Page 28 - e-agora 21-9-20
P. 28

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Kia XCeed 1.6 CRDi 48V iMT

               KIA XCEED                                         Πραγμα-      θυνσης.  Η  σχεδίαση  του  XCeed  παρέχει
                   Κινητήρας Διάταξη/κύλινδροι ..........................σε σειρά/4  τική τε-  επιπλέον  χώρους  στο  εσωτερικό,  καθι-
                  Θέση......................................................εμπρός, εγκάρσια  χνολογική   στώντας το πιο ευρύχωρο σε σχέση με ένα
                  Τύπος εκκεντροφόρου ........................................με ιμάντα  καινοτο-
                  Χωρητικότητα κινητήρα cm3 ...................................1.598  «κανονικό» Ceed και πιο στενό σε σχέση
                  Ισχύς PS/σ.α.λ............................................... 136/4.000  μία: μέχρι   με ένα SUV, που διαθέτει κάθετες γυάλι-
                  Μέγ. ροπή Nm/σ.α.λ. ..................................... 280/1.500  στιγμής μόνο
                  Τελική ταχύτητα km/h .................................................196  τα αυτοκίνη-  νες επιφάνειες.
                  Κιβώτιο .......................................χειροκίνητο, 6 σχέσεων
                  Μετάδοση .............................. στους μπροστινούς τροχούς  τα με αυτόματο
                  Φρένα εμπρός/πίσω ....................................δίσκοι/δίσκοι  κιβώτιο μπο-
                  Ελαστικά μοντέλου δοκιμής .....................235/45 R 18 V  ρούσαν να κι-
                  Ελαστικά ................................ Continental SportContact 5  νηθούν,
                  Διάσταση ζάντας ..............................................7,5 x 18΄΄
                  Ρύποι CO2 ........................................................136 g/km  κάνοντας
                  Κατανάλωση (WLTP) ....................................5,1 l/100 km   sailing
                  Ρεζερβουάρ/καύσιμα .......................................50 l/diesel
                  Θόρυβος (πέρασμα) ............................................70 dB(A)
                  Ρυμουλκούμενο βάρος με/χωρίς φρένα ....1.500/650 kg
                  Χώρος αποσκευών λίτρα ................................426-1.378
                  Διαστάσεις (Μ/Π/Υ) mm.................4.395/1.826/1.495
                  Επιδόσεις .........................................................................
                  Επιτάχυνση 0-50 km/h ......................................3,5 δευτ.
               0-100 km/h .........................................................10,0 δευτ.
               0-130 km/h .........................................................16,6 δευτ.
               0-160 km/h .........................................................28,2 δευτ.
                  Ρεπρίζ 60-100 km/h ............... 7,6/9,4 δευτ. (με 4η/5η)
               80-120 km/h .............................9,9/12,6 δευτ. (με 5η/6η)
                  Βάρος/φόρτωση ........................................1.469/451 kg
                  Κατανομή βάρους ε/π ........................................59/41 %
                  Κύκλος στροφής αριστερά/δεξιά m .................10,9/11,2
                  Φρένα από τα 100 km/h κρύα ...............................35,7 m
                  Φρένα από τα 100 km/h ζεστά ..............................35,4 m
                  Θόρυβος με 50 km/h ..............................................60 dB
               με 100 km/h ...............................................................66 dB
               με 130 km/h ...............................................................70 dB
                  Κατανάλωση test .............................. 5,5 l/100 km diesel
                  Αυτονομία.............................................................900 km
                  Τιμή μοντέλου δοκιμής
               (στη Γερμανία) ..................................................31.359 ευρώ
               ευρώ (Vision) και με 136 PS από 28.795
               ευρώ. Όσοι προτιμούν τους βενζινοκινη-                         Συμπέρασμα
               τήρες, η KIA θα ενσωματώσει την τεχνο-                           Ένα  diesel  μοντέλο  με  χειροκίνητο  κι-

               λογία  iMT  και  στο  ανανεωμένο  Rio  1.0                     βώτιο, που μπορεί να κινηθεί με sailing;
               Turbo, που αναμένεται μέσα στο ερχόμε-                         Πρόκειται για μια πραγματική καινοτομία
               νο φθινόπωρο.                                                  για όσους διανύουν πολλά χιλιόμετρα, η
                 Κατά τα άλλα, ισχύει και σε αυτό το μο-
               ντέλο ό,τι σας έχουμε μεταφέρει στις προ-                      οποία έχει περισσότερο νόημα σε σχέση
               ηγούμενες  δοκιμές  μας  για  το  XCeed:                       με ένα plug-in υβριδικό μοντέλο. Η δυνα-
               πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με καλή οδι-                      τότητα  εξοικονόμησης  καυσίμου  δείχνει
                                                                              κάπως  πολύπλοκη,  αλλά  το  αποτέλεσμα
               κή συμπεριφορά, ισορροπημένη ανάρτη-

               ση  και  άμεσης  αίσθησης  σύστημα  διεύ-                      δικαιώνει την τεχνολογία της Kia. v


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 28




          #e-agora-themata-21-9-20-.indd   28                                                                     18/9/2020   9:50:51 π
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33