Page 48 - e-agora 12-10-20
P. 48
n ΔΟΚΙΜΗ Αudi SQ2
AUDI SQ2
Κυβισμός (κ.εκ.) .....................................................1.984
Κύλινδροι/Βαλβίδες .................................................4/16
Τροφοδοσία ................................Άμεσος ψεκασμός, turbo
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*...........................300/5.300-6.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* .............................400/2.000-5.200
Start/Stop ...................................................................NAI
Τύπος κιβωτίου .................. Διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων
Κίνηση .....................................................Στους 4 τροχούς
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) .................................................4,9
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* ......................................250
Βάρος με οδηγό (κιλά)* ..........................................1.585
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) Μέση .............................11,6
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)............................................159
Ρεζερβουάρ (λτ.) ...........................................................55
Αυτονομία (θεωρητική σε χλμ.) ..................................780
μοντέλο, κάτι που επιβεβαιώθηκε τόσο από Οι 4 μπούκες Τιμή από (ευρώ) ....................................................61.590
τις επιδόσεις του, όσο και από την οδηγι- της εξάτμισης ριγράψαμε λίγο πριν. Η ανάρτηση είναι σφι-
κή του αίσθηση και αυτό είναι κάτι που επι- μαρτυρούν το χτή αλλά όχι ξερή και “πολεμική”, ο κινητή-
SQ2, στο πίσω
χείρησε η Audi και το πέτυχε και μάλιστα μέρος. ρας δουλεύει άνετα, ήρεμα και οικονομικά.
εντυπωσιακά. Η θέση οδήγησης είναι αυ- Τίποτα το κραυγαλέο, όπως αρμόζει εξάλλου
τή που αρμόζει στα γρήγορα μοντέλα της σε ένα γνήσιο Audi “S”.
εταιρείας, με το κάθισμα να σε αγκαλιάζει
επαρκώς. Στην πορεία, το αυτοκίνητο είναι
πολιτισμένο και ευκολοδήγητο, χωρίς να
προδίδει ότι κάτω από το δεξί πόδι έχεις δι-
αθέσιμα 300 άλογα. Μόλις όμως πατήσεις
το γκάζι βαθιά στο πάτωμα τα χιλιόμετρα
έρχονται καταιγιστικά γρήγορα.
Μπορείς να στρίψεις με πολλά χιλιόμετρα
και το τιμόνι υπακούει και οδηγεί το αυτοκί-
νητο ακριβώς εκεί που σημαδεύεις. Δεν πρέ-
πει βέβαια να ξεχνάμε ότι, εξακολουθούμε
και μιλάμε για ένα SUV, επομένως ορισμένες Πολύ καλή Συμπέρασμα
η οδική
κλίσεις του αμαξώματος που θα κάνουν την συμπεριφορά
εμφάνισή τους είναι αναμενόμενες. του SQ2. H Το Audi SQ2 είναι μια πολύ καλή επιλογή
Η τετρακίνηση δουλεύει άψογα και είναι τετρακίνηση και θα ικανοποιήσει απόλυτα τον αγοραστή
σύμμαχός σου για να στρίβεις με πατημέ- κάνει την του. Είναι ένα σωστό, ανόθευτο και ισορρο-
διαφορά.
νο γκάζι, ενώ τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, πημένο “S”, με εξαιρετικές επιδόσεις, πο-
χαρακτηριστικό της ψηφιακής εποχής, επι- λύ καλή ποιότητα κατασκευής, αντάξιας του
τρέπουν να “παίξεις”, μέχρι ένα σημείο πριν ονόματος της Audi, όμορφο αμάξωμα και
επέμβουν, στην σπορ επιλογή τουλάχιστον. εσωτερικό. Θα μπορούσαμε να πούμε πως
Τέλος, τα ιδιαίτερα αποτελεσματικά φρένα είναι το S3 για τους λάτρεις των SUV, με αντί-
εμπνέουν σιγουριά και ασφάλεια. στοιχες επιδόσεις αλλά μεγαλύτερη ελευθε-
Και όταν τα πράγματα χαλαρώνουν, τίποτα ρία κινήσεων, λόγω υπερυψωμένου πλαισί-
δεν προδίδει την σπορ κατασκευή που πε- ου. Και αυτό σίγουρα δεν είναι κακό.. v
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 48
#e-agora-themata-12-10-20.indd 48 8/10/2020 4:50:36 μμ