Page 62 - e-agora 21-9-20
P. 62

n ΔΟΚΙΜΉ Skoda Citigo e iV



                    Στη θέση                                                  Nm ροπής. Νούμερα άκρως ικανοποιη-
                   του δείκτη                                                 τικά για ένα καθαρά αστικό μοντέλο, με
                   καυσίμων,
                     υπάρχει                                                  την μπαταρία του συστήματος να είναι
                      δείκτης                                                 36.8kWh, και την υποσχόμενη από την
                 κατάστασης                                                   Skoda αυτονομία να αγγίζει τα 260χλμ.
                  μπαταρίας.
                                                                              Για την φόρτιση τώρα του συστήματος,
                                                                              για το 80% αυτής σε μόλις μία ώρα θα
                                                                              χρειαστείτε καλώδιο φόρτισης CCS σε
                                                                              ταχυφορτιστή,  ενώ  με  wall-box  χρειά-

                                                                              ζεται  για  το  ίδιο  ποσοστό  φόρτισης,  4
                                 Κινητήρας – επιδόσεις: 83                    ώρες και 15 λεπτά. Εάν διαθέτετε απλή

                                 άλογα και αυτονομία έως                      οικιακή  πρίζα  στο  γκαράζ  σας,  τότε  ο
                                                                              χρόνος  φτάνει  μέχρι  και  τις  16  ώρες
                                 245χλμ.                                      για  μία  πλήρη  φόρτιση.  Τρομερά  ήσυ-


                                   Κάτω από το μικρό αλλά μοντέρνο κα-        χο,  εντυπωσιάζει  με  τις  επιδόσεις  του
                                 πό  του  Citigo  συναντάμε  ένα  ηλεκτρι-    όπως το 0-100 σε 11.1 δευτ. και κόστος
                                 κό μοτέρ απόδοσης 83 ίππων και 210           1.2 ευρώ/100χλμ. (σύμφωνα με το μέ-
                                                                              σο όρο κόστους κιλοβατώρας από τον
                 Στάνταρ και                                                  πάροχο) ενώ διαθέτει ελεγχόμενη τελι-
                   οι 16άρες
                      ζάντες                                                  κή 130χλμ./ώρα.
                  αλουμινίου
                         που                                                  Οδική συμπεριφορά: Σού-
                 προσθέτουν                                                   περ ευέλικτο και με χαμη-
                 στο σύνολο.
                                                                              λότερο κέντρο βάρους


                                                                                Το ηλεκτρικό Skoda Citigo παραμένει
               Εντυπωσιακά                                                    ένα από τα πιο μανιτζέβελα και αστικά
               τα LED φώτα                                                    αυτοκίνητα  που  φτιάχτηκαν  ποτέ.  Μι-
               μέσα στους                                                     κρός  κύκλος  στροφής,  μικρές  διαστά-
               προβολείς.
                                                                              σεις  και  ηλεκτρικό  νεύρο,  θα  σας  κά-
                                                                              νουν  να  το  λατρέψετε  σε  κάθε  αστική

                                                                              διαδρομή, καθώς παρκάρει παντού και
                                                                              ελέγχεται  πλήρως.  Η  μπαταρία  με  τις
                                                                              168 κυψέλες έχει τοποθετηθεί στο πά-
                                                                              τωμα  πλαισίου  κάτω  από  τα  καθίσμα-
                                                                              τα,  χαμηλώνοντας  έντεχνα  το  κέντρο
                                                                              βάρους του αυτοκινήτου, χάνοντας λί-
                                                                              γη  από  την  άνεση,  αλλά  κερδίζοντας
                                                                              σε σταθερότητα και αποτελεσματικότη-

                                                                              τα. Στην επιλογή D ο οδηγός μπορεί να
                                                                              ρυθμίσει ανάμεσα σε 3 σκάλες το επί-
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 62




          #e-agora-themata-21-9-20-.indd   62                                                                    18/9/2020   10:02:38 π
   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66