Page 26 - e-agora 12-10-20
P. 26
n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ VW Tiguan plug-in-hybrid
Νέο σύστημα ελέγχου του κλιματισμού
με ράγες αφής (slides) αντί
περιστροφικών χειριστηρίων.
Γρήγορο στη χρήση, αλλά πρέπει
να το κοιτάζετε, κάτι, όμως, που
αποσπά την προσοχή.
Οι διακόπτες- λευταία ανήκουν στο standard εξοπλι- ναι διαθέσιμο και ως plug-in hybrid.
αισθητήρες με σμό, σε αντίθεση με τα φώτα matrix με Στην «eHybrid» έκδοση, λοιπόν, συ-
πληροφόρηση
δόνησης είναι την εκλεπτυσμένη διανομή φωτός, που νεργάζονται ένας βενζινοκινητήρας 1,4
Standard κοστίζουν επιπλέον, ενώ όποιος επι- λίτρων και ένας ηλεκτροκινητήρας, με
μόνο στις θυμεί φώτα ομίχλης, πρέπει να επιλέ- 150 PS και 85 kW (ή 116 PS), αντίστοι-
εξοπλιστικές
εκδοχές El- ξει από τον κατάλογο του προαιρετικού χα. Πρόκειται σαφώς για μια ξεχωρι-
egance και εξοπλισμού τα φώτα matrix, επειδή τα στή εμπειρία, όταν η συνδυαστική ροπή
R-Line:. πρώτα είναι ενσωματωμένα στα… τε- των 400 Nm «επιτίθεται» στον μπροστι-
Προαιρετικό:
το σύστημα λευταία. Ανάλογα με την εξοπλιστική νό κινητήριο άξονα, ωθώντας το Tiguan
travel as- εκδοχή, αυτό μεταφράζεται σε επιπλέ- να φτάσει στα 100 km/h από στάση σε
sist, που ον κόστος μεταξύ 600 και 1.818 ευρώ περίπου 7,5 δευτερόλεπτα. Επιπλέον,
σάς βοηθά (στη Γερμανία). η VW κάνει λόγο για μια αμιγώς ηλε-
να τηρείτε
τα όρια κτρική αυτονομία της τάξης των 50 χι-
ταχύτητας. Κινητήρες λιομέτρων, εφόσον η μπαταρία των 13
Πολύ πιο σημαντικό, όμως, είναι το kWh, που τοποθετήθηκε κάτω από την
γεγονός ότι το ανανεωμένο Tiguan εί- πίσω σειρά θέσεων είναι πλήρως φορ- S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 26
#e-agora-themata-12-10-20.indd 26 8/10/2020 4:49:12