Page 31 - e-agora 21-9-20
P. 31

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο VW ID.4                                                           Κινητήρας .............................................Ηλεκτροκινητήρας
                                                                                                                                     Χωρητικότητα μπαταρίας  ...................................... 58 kWh
                                                                                                                                     Ισχύς  ....................................................150 kW (204 PS)
               Ο συνεργάτης                                                   λιξη  του  ηλεκτροκίνητου  SUV,  που  εί-              Μέγ. ροπή  ........................................................... 310 Nm
                μας, Andreas                                                  ναι «αρκετά σπορ», όπως σημειώνει ο                    Μετάδοση  .........................................στους πίσω τροχούς
                May, στο VW                                                                                                          Μ/Π/Υ  .................................... 4.260/1.810/1.550 mm
               ID.4: «Κινείται                                                Asmus, διήρκεσε μόνο δυόμισι χρόνια.                   Μεταξόνιο  .............................................................2,77 m
                 ελαφριά για                                                  Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Asmus ήταν                   Επιτάχυνση  ..................................... 0-60 km/h 3,4 δευτ.
                    το βάρος                                                  υπεύθυνος εξέλιξης του Golf R!                         Χώρος αποσκευών  ..................................................385 l
               του», δήλωσε.                                                                                                         Τελική ταχύτητα  ...............................................160 km/h
                                                                                Εφόσον το πρώτο ηλεκτροκίνητο VW                     Αυτονομία (WLTP)  ...............................................420 km
                                                                              ID.3  είναι  ένα  Golf,  τότε  το  ID.4  είναι         Εκπομπές καυσαερίων  ..................................CO2 0 g/km
                                                                                                                                     Τιμή από  .................... 39.900 ευρώ (στη Γερμανία χωρίς
                                                                              ένα  Tiguan.  Και  κινείται  στο  δρόμο,             ..................................................... το περιβαλλοντικό bonus)
                                                                              όπως θα περίμενε κανείς, ειδικά από τη
                Βάλτε το ID.4                                                 στιγμή, που ο υπεύθυνος εξέλιξής του
               στην πρίζα και
                αφήστε το να                                                  είχε κάνει ένα Golf 300 PS σχεδόν να
                 φορτιστεί σε                                                 πετάει.
               ταχυφορτιστή!                                                    Η παγκόσμια πρεμιέρα του ID.4 είναι
              Μετά από μισή                                                   προγραμματισμένη  για  τις  24  Σεπτεμ-
                ώρα θα είναι
                  σε θέση να                                                  βρίου.  Μάλιστα,  ταυτόχρονα  ξεκινούν
                καλύπτει 320                                                  και οι πωλήσεις του. Βλέπετε, η VW πι-
                         χλμ.                                                 έζει το δεξί πεντάλ στο πάτωμα σε ό,τι

                                                                              έχει  να  κάνει  με  την  ηλεκτροκίνηση.
               Με ζάντες                                                      Και για τη VW αυτό το αυτοκίνητο είναι
               21 ιντσών         Στο κέντρο δοκιμών της                       σημαντικό.
               και ελαστικά      VW
               με πλάτος                                                        Ό  προϊστάμενος  της  φίρμας,  Ralf
               πέλματος            Βρεθήκαμε συνοδηγοί στο πρωτότυπο          Brandstätter,  ήρθε  κι  αυτός  επί  τού-
               255 mm,                                                        του στο κέντρο δοκιμών, μαζί με το νέο
               το ID.4           μοντέλο  του  VW  ID.4,  το  οποίο  κατευ-
               δείχνει πολύ      θυνόταν  από  το  Wolfsburg  στο  κέντρο     σχεδιαστή Jozef Kaban, που προέρχε-
               δυναμικό. Το      δοκιμών της VW. Ό Dimitri Asmus, γε-         ται από τη BMW και πιο παλιά από τη
               μεταξόνιό                                                      Skoda,  όπου  συμμετείχε  στη  διαμόρ-
               του φτάνει        νικός  υπεύθυνος  για  το  ID.4,  καθόταν    φωση  των  Kodiaq  και  Superb.  Ναι,  ο
               τα 2,77           ήδη στην θέση του οδηγού και μας έδι-
               μέτρα!            νε εξηγήσεις για το… μωρό του. Η εξέ-        Brandstätter  διαβάζει  το  AUTO  BILD
                                                                              και γνωρίζει ότι έχουμε σχολιάσει κά-
                                                                              ποια  σκληρά  πλαστικά  μέρη  του  ID.3,
                                                                              συγκρίνοντάς  τα  με  αυτά  ενός  παλιού
                                                                              Twingo. «Βελτιώνουμε το επίπεδο της
                                                                              αξίας του ID.4», μας είπε. Άλλωστε, αυ-
                                                                              τό το μοντέλο πρέπει να λειτουργεί σω-

                                                                              στά, αφού είναι ένα παγκόσμιο αυτοκί-
                                                                              νητο.  Αν  το  ID.3  προορίζεται,  κυρίως,
                                                                              για την Ευρώπη, το ID.4, που κατασκευ-
                                                                              άζεται  στο  Zwickau  και  αργότερα  επί-
                                                                              σης στο Emden, την Κίνα και τις ΗΠΑ,
                                                                              προβλέπεται  να  πωλείται  σε  όλο  τον
                                                                              κόσμο.
                                                                                                                         S
                                                   31 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-21-9-20-.indd   31                                                                     18/9/2020   9:51:15 π
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36