Page 28 - e-agora 21-9-20
P. 28
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Kia XCeed 1.6 CRDi 48V iMT
KIA XCEED Πραγμα- θυνσης. Η σχεδίαση του XCeed παρέχει
Κινητήρας Διάταξη/κύλινδροι ..........................σε σειρά/4 τική τε- επιπλέον χώρους στο εσωτερικό, καθι-
Θέση......................................................εμπρός, εγκάρσια χνολογική στώντας το πιο ευρύχωρο σε σχέση με ένα
Τύπος εκκεντροφόρου ........................................με ιμάντα καινοτο-
Χωρητικότητα κινητήρα cm3 ...................................1.598 «κανονικό» Ceed και πιο στενό σε σχέση
Ισχύς PS/σ.α.λ............................................... 136/4.000 μία: μέχρι με ένα SUV, που διαθέτει κάθετες γυάλι-
Μέγ. ροπή Nm/σ.α.λ. ..................................... 280/1.500 στιγμής μόνο
Τελική ταχύτητα km/h .................................................196 τα αυτοκίνη- νες επιφάνειες.
Κιβώτιο .......................................χειροκίνητο, 6 σχέσεων
Μετάδοση .............................. στους μπροστινούς τροχούς τα με αυτόματο
Φρένα εμπρός/πίσω ....................................δίσκοι/δίσκοι κιβώτιο μπο-
Ελαστικά μοντέλου δοκιμής .....................235/45 R 18 V ρούσαν να κι-
Ελαστικά ................................ Continental SportContact 5 νηθούν,
Διάσταση ζάντας ..............................................7,5 x 18΄΄
Ρύποι CO2 ........................................................136 g/km κάνοντας
Κατανάλωση (WLTP) ....................................5,1 l/100 km sailing
Ρεζερβουάρ/καύσιμα .......................................50 l/diesel
Θόρυβος (πέρασμα) ............................................70 dB(A)
Ρυμουλκούμενο βάρος με/χωρίς φρένα ....1.500/650 kg
Χώρος αποσκευών λίτρα ................................426-1.378
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ) mm.................4.395/1.826/1.495
Επιδόσεις .........................................................................
Επιτάχυνση 0-50 km/h ......................................3,5 δευτ.
0-100 km/h .........................................................10,0 δευτ.
0-130 km/h .........................................................16,6 δευτ.
0-160 km/h .........................................................28,2 δευτ.
Ρεπρίζ 60-100 km/h ............... 7,6/9,4 δευτ. (με 4η/5η)
80-120 km/h .............................9,9/12,6 δευτ. (με 5η/6η)
Βάρος/φόρτωση ........................................1.469/451 kg
Κατανομή βάρους ε/π ........................................59/41 %
Κύκλος στροφής αριστερά/δεξιά m .................10,9/11,2
Φρένα από τα 100 km/h κρύα ...............................35,7 m
Φρένα από τα 100 km/h ζεστά ..............................35,4 m
Θόρυβος με 50 km/h ..............................................60 dB
με 100 km/h ...............................................................66 dB
με 130 km/h ...............................................................70 dB
Κατανάλωση test .............................. 5,5 l/100 km diesel
Αυτονομία.............................................................900 km
Τιμή μοντέλου δοκιμής
(στη Γερμανία) ..................................................31.359 ευρώ
ευρώ (Vision) και με 136 PS από 28.795
ευρώ. Όσοι προτιμούν τους βενζινοκινη- Συμπέρασμα
τήρες, η KIA θα ενσωματώσει την τεχνο- Ένα diesel μοντέλο με χειροκίνητο κι-
λογία iMT και στο ανανεωμένο Rio 1.0 βώτιο, που μπορεί να κινηθεί με sailing;
Turbo, που αναμένεται μέσα στο ερχόμε- Πρόκειται για μια πραγματική καινοτομία
νο φθινόπωρο. για όσους διανύουν πολλά χιλιόμετρα, η
Κατά τα άλλα, ισχύει και σε αυτό το μο-
ντέλο ό,τι σας έχουμε μεταφέρει στις προ- οποία έχει περισσότερο νόημα σε σχέση
ηγούμενες δοκιμές μας για το XCeed: με ένα plug-in υβριδικό μοντέλο. Η δυνα-
πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με καλή οδι- τότητα εξοικονόμησης καυσίμου δείχνει
κάπως πολύπλοκη, αλλά το αποτέλεσμα
κή συμπεριφορά, ισορροπημένη ανάρτη-
ση και άμεσης αίσθησης σύστημα διεύ- δικαιώνει την τεχνολογία της Kia. v
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 28
#e-agora-themata-21-9-20-.indd 28 18/9/2020 9:50:51 π