Page 42 - e-agora 28-9-20
P. 42

n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ DS 7 Crossback E-Tense vs Volvo XC60 T6 Recharge

               ΤΕΧΝΙΚΆ ΧΆΡΆΚΤΗΡΙΣΤΙΚΆ            DS                   VOLVO
                 Κινητήρας Διάταξη/κύλινδροι   Τετρακύλινδρος, turbo   Τετρακύλινδρος, Kompressor, turbo  ΚΑΤΑΤΑΞΗ
               Κυβισμός κ.εκ.                    1.598                 1.969         1.
               Ισχύς εμπρός ηλεκτροκινητήρα kW (PS)   81 (110)           -
               Ισχύς πίσω ηλεκτροκινητήρα kW (PS)   81 (110)           65 (87)
               Συνδυαστική ισχύς kW (PS)       220 (300)            δε δόθηκσν στοιχεία
               Μέγιστη συνδυαστική ροπή Nm       520                δε δόθηκσν στοιχεία
               Τελική ταχύτητα km/h              240                    180*
               Κιβώτιο/σχέσεις                 αυτόματο/8             αυτόματο/8
               Μετάδοση                     σε όλους τους τροχούς   σε όλους τους τροχούς
               Φρένα εμπρός/πίσω               δίσκοι/δίσκοι          δίσκοι/δίσκοι
               Ελαστικά μοντέλου δοκιμής      235/45 R 20 V          235/55 R 19 V   1. Volvo XC60 T6
               Ελαστικά                   Goodyear Eagle F1 Asym. 3 SUV   Continental EcoContact 6  Recharge Για όσους εκτιμούν
               Διάσταση ζάντας                  7,5 x 20’’            7,5 x 19’’
               Ρύποι CO2                        31 g/km                56 g/km       περισσότερο την ποιότητα και δεν
               Κατανάλωση (WLTP)               1,4 l/100 km          2,5 l/100 km    ασχολούνται με την τιμή. Υπερέχει
               Ρεζερβουάρ/καύσιμο            43 l/super αμόλυβδη   70 l/super αμόλυβδη  στους τομείς του αμαξώματος και
               Χωρητικότητα μπαταρόας           13,2 kWh              11,6 kWh
               Θόρυβος (πέρασμα)                69 dB(A)               67 dB(A)      της συνδεσιμότητας.
               Ρυμουλκούμενο βάρος με φρένα/χωρίς φρένα   1.200/750 kg   2.100/750 kg  2.
               Χώρος αποσκευών λίτρα           555-1.750              483-1.410
               Διαστάσεις (Μ/Π/Υ)          4.573/1.895/1.631 mm   4.688/1.902/1.659 mm
               Επιδόσεις
               Επιτάχυνση 0-50 km/h             2,3 δευτ.              2,2 δευτ.
               0-100 km/h                       5,5 δευτ.              5,9 δευτ.
               0-130 km/h                       8,4 δευτ.              9,3 δευτ.
               0-160 km/h                      13,0 δευτ.             14,1 δευτ.
               0-200 km/h                      25,3 δευτ.             μη μετρήσιμο
               Ρεπρίζ 60-100 km/h               2,8 δευτ.              3,0 δευτ.     2. DS 7 Crossback
               80-120 km/h                      3,4 δευτ.              3,8 δευτ.
               Βάρος/φόρτωση                  1.960/440 kg           2.175/485 kg    E-Tense Πρώτη επιλογή για
               Κατανομή βάρους ε/π              53/47 %               54/46 %        τους λάτρεις της γαλλικής
               Κύκλος στροφής αριστερά/δεξιά   10,9/10,9 m           11,8/11,8 m     αυτοκινητικής κουλτούρας, όχι
               Ύψος καθίσματος                  685 mm                 700 mm        πολύ ακριβό για ό,τι προσφέρει
               Φρένα  από τα 100 km/h κρύα m     35,9                   35,2
               Φρένα από τα 100 km/h ζεστά m     34,8                   35,8         και χωρίς αδυναμίες.
               Θόρυβος με 50 km/h                56 dB                 54 dB
               με 100 km/h                       64 dB                 63 dB
               με 130 km/h                       68 dB                 68 dB         Η κατανάλωση και των δύο
               Κατανάλωση test - CO2       8,6 lt/100 km - 187 g/km   8,4 lt/100 km - 197 g/km  αυξάνεται
               Αυτονομία                 533 km (από αυτά 43 km ηλεκτρικά)    879 km (από αυτά 39 km ηλεκτρικά)
               Τιμή μοντέλου δοκιμής (στη Γερμανία)   55.699 ευρώ    71.101 ευρώ     Η DS υπόσχεται 1,4 λίτρα ανά 100
               Τιμή αρχικής έκδοσης (στην Ελλάδα)   53.890 ευρώ     δε διατίθεται ακόμη  χιλιόμετρα και 2,5 λίτρα η Volvo.
                                                                                     Στην πράξη, αυτό είναι αδύνατο,
                                                                                     επειδή μετά από περίπου 40
                Το DS εφοδιάζεται με τη μεγαλύτερη μπαταρία.
                Έτσι, είναι σε θέση να κινηθεί ηλεκτρικά για πολύ                    χιλιόμετρα η μπαταρία αδειάζει
                λίγο ακόμα και με 130 km/h.                                          και, τότε, ρέει το καύσιμο.


                                                                                     Συμπέρασμα

                                                                                       Δύο  δηλώσεις  του  στιλ  γεμάτες
                                                                                     με  πρωτότυπες  λεπτομέρειες  με
                                                                                     τον νικητή να κρίνεται στο νήμα. Το

                                                                                     DS  απευθύνεται  στους  γαλλόφι-
                                                                                     λους και όχι μόνο, που αναζητούν
                                                                                     άνεση,  απέναντι  στο  πιο  ευέλικτο
                                                                                     Volvo. Τα ακριβά extra… εκτοξεύ-
                                                                                     ουν, όμως, την τιμή του αυτοκινή-
                                                                                     του της δοκιμής στα… ύψη. v




                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 42




          #e-agora-themata-28-9-20.indd   42                                                                     25/9/2020   11:21:29 πμ
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47