Page 64 - e-agora 21-9-20
P. 64

n ΔΟΚΙΜΉ Skoda Citigo e iV
                                                                                                                               n n n


                                 SKODA CITIGO E IV                            γοποιημένο,  έχετε  στη  κατοχή  σας  55
                                     Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) ..................ηλεκτροκινητήρας    άλογα  και  95χλμ./ώρα  τελική,  όμως  η

                                   .................................................................σταθερού μαγνήτη  μπαταρία φορτίζει σε σημαντικό βαθμό
                                    Καύσιμο .................................................Αμιγώς ηλεκτρικό
                                    Ισχύς (ίπποι/σαλ) ......................................................83/-  σε συνθήκες σταμάτα – ξεκίνα.
                                    Ροπη (Nm/σ.α.λ.) ................................................... 210/-
                                    Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση .................αυτόματο/μπροστά
                                    Start/Stop ...................................................................ΝΑΙ
                                    0-100 χλμ/ώρα (δλ) .................................................11.1  Συμπέρασμα
                                    Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) .........................................130
                                    Κατανάλωση (kWh/100χλμ) ......................................12.4  Μία στιβαρή και ήσυχη κατασκευή που
                                    Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) ..................................................0  ξεδιπλώνει  χάρες  και  αυτονομία  εντός
                                    Χώρος αποσκευών (λίτρα) ..........................................284  πόλης. Μία άκρως συμφέρουσα επιλογή
               Σταθερό              Τιμη με επιδότηση και απόσυρση ..........................17.955
               και με                                                         που ζητάει 1.2 ευρώ/100χλμ., έχει κρατι-
               χαμηλότερο        πεδο  ανάκτησης  ενέργειας,  ενώ  στη        κή επιδότηση και μπορεί να βολέψει μέχρι
               κέντρο            θέση B του επιλογέα, δεν θα χρειάζε-         και μία 3μελή οικογένεια. Η στροφή στο
               βάρους,           ται καν να πατήσει το πεντάλ του φρέ-        ρεύμα, έχει και αυτή τη πλευρά, την πρα-
               εντυπωσιάζει
               με την            νου, καθώς το κιβώτιο φρενάρει με το         κτική. v
               ευκολία του.      άφημα του γκαζιού. Με το ECO+ ενερ-





















































                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 64




          #e-agora-themata-21-9-20-.indd   64                                                                    18/9/2020   10:04:10 πμ
   59   60   61   62   63   64   65   66