Page 40 - e-agora 28-9-20
P. 40
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ DS 7 Crossback E-Tense vs Volvo XC60 T6 Recharge
Όχι, δεν είναι ιδέα
κάποιου σχεδιαστή
μόδας: Ο πιθα-νώς
κάπως… εμμονικός
με τους ρόμβους
σχεδιαστής
Γ κλίτερ και στρας: Οι σχεδιαστές ονομάζεται
επέμειναν σχεδόν παντού με το μοτίβο Thomas Bouveret.
του ρόμβου. Πολύ μέταλλο και alcantara,
η λειτουργία είναι λίγο πιο διαισθητική σε Ένα δάσος από
σχέση με του Volvo. χειριστήρια: Αυτό
του cruise control
δείχνει σαν να…
στριμώχτηκε εκεί
εκ των υστέρων.
σαρμόζει ανάλογα με τη σκληρότητα
της ανάρτησης- και έτσι το DS 7 μπορεί
εύκολα να οδηγηθεί στα όριά του όταν
περνά με ταχύτητα από έντονες κακο-
DS 7 CROSSBACK E-TENSE τεχνίες του οδοστρώματος. Συνολικά,
Μοναδικά στοιχεία είναι η αμιγώς
ηλεκτρική τετρακίνηση, που κάνει το DS το DS θεωρείται ακόμα ένα ασφαλές
να περνά αθόρυβα μέσα από τη φύση, αυτοκίνητο.
όπως επίσης το σύστημα αναγνώρισης Για Όσοι αναζητούν οδηγική απόλαυση
κακοτεχνιών του οδοστρώματος φανατικούς και ευελιξία εξυπηρετούνται καλύτερα
μέσω κάμερας, το οποίο επηρεάζει τα των
ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. φανταχτερών από το Volvo με την ατσάλινη ανάρτη-
αξεσουάρ: το ση, αν και η τελική ταχύτητα περιορίζε-
ριφέρεται τόσο… γαλλικά, όσο αναμε- αριστοκρατικό ται στα 180 km/h. Με τις πιο άκαμπτες
νόταν: είναι très confortable, με μεγά- ρολόι της αντιστρεπτικές δείχνει πιο δεσμευτικό,
B.R.M.
λη διαδρομή ανάρτησης. Έτσι, μάλλον αναδιπλώ- αλλά όχι χωρίς αντιφάσεις:
οι περιπετειώδεις τύποι κάθονται στο νεται με Το σύστημα διεύθυνσης λειτουρ-
λάθος αυτοκίνητο: Η σύνθετη ρύθμιση χαριτωμένες γεί γραμμικά, αλλά πολύ ελαφρά, για
κινήσεις κατά
των αμορτισέρ -μια κάμερα σαρώνει την επιβίβαση να αρέσει πραγματικά σε οδηγούς με
την επιφάνεια του δρόμου και τα προ- των επιβατών. σπορτίφ ανησυχίες.
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 40
#e-agora-themata-28-9-20.indd 40 25/9/2020 11:21:11 πμ