Page 26 - e-agora 21-9-20
P. 26
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Kia XCeed 1.6 CRDi 48V iMT
ΠΡΩΤΗ
ΕΝΤΥΠΩΣΗ
Τι μας άρεσε
και τι όχι
Ένας...
καλλιτέχνης στην
εξοικονόμηση
καυσίμου, που
δεν επιβαρύνει
τον οδηγό με
υπερβολικά
πολλές ενδείξεις
για τη ροή των
πηγών ενέργειας
κτλ. Η νέα
τεχνολογία, όμως,
δεν κρίνεται
επιτυχημένη μόνο
για τους χρήστες,
που φείδονται της
συντήρησης.
Τα LED φώτα είναι standard. Ο diesel κινητήρας των
1,6 λίτρων παραμένει, σε αντίθεση με ένα
plug-in-υβριδικό μοντέλο, οικονομικός ακόμα και σε
μακρινές διαδρομές.
νόμησης καυσίμου με γεννήτρια-μίζα, δεν μα αυξάνει την τιμή του χειροκίνητου πε-
ήταν προηγουμένως διαθέσιμη για μοντέ- τρελαιοκίνητου Xceed στη Γερμανία κατά
λα με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. 900 ευρώ. Αν ο ενδιαφερόμενος αγορα-
Ό συμπλέκτης δεν παρέχει μια κάπως στής αρκείται στα 115 PS, μπορεί να απο-
συνθετική αίσθηση, αλλά τη συνηθισμέ- κτήσει αυτό το XCeed από 24.068 ευρώ
νη. Επίσης, ο έλεγχος του XCeed σε λίγα (εξοπλιστική έκδοση Edition7, με κλιματι-
χρόνια ως μεταχειρισμένου αυτοκινήτου σμό, cruise control, Bluetooth, φώτα ομί-
δε θα διευκολύνει την κατάσταση εξαιτί- χλης). Η έκδοση των 136 PS ξεκινά από
ας του συστήματος συμπλέκτη με καλώδιο τα 26.992 ευρώ, αλλά στη συνέχεια προ-
(clutch-by-wire): Αν ο συμπλέκτης είναι σφέρει τις επιπλέον ανέσεις του εξοπλι-
φθαρμένος, δε θα το καλάβετε από την αί- στικής εκδοχής Vision (θερμαινόμενα
σθηση του πεντάλ, γιατί αυτό παρέχει πά- μπροστινά καθίσματα, τιμόνι και εξωτερι-
ντα την ίδια αίσθηση, καθώς το σημείο πί- κοί καθρέφτες, καθώς επίσης και κάμερα
εσης δεν αλλάζει. οπισθοπορείας και δυνατότητα σύνδεσης
smartphone).
Ένα «κανονικό» XCeed Το mild hybrid diesel μοντέλο διατίθεται
Το περιορισμένης έκτασης facelift, που στη Γερμανία επίσης με αυτόματο κιβώτιο
περιλαμβάνει το ήπιο υβριδικό σύστη- διπλού συμπλέκτη, με 115 PS από 28.308 S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 26
#e-agora-themata-21-9-20-.indd 26 18/9/2020 9:50:40 π