Page 42 - e-agora 28-9-20
P. 42
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ DS 7 Crossback E-Tense vs Volvo XC60 T6 Recharge
ΤΕΧΝΙΚΆ ΧΆΡΆΚΤΗΡΙΣΤΙΚΆ DS VOLVO
Κινητήρας Διάταξη/κύλινδροι Τετρακύλινδρος, turbo Τετρακύλινδρος, Kompressor, turbo ΚΑΤΑΤΑΞΗ
Κυβισμός κ.εκ. 1.598 1.969 1.
Ισχύς εμπρός ηλεκτροκινητήρα kW (PS) 81 (110) -
Ισχύς πίσω ηλεκτροκινητήρα kW (PS) 81 (110) 65 (87)
Συνδυαστική ισχύς kW (PS) 220 (300) δε δόθηκσν στοιχεία
Μέγιστη συνδυαστική ροπή Nm 520 δε δόθηκσν στοιχεία
Τελική ταχύτητα km/h 240 180*
Κιβώτιο/σχέσεις αυτόματο/8 αυτόματο/8
Μετάδοση σε όλους τους τροχούς σε όλους τους τροχούς
Φρένα εμπρός/πίσω δίσκοι/δίσκοι δίσκοι/δίσκοι
Ελαστικά μοντέλου δοκιμής 235/45 R 20 V 235/55 R 19 V 1. Volvo XC60 T6
Ελαστικά Goodyear Eagle F1 Asym. 3 SUV Continental EcoContact 6 Recharge Για όσους εκτιμούν
Διάσταση ζάντας 7,5 x 20’’ 7,5 x 19’’
Ρύποι CO2 31 g/km 56 g/km περισσότερο την ποιότητα και δεν
Κατανάλωση (WLTP) 1,4 l/100 km 2,5 l/100 km ασχολούνται με την τιμή. Υπερέχει
Ρεζερβουάρ/καύσιμο 43 l/super αμόλυβδη 70 l/super αμόλυβδη στους τομείς του αμαξώματος και
Χωρητικότητα μπαταρόας 13,2 kWh 11,6 kWh
Θόρυβος (πέρασμα) 69 dB(A) 67 dB(A) της συνδεσιμότητας.
Ρυμουλκούμενο βάρος με φρένα/χωρίς φρένα 1.200/750 kg 2.100/750 kg 2.
Χώρος αποσκευών λίτρα 555-1.750 483-1.410
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ) 4.573/1.895/1.631 mm 4.688/1.902/1.659 mm
Επιδόσεις
Επιτάχυνση 0-50 km/h 2,3 δευτ. 2,2 δευτ.
0-100 km/h 5,5 δευτ. 5,9 δευτ.
0-130 km/h 8,4 δευτ. 9,3 δευτ.
0-160 km/h 13,0 δευτ. 14,1 δευτ.
0-200 km/h 25,3 δευτ. μη μετρήσιμο
Ρεπρίζ 60-100 km/h 2,8 δευτ. 3,0 δευτ. 2. DS 7 Crossback
80-120 km/h 3,4 δευτ. 3,8 δευτ.
Βάρος/φόρτωση 1.960/440 kg 2.175/485 kg E-Tense Πρώτη επιλογή για
Κατανομή βάρους ε/π 53/47 % 54/46 % τους λάτρεις της γαλλικής
Κύκλος στροφής αριστερά/δεξιά 10,9/10,9 m 11,8/11,8 m αυτοκινητικής κουλτούρας, όχι
Ύψος καθίσματος 685 mm 700 mm πολύ ακριβό για ό,τι προσφέρει
Φρένα από τα 100 km/h κρύα m 35,9 35,2
Φρένα από τα 100 km/h ζεστά m 34,8 35,8 και χωρίς αδυναμίες.
Θόρυβος με 50 km/h 56 dB 54 dB
με 100 km/h 64 dB 63 dB
με 130 km/h 68 dB 68 dB Η κατανάλωση και των δύο
Κατανάλωση test - CO2 8,6 lt/100 km - 187 g/km 8,4 lt/100 km - 197 g/km αυξάνεται
Αυτονομία 533 km (από αυτά 43 km ηλεκτρικά) 879 km (από αυτά 39 km ηλεκτρικά)
Τιμή μοντέλου δοκιμής (στη Γερμανία) 55.699 ευρώ 71.101 ευρώ Η DS υπόσχεται 1,4 λίτρα ανά 100
Τιμή αρχικής έκδοσης (στην Ελλάδα) 53.890 ευρώ δε διατίθεται ακόμη χιλιόμετρα και 2,5 λίτρα η Volvo.
Στην πράξη, αυτό είναι αδύνατο,
επειδή μετά από περίπου 40
Το DS εφοδιάζεται με τη μεγαλύτερη μπαταρία.
Έτσι, είναι σε θέση να κινηθεί ηλεκτρικά για πολύ χιλιόμετρα η μπαταρία αδειάζει
λίγο ακόμα και με 130 km/h. και, τότε, ρέει το καύσιμο.
Συμπέρασμα
Δύο δηλώσεις του στιλ γεμάτες
με πρωτότυπες λεπτομέρειες με
τον νικητή να κρίνεται στο νήμα. Το
DS απευθύνεται στους γαλλόφι-
λους και όχι μόνο, που αναζητούν
άνεση, απέναντι στο πιο ευέλικτο
Volvo. Τα ακριβά extra… εκτοξεύ-
ουν, όμως, την τιμή του αυτοκινή-
του της δοκιμής στα… ύψη. v
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 42
#e-agora-themata-28-9-20.indd 42 25/9/2020 11:21:29 πμ