δημοφιλές SUV της χώρας και  κτρικής  ενέργειας  σε  έναν  ταχυφορ-
                                 το πιο σημαντικό μοντέλο της VW μετά  τισή.  Η  VW  μας  ενημέρωσε  πως  είναι
                                 από το Golf. Και μπορεί -ανάλογα με το  εφικτά  έως  και  320  χιλιόμετρα  μετά
                                 βάρος  του  ποδιού  του  οδηγού-  να  δι- από φόρτιση διάρκειας 30 λεπτών. Ση-
                                 ανύσει  απόσταση  μεταξύ  350  και  520  μειώστε,  πως  ο  Dimitri,  ο  μηχανικός,

                                 χιλιομέτρων,  ενώ  μετέπειτα  μπορεί  να  βρισκόταν  πρόσφατα  σε  διακοπές  στη
                                                                              Δανία  με  το  πρωτότυπο!  Σε  εμάς  είπε
                       Πρώτη                                                  το εξής: «Δεν μου έλειψε ο κινητήρας
                     οδηγική                                                  εσωτερικής καύσης. Ποτέ!»
                 επαφή με το
                  πρωτότυπο
               του VW ID.4: η                                                 Συμπέρασμα
                ανάρτηση και
                  το σύστημα                                                    Το ID.3 ήταν η αρχή, αλλά το ID.4 θα εί-
                  διεύθυνσης                                                  ναι το πιο σημαντικό ηλεκτρικό αυτοκίνη-
                είναι ήδη στο                                                 το για τη VW. Όλος ο κόσμος θέλει τα SUV,
                   πολύ καλό                                                  επομένως  να  κάθεται  ψηλά.  Με  το  νέο
                  επίπεδο της
                         VW!                                                  ηλεκτροκίνητό της η VW δείχνει ότι κάτι
                                                                              τέτοιο είναι εφικτό σε προσιτή τιμή. v




                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 38




          #e-agora-themata-21-9-20-.indd   38                                                                     18/9/2020   9:53:56 π
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43