Page 24 - e-agora 12-10-20
P. 24
n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ BMW 128ti n n n
Η πρόσφατα
εξελιγμένη
ανάρτηση
προσφέρει
εγγυημένα
χαμόγελα.
καθώς το μπλοκέ διαφορικό και τα ελα- αυτή η BMW είναι αρκετά ανταγωνιστι-
στικά της Michelin φροντίζουν για την κή απέναντι στα υπόλοιπα GTI και την
παροχή άφθονης πρόσφυσης στην έξο- παρέα τους. Η τιμή; Εντάξει, η BMW εί-
δο των στροφών. Οι 265 ίπποι είναι αρ- ναι μία premium εταιρεία. Με λίγο πά-
κετοί, καθώς η Σειρά 1 αναπτύσσει τα- νω από 40.000 ευρώ (στη Γερμανία) θα
χύτητα 200 km/h σε χρόνο μηδέν, ενώ μπορείτε κι εσείς να γίνετε μέλος αυτής
και τα 250 km/h είναι εφικτά χωρίς της… ορχήστρας.
πολλή φόρα και μόνο το αυτόματο κι-
βώτιο δεν ανταποκρίνεται στο σπορτίφ Συμπέρασμα
πνεύμα της κατασκευής. Ο ήχος, χω- Ο συνδυασμός της μετάδοσης της κί-
ρίς να είναι εντυπωσιακός, είναι σα- νησης στον μπροστινό άξονα και της
φώς πολύ καλύτερος σε σχέση με της BMW είναι πολύ διασκεδαστικός. Το
M135i. Στην πίστα; Ας το θέσουμε έτσι: προσθιοκίνητο μοντέλο, λοιπόν, είναι
η «απόλυτη οδηγική απόλαυση» προ- καλό στις στροφές, οι 265 ίπποι σα-
κύπτει πραγματικά! Ο μπροστινός άξο- φώς επαρκούν και ο ήχος είναι εντάξει.
νας είναι σχεδόν τέλειος, ενώ ο ελα- Η εμφάνιση, όμως, αλλά και το κιβώτιο
φρύτερος πίσω στρίβει με το υπόλοιπο ταχυτήτων θα μπορούσαν να είναι πε-
αυτοκίνητο φίνα. Επομένως, μόνο στην ρισσότερο σπορτίφ. v
άμεση συγκριτική δοκιμή θα φανεί αν
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 24
#e-agora-themata-12-10-20.indd 24 8/10/2020 4:48:50