Page 34 - e-agora 21-9-20
P. 34

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο VW ID.4


                         Τόσο                                                 έχει μέγιστη ροπή 310 Nm, ενώ επειδή
                ευρύχωρο και                                                  η  κίνηση  μεταδίδεται  στους  πίσω  τρο-
                τόσο ευάερο!
                     Στο πίσω                                                 χούς,  το  τιμόνι,  που,  φυσικά,  ελέγχει
                μέρος του, το                                                 τον μπροστινό άξονα, δεν επηρεάζεται.
               ID.4 δε θυμίζει                                                Εντάξει, το ID.4 παίρνει λίγο κλίση στις
                            το
                 Tiguan, αλλά                                                 στροφές  αλλά  το  ηλεκτροκίνητο  VW
                  το Allspace.                                                μπορεί  να  οδηγηθεί  με  ασφάλεια  και
                                                                              ακρίβεια  ακόμα  και  μέσα  σε  στενούς
                                                                              δρόμους. Και πάνω απ’ όλα, δεν έχετε

                                                                              ποτέ την αίσθηση πως κάθεστε σε ένα
                                                                              αυτοκίνητο  βάρους  2,2  τόνων,  καθώς
                                                                              το ID.4 κινείται τόσο ελαφρά: 8,5 δευ-
                                                                              τερόλεπτα  αρκούν  για  την  επιτάχυνση
                                                                              από στάση έως τα 100 km/h, κάτι που
                                                                              κατάφερε  να  κάνει  μόνο  ένα  Golf  GTI
                                                                              16V στη δεκαετία του ‘80 με 139 PS κι
                                                                              αυτό είχε το μισό βάρος! Αναφερόμενοι

                                                                              στο βάρος, αυτό είναι ένα από τα πλεο-
                                                                              νεκτήματα των ηλεκτροκίνητων μοντέ-
                                                                              λων, όπως το ID.4. Το αρθρωτό πλαίσιο
                                                                              κατασκευής για ηλεκτροκίνητα οχήμα-
                                                                              τα (MEB) είναι σαν μια πλάκα σοκολά-
                                                                              τας, στην οποία κάθε μπάρα τροφοδο-


               Η πλάτη
               του πίσω
               καθίσματος
               είναι
               διαιρούμενη
               σε ποσοστό
               50/50%.
               Ωστόσο, η
               επιφάνεια, που
               προκύπτει στη
               συνέχεια δεν
               είναι απόλυτα
               επίπεδη.


               Μικρή η οθόνη
                  πίσω από το
                  τιμόνι για το
                   ταχύμετρο,
                 αλλά μεγάλη
               στο κέντρο και
                        αφής.
                                                                                                                         S
                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 34




          #e-agora-themata-21-9-20-.indd   34                                                                     18/9/2020   9:51:41 π
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39